میخواهید پول بیشتر؟ شروع خرید لوله مانیسمان

لوله مانیسمان یا لوله بدون درز، نوعی لوله فولادی بوده که از فولاد ساده کربنی، فولاد آلیاژی، شمش فولاد ضد زنگ یا لوله جامد خالی ساخته می شود و به دلیل نوع خاص فرآیند تولید، دارای درز جوش نبوده که این امر آنها را برای کاربردهایی مانند حمل مایعات حساس بسیار مناسب می گرداند. لوله گازی مانیسمان به نوع خاصی از لولههای بدون درز گفته میشود که به طور خاص برای انتقال گاز طراحی شدهاند. اما استفاده از رده لوله برای نشان دادن ضخامت آن بر اساس قواعد خاصی صورت می گیرد. اگرچه لوله ها در رده های 20 تا 160 اینچی تولید می شوند و هر کدام نیز کاربردهای خاصی دارند، اما معمولا پرکاربردترین رده های این لوله های بدون درز، رده 20 و لوله های رده 40 هستند. لوله مانیسمان رده 40 دارای کاربردهای گسترده تری نسبت به رده 80 است و در کاربردهای حساس نظیر صنعت نفت و گاز، لوله های آتشنشانی و ساخت مخازن تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرد. حمل و نقل و نصب آسان : لوله اتصالات UPVC در عین مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی که دارند ، دارای وزن پایینی می باشند.

خرید لوله مانیسمان

Free photo unpleased young ill man wearing winter hat with scarf wrapped in plaid holding and looking at enema isolated on orange class= لوله هایی که به استحکام و مقاومت بالا معروف هستند، معمولا در برخی از ویژگی ها با هم مشترک اند. از دیگر ویژگی های این نوع لوله ها نسبت به لوله های دیگر این است که قابلیت اتصال در آنها بسیار راحت تر انجام می گیرد. رده لوله توسط موسسه استاندارد آمریکا ANSI (American National Standard Institute) در سال 1939 تولید شد تا برای سایزهای اصلاح شده لوله های آهنی و لوله های فولادی جدید مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر، لوله بدون درز از شمش گرد ساخته می شود، که از ناحیه مرکز سوراخ می شود و به صورت پوسته ای توخالی در می آید و سپس نورد یا اکسترود شده و به اندازه مورد نظر کشیده می شود.

لوله و اتصالات

لوله مانیسمان نوعی لوله فولادی بوده که از طریق فرآیند اکستروژن یا ریخته گری گریز از مرکز تولید می شود. قیمت لوله مانیسمان رده 20، قیمت لوله مانیسمان رده 40 و قیمت لوله مانیسمان رده 80 و دیگر رده ها را از اینجا دریافت کنید. نکته جالب توجه در متریال لوله های مانیسمان اهوازی این است که این لوله ها نسبت به نوع مشابه چینی دارای کربن کمتری هستند و از این لحاظ به استاندارد های بین المللی مانند استاندارد ASTM شباهت بیشتری دارند. رده لوله یا همان SCH در واقع کدی است که با مراجعه با استاندارد ASME B36.10 می توان آن را به دست آورد و به ضخامت واقعی لوله بر اساس قطر و شرایط عملکردی آن پی برد.SCH20 و SCH30 را عموما رده های سبک می نامند. ابعاد لوله مانیسمان معمولا بر اساس استانداردASME B36.10 تعیین می شود. لولههای بدون درز (لوله مانیسمان) براساس استاندارد ساخت ASME B36.10 و معمولا از آلیاژ A106 و A53 تولید میشوند.

لوله مانیسمان

Free photo person working in building and construction جنس لوله مانیسمان یا بدون درز اهوازی آلیاژ کربن استیل است که طبق استانداردهای جهانی ASTM A106 , API 5L , ASTM A53 تولید می شود. لوله های مانیسمان تولیدی این شرکت در دو نوع مهم A53 و API 5L هستند که جزو پرکابردترین انواع لوله های فولادی در صنایع مختلف به شمار می روند. رده لوله های مانیسمان طبق رابطه فوق به دست آمده که معمولا شامل رده های 10، 20، 30، 40، 60، 80، 120 و 160 می شوند. 3- طبقه بندی لوله های مانیسمان بر اساس وزن به سه دسته شامل استاندارد (STD)، فوق استاندارد یا سنگین(XS) و دابل فوق استاندارد یا فوق سنگین (XXS). شامل یکی از چندین کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران است که تولیدکننده لوله مانیسمان از سایز یک دوم اینچ تا 6 اینچ است و به کارخانه لوله مانیسمان اهواز شهرت دارد.

آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره خرید لوله مانیسمان به شما آموزش دهد

از این رو ما در آهن یک آخرین قیمت این محصول را در جدول بالا به صورت روزانه آپدیت میکنیم تا شما بتوانید به صورت روزانه با آخرین وضعیت قیمتی لوله مانسیمان ۳/۴ دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز به خرید با کارشنان ما تماس بگیرید. هر چه ضخامت لوله بیشتر باشد، هزینه تست سختی سنجی کاهش خواهد یافت چون لوله های با ضخامت کمتر نیاز به حساسیت و دقت بالایی برای اندازه گیری دارند. فروشگاه های عمومی نمی توانند گزینه خوبی برای خرید این نوع لوله باشند. فشار قابل تحمل برای لولهها براساس سایز و ضخامت محصول مشخص میشود. این لوله ها برای سرویس های ترش و غیرترش نیر قابل تولید هستند.

افزایش لوله مانیسمان خود را با این نکات

همچنین استحکام تسلیم و تغییر طول نیز از طریق دستگاه کشش قابل اندازه گیری هستند. جهت اندازه گیری سختی لوله های مانیسمان، دستگاه سختی سنج بر روی سطح خارجی لوله قرار گرفته و یک فرو رونده وارد سطح لوله می شود. در پروژه های حساس انتقال گاز، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد دارد. برای خرید لوله مانیسمان باید ابتدا مشخص کنید قرار است برای چه کاربردی و همچنین کدام قسمت از پروژه خود از آن استفاده نمایید. این لوله ها برای استفاده در پروژه های حساس بسیار مناسب میباشد. از جمله کاربردهای این نوع لوله های بدون درز می توان به استفاده از آنها در کارخانه های ساخت اسلحه جهت تولید لوله های تانک و همچنین تفنگ اشاره نمود.

از آنجایی که در صنایع نظامی به ویژه در صنعت ساخت اسلحه، کیفیت تجهیزات از اولویت بسیار بالایی برخوردار است، در این صنعت از لوله مانیسمان که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است استفاده می شود. به منظور انجام تست فشار بر روی لوله مانیسمان، یک دستگاه مخروطی شکل داخل لوله قرار گرفته و سپس با ایجاد انبساط در این دستگاه، لوله باید بتواند برای مدت زمان مشخص که از طریق استانداردها تعیین می شود ( برای مثال 5 ثانیه)، در برابر این انبساط مقاومت کند و دچار هیچ گونه ترک خوردگی نشود. لوله مانیسمان برخلاف سایر انواع لوله ها، قادر به تحمل فشارزیادی هستند که باعث می شود کمتر دچار ترم خوردگی و آسیب شوند. رده بندی در انواع لوله های مانیسمان به یا بر اساس تعیین ضخامت لوله به صورت اینچ و میلیمتر در استانداردهای API 5L و ANSI B36، و یا مطابق با روش وزنی در استانداردهای STD، XS و XXs انجام میگیرد. ابتدا شمش های فولاد را برش میدهند.

پیش از این که وارد جزئیات ابعاد لوله مانیسمان اهوازی بشویم، ابتدا باید درباره رده لوله بیشتر بدانیم. قبل از خرید هر محصولی باید ابتدا با آن محصول و نکات مهمی که تعیین کننده مشخصات خرید است، آشنا شویم. را دانستید. همچنین با کاربرد، تاریخچه، انواع و روش تولید لولۀ مانیسان آشنا شدید. برخی از انواع آن، تنش کششی کمتری را تحمل میکنند و میشکنند. قطر اسمی مقاطع استوانه ای دارای ضخامت نسبی از نسبت و حدفاصل قطرهای داخلی و خارجی به دست می آید. از آنجا که رده 80 دارای مواد بیشتری در ساختار لوله است و نیز به دلیل هزینه تولید بالاتر، در مقایسه با سایر مواد کمی گران تر است. به طور کلی لولههای مانیسمان بدون درز در با دو اسم در بازار شناخته میشوند. رده لوله که معمولا در بازار از این اصطلاح استفاده می شود در واقع یک پارامتر مهم است که به ضخامت یا وزن لوله اشاره دارد. فرایند پالینگ آسیاب سرد با استفاده از قالب های حلقه ای و یک سنبه مخروطی سطح مقطع لوله را تا 90 درصد کاهش می دهد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما