همه خرید کارتن را دوست دارند

طرح انتخابی و نوع کارتن مورد نیاز به واحد تولید ورق کارتن اطلاع رسانی میشود و با توجه به این طرح ورق مورد نیاز تولید میشود. در صورت نیاز به تولید کارتن با سایزهای به غیر از سایز اختصاصی برای اطلاع از قیمت و حداقل تیراژ برای تولید میتوانید با پشتیبانی زودپک تماس حاصل نمائید. مشخصاتی همچون اطلاعات تماس واحد تولیدی و موارد مورد نیاز دیگر روی جعبه درج شود.

خرید کارتن بسته بندی لوازم آرایشی

کارخونه چاپ و بسته بندی مهم ترین مزایای کارتن پستی که آن ها را از سایر لوازم بسته بندی و کارتن های آماده متمایز می کند، طرح و اطلاعات روی بدنه این جعبه است. کتیرا بسته بندی با قیمت استثنایی در شرکت بازرگانی آدیس بدون واسطه و بصورت مستقیم عرضه می شود. در صورت سفارش آنلاین لوازم بسته بندی در مرکز فروش آنلاین سایت، در هر کجای ایران زمین که هستید بسته مورد نظر به دست شما میرسد. ترکیب بندی فلوت ها بسته به وزن محصول و صادراتی بودن آن از جنس های متفاوت با کیفیت متنوع تشکیل میشوند. این جعبهها بر اساس وزن قابلتحمل به سه لایه و ضخامت پنج لایه تقسیم میشوند که هر یک از آنها میتوانند بار متفاوتی را تحمل کنند. علاوه بر این، از این جعبهها میتوان برای بستهبندی ناهار برای بچه ها، همسر و حتی خودتان به راحتی استفاده کرد، زیرا برای تحمل وزن به اندازه کافی سفت هستند.

در تولید ورقهای 3 لایه در کارخانه کارتن سازی در کرج از دو لایه آستر و یک لایه فلوت (نوع آن بسته به نیاز) استفاده میشود. شرکت پارس کارتن روح نواز به عنوان یک واحد فعال از کارخانه کارتن سازی در کرج کارتنهایی با قابلیت بازیافت، سازگار با محیط زیست، قیمت پایین، و حمل نقل آسان تولید میکند. در مراحل تولید کارتن در شرکت پارس کارتن روح نواز دستگاههای کارتن سازی مانند خطکش برشی، دستگاه چاپ یا فلکسو، دستگاه دایکاتی، دستگاه چاک دستی، دستگاه لب چسبی و دستگاههای لمینت دستی و اتوماتیک مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید کارتن 3 class="lazyload lazyblur-up" لایه تولید کارتن در شرکت پارس کارتن روح نواز طبق بررسی دقیق و فهم نیاز مشتری است. چاپ معمولی : کارتنهای چاپی یا معمولی با توجه به نیاز مشتری و سفارش آن طراحی و بسته بندی میشوند و در مرحله دوم از تولید با استفاده از دستگاه فلکسو طرح انتخابی روی آنها چاپ میشود. استفاده می شود. میوه ها و محصولات کشاورزی هم برای این که سالم و تازه بمانند نیاز به بسته بندی کاغذی دارند. استفاده از کارتن ۵ لا به دلیل استحکام بالای این کارتن ها به طور کامل از محصول در برابر انواع آسیب ها محافظت خواهد کرد.

مبارزه با کارتن مادر

استحکام بالا،پر مصرف و کاربردی ترین فلوت. در تولید ورق 5 لایه از دو لایه فلوت ترکیبی که معمولا نوع B و C است استفاده میشود. از موارد دیگری که تاثیر مستقیم بر روی قیمت کارتن مادر می گذارد میتوان، به جنس کاغذ استفاده شده در تهیه کارتن، نوع فلوت بین ورقه های کارتن و ابعاد کارتن که شامل بزرگی و کوچکی آن میشود اشاره کرد. پس بهتر است از مورد مناسب استفاده کنید و به دنبال محلی برای تهیه آن با پایینترین قیمت ممکن باشید.

ما نیازمندیم کشیدن توجه به کارتن پنج لایه. شما هم چنین کردید.

اما با توجه به فوایدی که این کار دارد، پیشنهاد میکنیم در صورت صلاحدید از این روش استفاده کنید. شما هزینه بیشتری برای خرید آن بسته بندی پرداخت خواهید کرد و همچنین باید برای پر کردن آن، از کالاهای مربوطه بیشتری استفاده کنید که هر دو نکته باعث افزایش هزینه بستهبندی خواهد شد. اما تهیه و استفاده از این کالاها نیز باعث افزایش قیمت بسته بندی خواهند شد. از دیگر عملیات مورد استفاده در این مرحله میتوان به برش دادن، دایکات کردن، لبه چسبانی و تا زدن ورق اشاره کرد. در نهایت این مقواهای پنج لایه وارد دستگاه خم کننده می شوند تا از محل مناسب تا شوند و سپس لبه های انواع ورق کارتن پنج لایه با چسب مخصوص به یکدیگر متصل می شوند و آماده ی ارسال به مشتریان می شوند. لمینت کردن : در مورد کارتنهای لمینتی روند کار متفاوت است زیرا در ابتدا طرح انتخابی به کمک دستگاه افست روی مقوا چاپ میگردد و در پایان کار همان مقوا به شکل یک پوستر به کمک چسب سیلیکات بر روی جعبه یا کارتن مورد نظر مشتری چسبانده میشود.

سفارش کارتن بسته بندی عسل

۱- قیمت کاغذ کارتن؛ همان طوری که می دانید برای ساخت کارتن ها از کاغذ استفاده می شود. سادگی این محصولات باعث میشود بتوان از آنها در هر نوع صنعتی استفاده کرد. دارای صد و پنج الی صد و بیست و پنج موج در هر متر (ضخامت دو الی سه میلی متر). تعداد موج های آن به چهارصد و بیست هم میرسد (ضخامت 0.8 میلی متر).

خرید کارتن سفید

به همین دلیل بهتر است که بستهبندیهای خود را به صورت عمده و در تعداد بالا خریداری کنید. مواج و شیار دار بودن این تشک بادی نرمی و لطافت را برایتان دو چندان می کند. تیم طراح گرافیک با سابقه طولانی و ایدههای خاص میتواند شما را در ساخت و طراحی انواع بسته بندی یاری کند، و با ارائه مشاوره میتواند طرح مورد نیاز شما را تولید کند. بسته بندی صادراتی محصولات کشاورزی با رعایت استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی باعث ارزش افزوده چشمگیری برای اقتصاد کشور خواهد بود. با استفاده از این روش، نوشتههای روی بستهبندی به شکلی خوانا و مناسب خواهد بود و مأمور رساندن این بستهها به دست مشتریان اشتباه کمتری خواهد داشت. جنس لایه های به کار رفته در این نوع کارتن می تواند متفاوت باشد و برای هر نوع محصولی قابل استفاده خواهد بود. به عنوان مثال اگر کسبوکاری اقدام به فروش میوههای خشک میکند، میتواند از بستهبندی با کیفیت کمتری در مقایسه با کسبوکاری که اکسسوری و زیورآلات میفروشد، استفاده کند.

چاپ اختصاصی روی کارتن

تولید جعبه و کارتن صادراتی e بسته هایی که به سلیقه و فرهنگ مردم کشور هدف نزدیک باشد، برای مشتریان جذابیت بیشتری دارد و آنها را به خرید ترغیب می کند. برای یک تولید کننده محصول صادراتی اولین مرحله تعیین مفهوم بسته بندی است که تعیین میکند بسته بندی اساساً باید چگونه بوده، برای یک کالای خاص چه کاری را انجام دهد، آیا هدف اصلی بسته بندی مراقبت از محصول و یا معرفی روش جدید و نوآورانه توزیع محتواست و یا اینکه وظیفه انتقال پیامی درباره کالا یا شرکت را به عهده دارد و یا هدف دیگری داشته است ؟ هر چه از موادی با کیفیت بالاتر در بستهبندی خود استفاده کنید، هزینه تمام شده آن بیشتر خواهد شد. به همین دلیل برای مهر و موم کردن بستهبندی از لوازم و موادی استفاده کنید که کیفیت بالایی داشته باشند و بسته در هنگام حملونقل باز نشود.

خرید کارتن بدون چاپ ارزان|مبارزه با خرید کارتن|هشت روش‌ها به سرعت شروع فروش خرید کارتن}

از مهمترین عوامل تأثیرگذار در قیمت کارتن بستهبندی میتوان به موارد زیر اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که در این کار افراط نکنید، زیرا خرید تعداد بسیار زیادی بستهبندی نیز به فضایی برای نگهداری نیاز دارد و در طولانی مدت ممکن است به آنها آسیب وارد شود. معمولاً کسبوکارها در طول زمان نیاز به انواع بستهبندیها در تعداد زیاد دارند. امروزه ما تعداد بالایی از ابزار و وسایل داریم که بسیاری از آن ها را در کارتن نگهداری می کنیم ، بنابراین نیاز به خرید کارتن داریم . پس از چیدمان مرتب وسایل در کارتن اسباب کشی ، لازم است درب آن را محکم با چسب ببندید. لایه ها روی یکدیگر چسب میشوند.

قیمت کارتن لمینتی

این چسب تعمیرات مخصوص خود تشک بادی داخل ماشین است و به راحتی میتوان بوسیله آن تشک بادی خودرو را تعمیر کرد. تعمیر آسان ساده و راحت ، تغییر طرح اصلی ساده و راحت. ما سعی میکنیم تمامی ملزومات اسباب کشی، برای داشتن یک فرآیند اسباب کشی راحت را به صورت یکجا در سامانه آنلاین قرار بدیم. اگر قصد خرید کارتن بدون چاپ را دارید با ما همراه باشید.

آنچه همه درباره کارتن بدون چاپ می گویند اشتباه است و چرا

یکی از مسئله هایی که برای اکثر افراد نیز جای سوال دارید این می باشد که ابعاد کارتن پستی چند می باشد ؟ پس بهتر است در زمانی که قصد دارید کارتن بستهبندی مناسب برای خود بسازید، قیمت مجموعههای متفاوت را بررسی کنید تا بهترین و مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین این کار باعث شیک و جذابتر شدن بستهبندی نیز میشود. به دلیل همین مقاوم بودن و استحکام بالا نیز گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی محصولات، انبار کردن کالاها، استفاده در اسباب کشی، ارسال کالا به مسافت های دور و … بنابراین خرید کارتن بدون چاپ برای هر تولید کننده ای با هر سطح درآمد می تواند در کاهش هزینه های بسته بندی بسیار حائز اهمیت باشد. اما عدم توجه به برخی نکات مانند قیمت بسته بندی نه تنها باعث افزایش سود نمیشود بلکه میتواند موجب کاهش آن نیز شود.

چرا قیمت بسته بندی مهم است؟ از مهمترین نکاتی که باید در محاسبه قیمت بسته بندی به آن توجه کرد، میتوان از موارد زیر نام برد. در حال حاضر بیش از 1500 مدل در اندازه و سبک های مختلف بسته بندی محصولات وجود دارد. کارتن 5 لایه یکی از فاکتورهایی که مورد توجه خاص بازاریابی محصولات تولیدی کارخانههای مختلف است، بستهبندی آنهاست. استفاده از برچسب برای نوشتن آدرس فرستنده و گیرنده یکی از کارهایی است که میتواند جذابیت بستهبندی را افزایش دهد. خرید عمده کارتن های سه لایه به عنوان کارتن لبنیات مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولاً فروشندگان کالا، به خریدهای عمده تخفیف بیشتری میدهند و این امر در کاهش قیمت بسته بندی تأثیر خواهد داشت. انتخاب نوع بسته بندی طوری باشد که باز کردن آن به آسانی انجام نشود. جای خالی چنین بسته بندی برای کشمش هم در بازار احساس می شد. از دیگر انواع کارتنها میتوان به کارتن هندوانه، کارتن میوه صادراتی، کارتن بسته بندی سیب، کارتن حمل جوجه، کارتن ۵ لایه و … برخی موارد ساده در این میان وجود دارد که عدم توجه مناسب به آنها باعث میشود تا قیمت بسته بندی افزایش یابد. فرم ساده ی تولید کارتن و نحوه ی باز و بسته شدن در کارتن آن را در زمره ی بسته بندی های user friendly قرار داده و آن را در صنعت سیم و کابل محبوب کرده است. کوچکترین احمال در انتخاب نوع بسته بندی تضرر نهایی شما را در پیش خواهد داشت.

ویژگی مثبت این نوع کارتن ها در بین انواع کارتن بسته بندی قیمت پایین و پایداری بالا پس از بایگانی می باشد. بسته بندی عضوی از زنجیره ارزش یک شرکت می باشد که در نهایت به افزایش ارزش نهایی شرکت کمک می کند بنحوی که همبستگی مثبت معناداری بین کیفیت برتر کالا و بازده سرمایه گذای (ROI)آن شرکت بوجود می آید .لازم بذکر است که این ارتقاء کیفی در صنعت بسته بندی تا یک نقطه مشخصی جایز بوده و از آن نقطه به بعد چیزی جز اتلاف هزینه و از بین بردن فسلقه تولید آن کالا را نخواهد داشت . هیچ فردی دوست ندارد زمانی که کالا را تحویل میگیرد، مشاهده کند که بستهبندی آن باز شده است. ساخت بستهبندی بر اساس برخی طراحیهای خلاقانه و جذاب سخت است و همین امر سبب افزایش هزینه بستهبندی خواهد شد.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما