فینال WTC: ضربه بزرگ برای تیم هند، این ضربه در تور در بیضی آسیب می بیند | اخبار کریکت

هند و استرالیا برای رویارویی با یکدیگر در فینال مسابقات جهانی تست در Oval لندن که از چهارشنبه آغاز می شود، آماده می شوند. نگرانی‌های مصدومیتی برای هر دو طرف وجود دارد که پیش از مسابقه قهرمانی، جاش هزلوود، سرعت‌دهنده استرالیایی از بازی خارج شد، در حالی که ایشان کیشان، دروازه‌بان هندی نیز در تور مصدوم شد.

کریکت‌بازان تیم هند برای اولین بار در Oval قبل از فینال WTC به تور رسیدند. کیشان، بازکننده هندی‌های بمبئی، با افزایش تحویل توسط آنیکت چاودوری، کشتی‌گیر تور هند، به دست ضربه خورد. کیشان در حال بانداژ روی دستش دیده شد و تا آخر جلسه تور مورد ضربه قرار گرفت.

با مصدومیت ریشابه پنت، ضربه گیر معمولی، یک بازی پرتاب بین ایشان کیشان و کی اس بهارات برای جایگاه دروازه بان در فینال مقابل استرالیا بود. یوزوندرا چاهال، بازیکن تیم راجستان رویالز و تیم هند معتقد است که هند پنت را از دست خواهد داد اما بهارات و کیشان هر دو تجربه کافی در پشت سر دارند.

ریشابه بازیکن تهاجمی است و البته همه دلتنگ او هستند. اما شما واقعا نمی توانید کار زیادی در مورد آن انجام دهید و از بازیکنانی که به آنجا سفر کرده اند حمایت کنید. ما باید از KS بهارات و ایشان کیشان حمایت کنیم. آنها کریکت زیادی بازی کرده اند و تجربه کافی دارند. ایشان تا حدودی شبیه به پنت است. چاهال در مصاحبه ای اختصاصی با News18 CricketNext گفت: این فرصتی برای آنها است تا خود را در قالب طولانی تر ثابت کنند.

بهارات در 4 تست برای هند بازی کرده است در حالی که کیشان هنوز اولین بازی ملی خود را در طولانی ترین فرمت انجام نداده است.

چند روز پیش، تام مودی، مربی سابق تیم ملی استرالیا و سان‌رایزرز حیدرآباد، بهارات را پیش از کیشان در بازی تیمش در هند برای فینال WTC مقابل استرالیا انتخاب کرده بود.

«ایشان بازکننده است. نمی گویم او قادر به بازی تست نیست. او یکی برای آینده است اما در کریکت اورهای محدود باز می شود. در شماره شش اوضاع متفاوت خواهد بود. بله، او به سختی از توپ یک می‌رود، که می‌تواند در انگلیس نتیجه معکوس داشته باشد، اما بهارات همچنین می‌تواند به خوبی ضربه بزند و شوت‌های هم بازی کند.”

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما