چرا بچه ها ماساژ را دوست دارند

ماساژ لاویدا در Kennesaw، GA خدمات بسیاری را در رابطه با سلامت و تندرستی ارائه می دهد. از آن لیست، ما یک جفت گزینه رویکرد سلامتی را شناسایی کردیم که معتقدیم به بهترین شکل هر دو طرف نقطه مرکزی را در زنجیره وسیع رویکردهای سلامتی نشان می‌دهند (برای همه دوستان بودایی و فیزیک کوانتومی ما، خوشحال خواهید شد که بدانید ما معتقدیم این پیوستار دایره ای بی پایان باشد). ماساژ تایلندی و سلامتی سابایکینگ بیش از ماساژ فردی است، مکانی برای احساس راحتی و آرامش، پناهگاهی برای بدن و ذهن است. روی پاشنه های خود بنشینید، پشت خود را صاف نگه دارید، سپس کف دست خود را روی مشتری بدن قرار دهید. درمان های منظم تاثیر مثبتی در سطح عضلانی دارند، پوست و بافت همبند را حفظ و تقویت می کنند، خاصیت سم زدایی و پاک کنندگی دارند و از فعال شدن قدرت بازسازی و خود ترمیمی حمایت می کنند. هنگامی که مشتری دائمی هستید، به من بگویید که چه چیزی می خواهید.

فعال باشید. اگر تعطیلات یا رویداد خاصی نزدیک است و می دانید که ممکن است بیش از حد معمول غذا بخورید، 10 دقیقه فعالیت بدنی اضافی را برای یک هفته یا بیشتر از قبل به برنامه روزانه خود اضافه کنید. شما هرگز لازم نخواهید داشت که موتور خود را تمیز کنید، اما فکر می‌کنیم که می‌دانید چگونه دوست موتوردار خود را خوشحال و در جاده نگه دارید. در بخش بعدی، یاد بگیرید که چگونه برنامه ورزشی خود را حتی زمانی که در جاده هستید حفظ کنید. به تدریج شروع کنید: اگر بدنتان را گرم نکرده اید یا به ورزش عادت ندارید، یک تمرین هوازی سخت می تواند باعث سردرد شود. با تظاهر به درست کردن هش براون شروع کنید. ماهیچه های فشرده در قسمت پایین شکم شما به اصلاح شکم کمک می کند و با از بین رفتن چربی شکم را صاف تر نشان می دهد. ماهیچه های فشرده باعث می شوند حتی قبل از اینکه تمام پوندها را کم کنید، مرتب تر به نظر برسید. دو روز فعال بودن در این هفته و یک روز هفته بعد خوب است، اما وزن را از بین نمی برد.

به تدریج فعالیت خود را به مدت 30، 60 یا 90 دقیقه در روز – هر هدفی که دارید – در بیشتر روزهای هفته انجام دهید. ابتدا 10 دقیقه است، سپس 20، سپس ناگهان شما 30 دقیقه حرکت اضافی در روز بدون انجام هیچ نوع فعالیت ساختاریافته ای انجام داده اید. انجام دور زدن در چندین میدان فرودگاه واقعاً می تواند به فعالیت روزانه شما بیافزاید. چمدان خود را چک کنید یا در یک قفسه بگذارید و در ایستگاه یا فرودگاه قدم بزنید. وسایل ورزشی و بازی را در کنار درب نگه دارید و آماده استفاده کنید. آنها معمولاً کلاس های اجتماعی را در همه چیز از رقص و یوگا گرفته تا ایروبیک، شنا و ورزش های گروهی ارائه می دهند. کالج های اجتماعی نیز اغلب دوره های غیر اعتباری ارائه می دهند که شما را با فعالیت های جدید آشنا می کند.

شما مجبور نیستید به روش های فانتزی متوسل شوید.

انواع فعالیت ها نیز باعث استفاده و تقویت عضلات مختلف می شود. او عاشق کار با طیف گسترده ای از بیماران از دبیرستانی گرفته تا بیماران 80 ساله است. اشلی در دانشگاه بازرگانی Duluth شرکت کرد و مدرک کاردانی در علوم کاربردی دریافت کرد. بنابراین در حال حاضر، تمام آن ابزارهای شگفت انگیز ضد جاذبه باید در قلمرو داستان های علمی تخیلی باقی بمانند. شما مجبور نیستید به روش های فانتزی متوسل شوید. می‌توانید لایه‌بردارها را در فروشگاه‌های دارو یا لوازم آرایشی پیدا کنید – می‌توانید کمی لذت ببرید و یک دسته بسیار ارزان‌تر را در خانه تهیه کنید. در نظر بگیرید که در ایالات متحده، ملین ها سومین کالای پرفروش داروخانه هستند. بسیاری از مراکز خرید برای پذیرایی از گردشگران بازار زود باز می‌شوند و عصرهای هفته معمولاً زمان خوب و بدون شلوغی دیگری برای پیاده‌روی است. همچنین می توانید به مرکز خرید محلی خود بروید و چندین دور پیاده روی کنید. اگر بیرون خرید هستید، ابتدا چند دور سریع در مرکز خرید بزنید. بیایید نگاهی دقیق تر به لباس های فشرده سازی بیندازیم تا متوجه شویم. به‌جای ترس از زمان انتظار، به‌عنوان فرصتی برای تناسب در فعالیت‌ها منتظر آن باشید.

بازوها سفت تر و کمتر شل به نظر می رسند. در اطراف آشپزخانه قدم بزنید یا برقصید، یا از قوطی های کمد به عنوان وزنه استفاده کنید و بازوهای خود را تا زمانی که مایکروویو تمام شود، بالا بکشید. وزنه های دستی را در کنار مبل قرار دهید و زمان تمرین قدرتی را نیز در نظر بگیرید. به انگشتان پا ضربه بزنید، پرس های پاشنه پا را روی زمین انجام دهید، ماهیچه های باسن خود را به هم فشار دهید، سپس هر بار یک طرف را به طور متناوب فشار دهید. همان فعالیت هایی را که برای نشستن در ماشین توضیح داده شد انجام دهید – ضربه زدن به انگشتان پا، فشار دادن پاشنه پا، و فشار دادن باسن. هنگامی که سر کار هستید، هر از گاهی در حالی که پشت میز خود نشسته اید، همین حرکات را انجام دهید. بعد از کار، مدرسه یا شام، قبل از استقرار در عصر، با خانواده یا همسایگان قدم بزنید. هنگام کار، به جای نشستن در اتاق استراحت، پیاده روی کنید و در بخشی از دوره ناهار خود قدم بزنید. برخی از کارفرمایان مایلند شهریه جزئی یا کامل را به شما بازپرداخت کنند. قرار دادن ورزش به بخشی از زندگی روزمره، بخش مهمی از برنامه کاهش وزن شما است. تحرک بیشتر نیمی از برنامه کاهش وزن شماست.

گاهی اوقات قرار گرفتن در یک مکان متفاوت به شما فرصتی برای انجام کارهای مختلف می دهد. وزنه بردارید، روی تردمیل یا سایر تجهیزات هوازی خانگی راه بروید، طناب بپرید (نه هر روز، زیرا برای مفاصل سخت است)، کشش — کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در جلوی تیوب انجام دهید. در طول تعطیلات، من یک روز در میان از نوارهای کششی استفاده می کنم و حداقل دو بار در روز از پله های هتل می روم. در حالی که در کنفرانس هستم، در سه روز از چهار روز صبح 30 دقیقه پیاده روی خواهم کرد. چسب‌ها هدف کوتاه‌مدتی دارند و به تناسب آن کمک می‌کنند، در حالی که استفاده‌کننده به پروتزهای مصنوعی یا تنظیمات جدید عادت می‌کند. هنگامی که ذهن خود را به حرکت بیشتر معطوف کردید، می توانید در انواع مکان ها – هم در راه و هم پس از رسیدن – کمی فعالیت داشته باشید. از اینکه چقدر به راحتی می توانید در اینجا کمی فعالیت داشته باشید، کمی حرکت بیشتر در آنجا تعجب خواهید کرد.

با این حال، سایر اشکال درمان ممکن است هنوز ضروری باشد.

می توانید پایان برنامه تلویزیونی خود را ضبط کنید و روز بعد آن را تماشا کنید. سپس می توانید به طور مرتب به این رکورد مراجعه کنید و اگر چیزی تغییر کرده است بلافاصله متوجه خواهید شد. با این حال، یک سفر کاری یا تعطیلات واقعاً می تواند یک روال عادی را به هم بزند. با این حال، سایر اشکال درمان ممکن است هنوز ضروری باشد. از این مثال، می توانید ببینید که بیانیه تمرکز شغلی شما واقعاً ابزاری برای ایجاد چارچوبی برای مکالمات و سایر اشکال ارتباط است. در صورت امکان، تپه ها یا پله ها را اضافه کنید. او به نواختن با دیسکو جونک و کار برای پایان دادن به اولین کار آنها ادامه داد، و با گروه راک جمعی اکسپو ناارم (بسیاری از آهنگ‌های این نسخه با آن گروه پخش می‌شوند) تمام زمانی که در کلیسای قدیمی روی تپه‌های کشور ویکتوریا زندگی می‌کرد، نواخت. اگر به جای مسافر راننده هستید، این حرکات را در حالی که پشت چراغ توقف هستید انجام دهید – فقط پای خود را روی ترمز نگه دارید!

در ایستگاه اتوبوس منتظر هستید؟ وقتی در حال رانندگی هستید، در ایستگاه‌های استراحت، مکان‌های دیدنی یا پارک‌ها توقف کنید و حرکت کنید. یا در ایستگاه اتوبوس یا قطار به جلو و عقب بروید. من برای اولین بار این برنامه را در سال 2012 هنگامی که مدرسه ماساژ را شروع کردم خریداری کردم و هنوز هم آن را تا به امروز مفید می دانم. این ممکن است به این معنی باشد که تلویزیون را نیم ساعت زودتر از شب قبل خاموش کنید تا باز هم استراحت مورد نیاز خود را داشته باشید. متداول‌ترین پیکربندی‌های موتور برای خودروها به صورت خطی یا I است، به این معنی که سیلندرها در یک خط مستقیم هستند، و V (V6، V8)، به این معنی که موتور دارای دو دسته سیلندر است که شبیه حرف V است. موتورهای "W" که دارای سه سیلندر شبیه به آن حرف هستند، کمتر رایج هستند، اما هنوز وجود دارند. در مورد ادعاهای خود اخلاقی و صادق باشید و در صورت داشتن مشکل با مشتریان خود شفاف باشید. لازم نیست هر روز در یک زمان مشخص فعال باشید، مگر اینکه برای شما بهترین کار را داشته باشد. همین کار را برای برداشتن آنها انجام دهید. شما می توانید وزنه ها و سایر تجهیزات بدنسازی را درست در خانه خود بداهه بسازید.

ببینید برای شما مناسب است یا نه. برای دیدن نتایج، باید به طور مداوم فعال باشید. اکتشافی در دسترس بودن نیز ممکن است مسئول تأثیر منفی رسانه های اجتماعی بر خلق و خوی شما باشد: اگر تنها چیزی که در فید خود می بینید تصاویری از افرادی است که در ایبیزا در حال مهمانی هستند، احتمالاً تصور می کنید که شما تنها کسی هستید که زمان زندگی خود را ندارید.. بدون خودگویی منفی! در عوض، به خود بگویید که از این به بعد بهتر عمل خواهید کرد و به جلو بروید. در اینجا بیست کاربرد برای استفاده از آن آورده شده است. 10000 قدم پیاده روی حدود 500 کالری مصرف می کند و تقریباً معادل 5 مایل پیاده روی است، بسته به طول گام شما. اکثر مردم فقط حدود 900 تا 3000 قدم در روز راه می‌روند، مگر اینکه فعالیت بیشتری داشته باشند. علاوه بر اینکه در طول روز فعال تر هستید، می خواهید یک برنامه ثابت برای ورزش روزانه داشته باشید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ماساژ چشم برای رفع خستگی (اطلاعات ویژه) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما