خدمات و قیمت پشتیبانی سایت تخصصی 13 سال سابقه ️

پشتیبانی سایت یکی از عوامل مهم و حیاتی در بهره‌وری و عملکرد صحیح یک وبسایت است. هر سازمان یا کسب و کاری که بخواهد در دنیای دیجیتال حضور داشته باشد، نیازمند یک وبسایت قوی و پویا است. اما تنها داشتن یک وبسایت قابل نمایش و عملکرد مناسب برای رسیدن به اهداف تجاری کافی نیست. به طور مداوم نیاز است تا وبسایت مورد نظر در دسترس کاربران باشد و همچنین هرگونه مشکلی که در آن به وجود آید، بلافاصله برطرف شود.

اگر به صورت ماهانه و منظم سرویس و نگهداری و اقدامات امنیتی آن انجام نشود ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شده و به درستی کار نکند و نتوانید خدمات و محصولات را، آن طور که باید به مشتری ارائه دهید و شما متضرر شده و سایت و مشتریان خود را از دست خواهید داد. نقش یک طراح، پیدا کردن راه حل بهینه برای ارائه تعاملات بصری از محتویات تولید شده در پشتیبانی وب سایت می باشد. طراحان معمولا به طور نزدیکی با مولفان محتوا، توسعه دهندگان، و ویراستار برای ایجاد یک نتیجه توافقی و مناسب کار می کنند. یکی دیگر از خدماتی که شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo جریان خود ارائه می دهد این است که شما می توانید یکی از کارمندان خود را به این مجموعه اعزام کنید تا آموزش های لازم جهت یادگیری انجام پشتیبانی وب سایت و نگهداری وب سایت به او داده شود. ATGO به عنوان معتبر ترین شرکت طراحی سایت در تهران خدمات پشتیبانی وب سایت را با تضمین 100 درصد به مشتریان خود ارائه می دهد. انجام خدمات طراحی سایت و سئو دورکاری، در مرحله اول نیازمند یک جلسه با حضور در دفتر مه ویژن و عقد قرارداد استارت می خورد. وبسایت شما از هر نوعی که باشد (خدماتی، شرکتی، فروشگاهی و شخصی) بررسی شده و موارد و اشکالات خدمت مجموعه محترمتان اعلام می شود. سرویس های مختلفی اعم از تأمین امنیت، طراحی گرافیکی، تغییرات فنی و ظاهری چه به لحاظ استانداردهای موجود و چه با نظر نماینده کارفرما با بحث و تبادل نظر انجام می شود. بسیاری از شرکت‌های تخصصی طراحی وب‌سایت نیز خود خدمات پشتیبانی وب‌سایت را ارائه می‌دهند. پیشنهاد ما به شما این است که طراحی سایت خود را به شرکتی حرفه‌ای بسپارید تا پس از طراحی بتوانید پشتیبانی سایت خود را نیز به همان تیم بسپارید.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت شامل تمام فعالیت‌های لازم برای حفظ و بهبود عملکرد یک وبسایت است. این فعالیت‌ها شامل مدیریت سرور، بروزرسانی نرم‌افزارها و افزونه‌ها، پشتیبان‌گیری، رفع اشکال و مشکلات فنی، بهبود سرعت و عملکرد و همچنین مانیتورینگ و آنالیز سایت می‌باشد.

پشتیبانی سایت چیست؟

یکی از قسمت‌های مهم پشتیبانی سایت، مدیریت سرور است. سرورها نقش مهمی در قابلیت دسترسی به سایت بازی می‌کنند. بنابراین، نگهداری سرورها و رفع هر گونه خطا و مشکل فنی در آنها برای حفظ پایداری و کارکرد صحیح وبسایت بسیار ضروری است.

پشتیبانی سایت شامل تمامی خدماتی است که باعث بهینه سازی، عیب یابی، بروزرسانی در وب سایت می شود. برخی تصور می کنند با سفارش ساخت و طراحی سایت ، می توانند به کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشند، اما باید این تصور غلط را از بین ببرید زیرا طراحی وب سایت تنها قدم اول است و بعد از آن ، شما نیازمند گروهی برای پشتیبانی سایت خود هستید. پشتیبانی سایت شامل خدماتی چون بروزرسانی سایت، بررسی عملکر کلی سایت، بررسی فنی سایت و رفع باگ‌های احتمالی، بک آپ گیری از سایت و کارهایی همچون تمدید اشتراک هاست و دامنه وب‌سایت می‌باشد که همگی به عهده پشتیبان یا ادمین سایت است. درست است که اولین قدم برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ طراحی وبسایت توسط شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای است؛ اما تمام ماجرا به این‌جا ختم نمی‌شود، سئو سایت چه سئو داخلی چه سئو خارجی قدم بعدی است. اما در نهایت این سایت همچون کودکی که همواره والدینش باید بر او نظارت داشته باشند تا برایش مشکلی پیش نیاید، نیاز به یک مراقب دارد که به آن پشتیبان گفته می‌شود که وظیفه‌اش پشتیبانی سایت است. یک شرکت پشتیبانی سایت یا شخص، همواره باید متشکل از تیمی متخصص باشد که از تمامی جوانب بتواند یک سایت را به درستی مدیریت و آن را به بهترین سطح برساند. معمولا یک شرکت پشتیبانی خوب از ویژگی هایی چون تعهد و نظم کاری، آشنایی با تمامی اصول و قواعد برنامه نویسی و رفع اشکالات سایت و همچنین بهره مندی از تجارب و سابقه درخشان، آشنایی با قواعد سئو داخلی و سئو خارجی و … باشد.

فروشگاه ساز حرفه ای

بروزرسانی نرم‌افزارها و افزونه‌ها نیز بخشی از پشتیبانی سایت است که تاثیر زیادی بر امنیت و عملکرد وبسایت دارد. به روز بودن نرم‌افزارهای استفاده شده در وبسایت و همچنین افزونه‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا به روز نبودن این نرم‌افزارها می‌تواند در ریسک افتادن وبسایت به حملات امنیتی، کاهش عملکرد سایت و همچنین بروز مشکلات فنی تاثیرگذار باشد.

پشتیبانی محتوایی سایت شامل کلیه خدمات پشتیبانی می گردد که به محتوای سایت مربوط می شود. پشتیبانی محتوایی به طور کلی شامل بهبود استراتژی محتوا، انتشار محتوا بصورت منظم، اصلاح نوشته های قبلی و بروز کردن آنها، بروز کردن اطلاعات سایت و… وقتی طراحی سایت شما انجام می شود، هر آن ممکن است که هرگونه مشکلی برای آن پیش بیاید، این امر طبیعی می باشد.سایت شما حتی اگر بدون هیچگونه مشکل و باگ فنی هم طراحی شده باشد، دنیای وب هرگز بی عیب و نقص نیست. هر آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و زمانی شما می توانید از گزند این مشکلات در امان باشید که یک پشتیبانی سایت حرفه ای داشته باشید. اما در این شیوه باتوجه به این که برای رفع مشکلات زمان کمتری صرف خواهد شد، مطمئناً مزایای بیشتری نسبت.به پشتیبانی توسط مدیر وب سایت دارد و از نظر اقتصادی نیز هزینه های صرف شده.با این شرایط توجیه کننده خواهد بود.

در دسترس بودن دائمی

  • جهت سفارش پروژه ساخت و پیاده سازی یک وب سایت خبری با امکانات کامل یه صفحه طراحی سایت خبری مراجعه نمایید.
  • از طراحی سایت حرفه‌ای مطابق جدیدترین تکنولوژی‌ها و ترندهای طراحی روز دنیا گرفته تا فعالیت‌های بازاریابی محتوایی در ایده پویا به صورت یکپارچه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • چون مرورگرهای اینترنت مانند کروم، در زمان ورود کاربر به یک سایت در صورت وجود مشکل امنیتی و اسپم به کاربر اخطار می دهند و به احتمال زیاد کاربر به سایت اطمینان نکرده و سایت را ترک می کند.
  • پشتیبانی سایت نیز همانند کسب و کار شما جایگاه مهم و قابل توجهی در پایداری کسب و کار شما دارد .
  • پس اگر هدف شما از طراحی سایت، توسعه کسب و کارتان است، نیازمند پشتیبانی محتوایی هستید.

پشتیبان‌گیری نیز یکی از بخش‌های حیاتی در پشتیبانی سایت است. با پشتیبان‌گیری منظم از سایت، می‌توان در صورت بروز هرگونه خطا، دسترسی به نسخه پشتیبان را داشت و سایت را به حالت قبلی بازگرداند. این عمل، در جلوگیری از از دست دادن اطلاعات مهم و همچنین حفظ تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان بسیار مؤثر است.

پشتیبانی سایت

رفع اشکال و مشکلات فنی نیز بخشی از فعالیت‌های پشتیبانی سایت است. هرگونه مشکل فنی که در وبسایت بروز می‌کند، می‌تواند باعث از دست رفتن کاربران و کاهش اعتماد آنها به سایت شود. بنابراین، رفع این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهبود سرعت و عملکرد نیز جزء فعالیت‌های پشتیبانی سایت است که تاثیر مستقیمی بر تجربه کاربری دارد. امروزه کاربران انتظار دارند که وبسایت‌ها با سرعت بالا بارگذاری شوند و همچنین به صورت صحیح عمل کنند. اصلاح و بهینه‌سازی عواملی مانند حجم تصاویر، کدهای منبع و بهینه‌سازی CSS و JavaScript می‌تواند بهبود قابل توجهی در سرعت و عملکرد وبسایت به همراه داشته باشد.

نهایتاً، مانیتورینگ و آنالیز سایت نیز بخشی از فعالیت‌های پشتیبانی سایت است که درک و شناخت بهتری از عملکرد وبسایت به ما می‌دهد. از طریق این فعالیت، می‌توانیم با بررسی داده‌های آماری و تحلیل رفتار کاربران، مشکلات و نقاط ضعف سایت را شناسایی کنیم و برای بهبود آنها اقدام کنیم.

در نهایت، پشتیبانی سایت باید به صورت مداوم و مستمر انجام شود تا وبسایت همواره در دسترس باشد و عملکرد مطلوب خود را حفظ کند. توجه به جزئیات کوچک و رفع هرگونه خطا و مشکل فنی به صورت سریع، می‌تواند در بهبود کیفیت و استقامت وبسایت تاثیرگذار باشد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما