هشت اشتباه بزرگ هدایای تبلیغاتی که به راحتی می توانید از آنها اجتناب کنید

پاتریزیا رگیانی که در فیلم جنایی بیوگرافی ریدلی اسکات با عنوان House of Gucci به دلیل استخدام یک قاتل برای قتل همسر سابقش و رئیس سابق خانه مد گوچی مائوریزیو گوچی (با بازی آدام درایور) محکوم شد. جان لین پس از چند ماه نگه داشتن این ارسال، پیشنهاد کرد که آن را بپذیرد، مشروط بر اینکه کریستی نحوه فاش شدن راه حل را تغییر دهد. در کمال تعجب ویگو، جان موفق شد و تلاش های او در ایجاد سندیکا تاراسف کلیدی بود. پس از طوفان متیو، بیانسه و جی زی 15 میلیون دلار به بنیاد یوسین بولت برای حمایت از تلاش های این بنیاد در بازسازی خانه ها در هائیتی اهدا کردند. در دسامبر 2019، او بنیاد موسیقی خود را با نام Ed Sheeran Suffolk Music Foundation (ESSMF) راه اندازی کرد.

موزیک ویدیوهای گاگا با تغییرات مداوم لباس و جلوه های بصری تحریک آمیز اغلب به عنوان فیلم کوتاه توصیف می شوند. چه در حال ایجاد فرصت‌هایی برای استراتژی‌های مشتری هستید یا به کارکنان خود پاداش می‌دهید، با یک هدیه تبلیغاتی لوکس برای افزایش آگاهی و شناخت برند، تحت تأثیر قرار دهید. در عین حال، لذت مشتری را که با یک هدیه غافلگیرکننده همراه است، از بین می برد. بعداً در همان سال، او به عنوان خواننده مبارز آلی در درام موزیکال رمانتیک بردلی کوپر A Star Is Born، بازسازی فیلمی به همین نام در سال 1937 بازی کرد.

تقریباً در همان زمان بان جانسون نام لیگ کوچک خود (لیگ غربی) را به لیگ آمریکایی تغییر داد. بیلبورد او را در فهرست «100 هنرمند برتر موزیک ویدیوی تمام دوران» در سال 2020 در رتبه ششم قرار داد و اظهار داشت که «نام «لیدی گاگا» برای همیشه مترادف با موزیک ویدیوهای متحول کننده فرهنگ خواهد بود. جوآن با کاوش در ژانرهای کانتری، فانک، پاپ، رقص، راک، موسیقی الکترونیک و فولک، تحت تأثیر زندگی شخصی خود قرار گرفت. این آلبوم در صدر جدول های ایالات متحده قرار گرفت و ششمین آلبوم شماره یک متوالی او در این کشور شد و در بیش از ده ها منطقه دیگر از جمله استرالیا، کانادا، فرانسه، ایتالیا و بریتانیا به رتبه اول رسید. اولین آلبوم استودیویی او، Let Go (2002)، پرفروش ترین آلبوم قرن بیست و یکم توسط یک هنرمند کانادایی است. جلسات ضبط دومین آلبوم گروه، Communiqué، در دسامبر 1978 در استودیو Compass Point در ناسائو، باهاما انجام شد. دومین تک‌آهنگ آلبوم، "میلیون دلایل"، ماه بعد دنبال شد و به رتبه چهارم در ایالات متحده رسید. این رکورد عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد و در رتبه هشتم ایالات متحده قرار گرفت. در سپتامبر 2016، او پنجمین تک آهنگ اصلی آلبوم خود را با نام "Perfect Illusion" منتشر کرد که در صدر جدول در فرانسه قرار گرفت و به رتبه 15 در ایالات متحده رسید.

پخش تبلیغاتی این آلبوم شامل ویژه تلویزیونی One Last Time: An Evening with Tony Bennett and Lady Gaga بود که در نوامبر 2021 از شبکه CBS منتشر شد و اجراهای منتخبی از اجراهای 3 و 5 آگوست این دو در رادیو سیتی موزیک هال بود. بیلبورد آرت‌پاپ را به‌عنوان «به طور منسجم کانال‌های موسیقی R&B، تکنو، دیسکو و راک» توصیف می‌کند. R&B، دیسکو، و فانک. هیولای شهرت ذائقه گاگا برای پاستیچ را نشان می‌دهد و از «گلم آرنا دهه هفتادی، دیسکوی پرطرفدار ABBA، و بازگشت‌های شیرین مانند استیسی کیو» استفاده می‌کند. آهنگ های گاگا مفاهیم بسیار متنوعی را پوشش داده است. The Fame شهوت ستاره شدن را مورد بحث قرار می دهد، در حالی که دنباله The Fame Monster جنبه تاریک شهرت را از طریق استعاره های هیولایی بیان می کند.

کریس ویلمن از ورایتی در نقد و بررسی The Chromatica Ball در سال 2022 نوشت که گاگا «می‌توانست پس از اکران جوآن و ستاره‌ای متولد شده کارت اصالت را بازی کند، اما در عوض «تصمیم گرفته است که خود را عجیب نگه دارد – یا فقط به اندازه کافی عجیب است که لزوماً برای تمایلات جدی تر او بالاست. گاگا انواع مختلفی از ژانرهای موسیقی را ترکیب می کند، به ویژه عناصر راک را در موسیقی پاپ و رقص خود ترکیب می کند. در جوایز موسیقی ویدیوی MTV 2020، گاگا برنده پنج جایزه شد، از جمله اولین جایزه Tricon که هنرمندانی را در زمینه‌های مختلف صنعت سرگرمی به‌عنوان قدردانی می‌کند. بازیابی شده در 24 آگوست 2015. با این حال، هر دو طرف به یافته‌ها اعتراض کردند و هر یک پیروزهای جزئی به دست آوردند.

با این حال، یافتن راه‌حل‌های بازاریابی خلاقانه لزوماً به معنای صرف هزینه‌های زیادی برای یک مشکل نیست. صرف نظر از اینکه چه چیزی بازدیدکنندگان را به اینجا می آورد، شکی نیست که بسیاری از آنها کنجکاو هستند که این شهر مرکزی تگزاس را چه چیزی ساخته است، به خصوص پس از اینکه در فهرست 2006 مجله Money در فهرست 25 بهترین شهرهای بزرگ برای زندگی در رتبه دوم قرار گرفت. خودکارهای مارک دار یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ برند، سازمان یا شرکت شما هستند. برای مایکل، توانایی 788T-SSD برای تعویض فضای ذخیره‌سازی قابل جابجایی یک مزیت بود، زیرا او به سادگی CompactFlash خود را در اختیار شرکت لایت آیرون پس از تولید قرار داد تا بتواند فیلم‌های خام ویرایش نشده را در مجموعه پردازش کند. گاگا که از تحسین‌کنندگان کار کوپر بود، به دلیل نمایش اعتیاد و افسردگی با این پروژه موافقت کرد. در فوریه 2021، سگ واکر او رایان فیشر پس از اصابت گلوله در هالیوود در بیمارستان بستری شد. دو تا از بولداگ فرانسوی او، کوجی و گوستاو، دستگیر شدند در حالی که سگ سومی به نام میس آسیا فرار کرد و متعاقباً توسط پلیس پیدا شد. در 3 سپتامبر، او سومین آلبوم ریمیکس خود را با نام Dawn of Chromatica منتشر کرد. Global Language Monitor «لیدی گاگا» را با علامت تجاری «بدون شلوار» در جایگاه سوم قرار داد.

متیو دفلم، جامعه شناس از دانشگاه کارولینای جنوبی، به دلیل تأثیرش بر فرهنگ مدرن و به شهرت جهانی رسیدن، از اوایل سال 2011 دوره ای را با عنوان «لیدی گاگا و جامعه شناسی شهرت» ارائه کرده است که هدف آن کشف «برخی از ابعاد جامعه شناختی مربوط به شهرت لیدی گاگا». جیمز کامرون از پرنسس مونونوکه به عنوان تأثیری بر فیلم آواتار خود در سال 2009 نام برد. گاگا از مادرش الهام گرفت که به مد علاقه مند شود، که اکنون می گوید که تأثیر زیادی دارد و با موسیقی او ادغام شده است. در جوایز موسیقی ویدئوی MTV در سال 2011، گاگا در نقش آلتر ایگوی مرد خود، جو کالدرون، ظاهر شد و قبل از اجرای آهنگش "تو و من" یک مونولوگ عاشقانه ارائه کرد. گاگا در مراسم جوایز موسیقی ویدئوی MTV در سال 2010 لباسی از گوشت گاو خام پوشید که با چکمه، کیف پول و کلاهی نیز از گوشت گاو خام ساخته شده بود.

در شصت و چهارمین دوره جوایز سالانه گرمی، عشق برای فروش جایزه بهترین آلبوم آواز سنتی پاپ را به گاگا و بنت برد. ووگ که تا حدی به پاس قدردانی از این لباس اعطا شد، او را یکی از بهترین لباس پوشان سال 2010 و تایم این لباس را به عنوان بیانیه مد سال معرفی کرد. راجر ایبرت به این فیلم چهار ستاره از چهار ستاره داد و آن را «یکی از آن فیلم‌های نادری خواند که می‌خواستم در ردیف اول بنشینم و اجازه بدهم تصاویر تا لبه‌های میدان دید من شسته شوند». او همچنین به جاز و دیگر ژانرهای موسیقی غیر پاپ منشعب شده است. گاگا با Cheek to Cheek به ژانر جاز پرداخت. جاز و پیانو، برای اجرا در تئاتر MGM Park در لاس وگاس. جاز و پیانو، که شامل قطعاتی از کتاب آهنگ بزرگ آمریکایی و نسخه‌های برهنه‌شده آهنگ‌های گاگا بود. نسخه‌های رومیزی Mini-Arcade کولکو از Donkey Kong، به همراه Pac-Man، Galaxian و Frogger، مجموعاً سه میلیون دستگاه فروختند. این یک اتاق با اندازه متوسط ​​با سه پانل بزرگ است که رنگ‌های ظریف را در الگوهایی که یادآور نقاشی‌های موندریان هستند نشان می‌دهد.

هنگامی که پانل های سقف عاج حکاکی شده در اتاق غذاخوری امپراطور نرون به سمت مهمانان دوش می رفت، خفه شد که با صدها پوند گلبرگ های رز تازه روی بالش های کف خوابیده بودند. گاگا در 5 فوریه 2017 در طول نمایش نیمه‌تیم Super Bowl LI به عنوان نقش اصلی اجرا کرد. اجرای او گروهی متشکل از صدها پهپاد نورانی را به نمایش گذاشت که شکل‌های مختلفی را در آسمان بالای استادیوم NRG هیوستون تشکیل می‌دادند – اولین باری که هواپیمای رباتیک در یک Super Bowl ظاهر شد. برنامه این اجرا منجر به افزایش 410000 دانلود آهنگ در ایالات متحده برای گاگا شد و نامزدی امی را در رده برنامه کلاس ویژه برجسته به ارمغان آورد. The Worst of Soul Train – کوفی رابینسون (بابی مونیهان) میزبان این آگهی تجاری تایم لایف است که این مجموعه دی وی دی از کم به یاد ماندنی ترین کارهایی را که در برنامه طولانی مدت رقص و موسیقی Soul Train اجرا کرده است، تبلیغ می کند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت هدایای تبلیغاتی وب سایت خود باشید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما