در اینجا 7 روش برای افزایش خودارضایی ذکر شده است

مطلقاً هیچ محدودیت ایمنی "عددی" پیشنهادی در مورد اینکه فرد چقدر می تواند یا باید در یک روز خودارضایی کند وجود ندارد. کودک می تواند یک بار در هفته یا چند بار در روز خودارضایی کند. بگویید: "می‌دانم کنجکاو هستید و می‌خواهید یاد بگیرید، بنابراین می‌توانیم کتابی بخریم که در مورد رابطه جنسی صحبت می‌کند." سپس یکی را بخرید که مناسب سن باشد و پس از خواندن آن، به هر سوالی که پیش آمد پاسخ دهید. من همیشه در مورد چیزهایی که از طریق آموزش جنسی در مدرسه به دست آوردم و چه چیزهایی را انجام ندادم کمی مبهم هستم، به دلیل اینکه وقت زیادی را در کودکی برای برنامه ریزی خانواده و خواندن رمان های تاریخی نیمه پورنوگرافیک می گذرانم (فقط گاهی اوقات در همان زمان). زمان)، اما اگر نکاتی را در مورد کلیتوریس و سکس مقعدی و غیره می‌دانستم، تجزیه صحنه‌های خاص در رمان‌های گفته شده را بسیار کمتر گیج‌کننده می‌کرد.

من یک انتخاب داشتم: آیا می‌خواستم زندگی‌ام را دور از چشم‌ها پنهان کنم، زیرا مجلات براق، بیلبوردها و همکلاسی‌های نامهربان من در دبیرستان باعث می‌شد که احساس دوست‌داشتنی کنم؟این خط "Star Toys" را بررسی کنید (در یک برگه جدید باز می شود) پر از دیلدوهای شمشیر نوری (در یک برگه جدید باز می شود) که در واقع روشن می شوند، ویبراتورهای Storm Trooper (در یک برگه جدید باز می شود)، یک "هند سولو (در یک برگه باز می شود. برگه جدید)" stroker و موارد دیگر. سری اسباب بازی های Indulgers (در یک برگه جدید باز می شود)" از اسباب بازی های با تم انتقام جویان توسط شرکت استرالیایی Geeky Sex Toys انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک قهرمان در اتاق خواب هستند. دنیای اسباب بازی های جنسی مردانه گزینه های بیشتری نسبت به قبل دارد. در داستان‌های پیتر پن، پیتر دوران طلایی پیش از تمدن را هم در ذهن کودکان بسیار خردسال، قبل از فرهنگ‌سازی و آموزش، و هم در دنیای طبیعی خارج از تأثیر انسان‌ها نشان می‌دهد.

او در مورد سن خود دروغ نمی گوید. بدیهی است که این همه NSFW است و این تنها محتوایی است که فقط در سنین بالا باید از آن لذت ببرید. دیلدوهای مارپیچی متالیک (در یک زبانه جدید باز می شود) دارای انتهای مکنده هستند و به رنگ مرواریدی سفید، صورتی یا بنفش هستند. Dildeks (در یک برگه جدید باز می شود)، یا دیلدوهایی به شکل Daleks، با قیمت 69 دلار (خوب) در دسترس هستند و در رنگ های مشکی یا طلایی موجود هستند. یک TardAss Paddle (در یک برگه جدید باز می شود) با قیمت 50 دلار در دسترس است. البته به رنگ آبی میاد

Emojibator (در یک برگه جدید باز می شود) ویبراتورها را – بر اساس شکلک های پیشنهادی بادمجان (در یک برگه جدید باز می شود)، شکلک های موز (در یک برگه جدید باز می شود) و شکلک فلفل چیلی (در یک برگه جدید باز می شود) – هر کدام به قیمت 29 دلار می فروشد.. و یک ویبراتور Sonic (در یک برگه جدید باز می شود) می تواند به عنوان پیچ گوشتی مطمئن Sonic (سکس) شما با قیمت 130 دلار عمل کند. مجموعه «ارگاسم‌های کهکشان (در یک برگه جدید باز می‌شود)» در حال حاضر از stroker‌های محبوب Cumora (در یک برگه جدید باز می‌شود) و Stimula (در یک برگه جدید باز می‌شود) فروخته شده است، اما دیلدو الهام گرفته از Groot (باز می‌شود در یک برگه جدید) و پلاگین لب به لب (در یک برگه جدید باز می شود)، پلاگین لب به لب "Randy the Raccoon" (در یک برگه جدید باز می شود) و ویبراتور Star-Lord (در یک برگه جدید باز می شود) (در میان سایر موارد) هنوز در دسترس هستند.. با توجه به اینکه Pornhub (در یک برگه جدید باز می شود) به معنای واقعی کلمه یکی از پربازدیدترین وب سایت ها در جهان است، این کاملا واضح است.

فرقی نمی‌کند فیلم‌های پورن‌ستار یا آماتور مورد علاقه‌تان، هاردکور یا نرم‌افزار باشد، به احتمال زیاد Pornhub همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید – فقط تعداد بی‌پایانی ویدیوهای جنسی. بزرگترین سایت لوله ای که وجود دارد، Pornhub تقریباً یوتیوب است اما برای فیلم های پورنو. از تماشای ویدیوها و جستجوی چیز جدیدی خسته شده اید؟ تو خوش شانسی ما وب را جست‌وجو کردیم تا بهترین اسباب‌بازی‌های جنسی مردانه را برای هر نیازی پیدا کنیم – که همه برای افزایش لذت جنسی ساخته شده‌اند – چه به دنبال انفرادی یا جفت شدن با یک شریک باشید.

آنها همچنین بسیار تطبیق پذیر هستند و می توان از آنها برای بازی انفرادی یا برای ادویه کردن چیزها با یک شریک استفاده کرد. به آزمایش بازی مقعدی فکر می کنید؟ به لطف خط اسباب‌بازی‌های جنسی با موضوع Game of Thrones از Geeky Sex Toys به نام «Game of Moans» (بازی در یک برگه جدید)، لذت در راه ترک خود ارضايي است. اگرچه دو شمشیر محبوب دیلدو در حال حاضر فروخته شده اند، این مجموعه همچنان شامل یک دیلدو شمشیر شفت بلند (در یک برگه جدید باز می شود)، یک اژدهای درودانگ (در یک برگه جدید باز می شود) و یک تخم اژدها (باز می شود در). یک برگه جدید) گاگ، و یک Night Kink با نسخه محدود (در یک برگه جدید باز می شود) دیلدو، که حتی در تاریکی می درخشد. به عنوان دیلدو عمل می کند و دارای یک پایه نمایشگر چشمگیر است.

این مجموعه به پوکمون های مورد علاقه طرفداران مانند Pikachu (در یک برگه جدید باز می شود)، Bulbasaur (در یک برگه جدید باز می شود)، Charmander (در یک برگه جدید باز می شود) و Squirtle (در یک برگه جدید باز می شود) با چند دیلدو رنگارنگ ( هر کدام 69 دلار) و دوشاخه (50 دلار). طرفداران پوکمون، با سری اسباب‌بازی‌های Pokémoan Geeky Sex Toy آشنا شوید. در حالی که ممکن است گاهی اوقات به نظر برسد که اسباب‌بازی‌های جنسی مردانه از انقلاب فعلی sextech کنار گذاشته می‌شوند، اما این درست نیست. جوایز گرمی: بهترین آهنگ R&B و بهترین اجرای آواز R&B (مرد)، با جکسون به ترتیب ترانه سرا و خواننده. تک آهنگ دوم، "تو تنها نیستی"، رکورد جهانی گینس را برای اولین آهنگی که در جدول 100 بیلبورد داغ شد، در رتبه اول قرار گرفت.

اگر سلول فعلی صفر باشد، آرایه دستورالعمل آرایه داده را بازنویسی می کند. در غیر این صورت، آرایه داده، آرایه دستورالعمل را بازنویسی می کند و در اولین دستورالعمل جدید از سر گرفته می شود. دیلدوها و شاخه ها – این اسباب بازی های جنسی تقریباً توسط هر کسی قابل استفاده است. این خط اسباب‌بازی‌های جنسی با مضمون Doctor Who واقعاً شما را آماده می‌کند. در مورد اسباب بازی های جنسی شگفت انگیز، طرفداران Guardians of the Galaxy خط مخصوص به خود را دارند. اسباب‌بازی‌های اسارت همه چیز در مورد فشار دادن مرزها و تلاش برای چیزهای جدید است، و این برای ما مانند یک اسباب بازی جنسی به نظر می‌رسد. از اسباب‌بازی‌های جنسی برای مردان ترنس گرفته تا اسباب‌بازی‌های جنسی که به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا جنبه‌های جذاب شما را راضی کنند، طیف وسیعی از گزینه‌های موجود به این معنی است که واقعاً چیزی برای همه وجود دارد.

مثبت بودن رابطه جنسی واقعی برای همه صدق می کند، به همین دلیل است که ما در مورد مربیان جنسی و شرکت های هوشمندی که در تلاش هستند تا انگ های مرتبط با خودارضایی مردان و آزمایش های پشت درب را از بین ببرند، هیجان زده هستیم. توجه: برای هدف این مقاله، ما در درجه اول به اسباب‌بازی‌هایی نگاه می‌کنیم که برای استفاده توسط افرادی در نظر گرفته شده است که در بدو تولد به آنها مرد اختصاص داده شده است، به این معنی که آنها با همان اشتیاق برای هر کسی که آلت تناسلی/پروستات بدون توجه به هویت جنسیتی دارد، توصیه می‌شود. این تحقیق نشان داد که وقتی با رانش ترکیب می شود، برآمدگی تاجی آلت تناسلی می تواند مایع منی یک مرد رقیب را از داخل دستگاه تناسلی زن خارج کند. خودارضایی ها – آستین خودارضایی نوعی اسباب بازی جنسی دستی است که کاربر آلت تناسلی خود را داخل آن قرار می دهد.

انواع مختلف اسباب بازی های جنسی برای مردان چیست؟ بهترین اسباب بازی جنسی برای مردان چیست؟ممکن است با چیزی برخورد کنید که کاملاً در این دسته بندی ها قرار نگیرد، اما اکثریت قریب به اتفاق اسباب بازی های جنسی برای مردان به یکی از این نقاط می روند. این اسباب‌بازی‌های جنسی برای کمک به حفظ نعوظ طولانی‌تر و سخت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند، که ممکن است منجر به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی نفوذی شود. اگر کمی سخت به نظر می رسد، ما یک فلوچارت مفید داریم که به شما کمک می کند بفهمید چه نوع پورن برای شما مناسب تر است. مروری که بعداً منتشر شد همچنین نشان نمی‌دهد که زنان در زمان‌های مختلف چرخه باروری خود، نوع مردانی را که می‌خواهند تغییر دهند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فواید ترک خود ارضايي بر چهره وب سایت خود باشید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما