طرفداران تریلر فوق‌العاده Sanjay Mishra-Neena Gupta “Vadh” را می‌ستایند، واکنش‌ها را ببینید! | اخبار سینما

دهلی نو: فیلم موردانتظار VADH با بازی سانجی میشرا و نینا گوپتا در نقش اصلی اکران شده است و تماشاگران تک تک قسمت های فیلم را دوست دارند، به خصوص “تعلیق” که آنها را در لبه صندلی نگه داشته است.

دو کهنه سرباز بااستعداد هند، نمایشی هولناک ارائه داده اند و آنها را در تمام مدت سرگرم کرده اند. اکنون که این فیلم اکران شده است، تماشاگران هر دو بازیگر را دوست دارند و از بازی آنها تمجید می کنند.

وقتی درباره فیلم پرسیده شد، این واکنش تماشاگران بود.

در حالی که یکی از تماشاگران هیجان زده گفت: «چه فیلم عالی! تعلیق زیادی وجود داشت. این یک فیلم کاملاً عالی است.» دیگری در مورد اوج غم انگیز صحبت کرد و گفت: «در مورد اوج صحبت کردن!! خیلی خوب بود!!” و بسیاری از تحویل این هنرمند در این فیلم تمجید کردند و گفتند: “بازی بازیگران را دوست داشتم”

این اولین بار است که فیلمی هیجان انگیز مانند VADH در تاریخ سینمای هند ساخته می شود. در حال حاضر فیلم مورد تمجید همگان از جمله منتقدان محترم ملت است. در واقع، VADH در IMDb دارای امتیاز 9.1 شده است. علاوه بر این، سانجی میشرا، که در نقش یک آواتار دیده نشده در این فیلم دیده می‌شود، بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کرده است، و نینا گوپتا به زیبایی نقش یک زن خانه‌دار ساده را که زندگی حول محور شوهر و پسرش می‌چرخد، به تصویر کشیده است.

خلاصه داستان VADH به سفر دلخراش والدینی می‌پردازد که در حال بزرگ‌تر شدن هستند و مشکلاتی که وقتی پسرشان آنها را رها می‌کند تجربه می‌کنند.

در حالی که ما شاهد بازی سانجی میشرا در چندین نقش در حرفه خود بودیم، این برای اولین بار است که او را به خطر می اندازیم. VADH توسط Jaspal Singh Sandhu و Rajeev Barnwal نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم توسط Luv Ranjan و Ankur Garg از Luv Films ارائه شده و توسط J Studio و Next Level Productions تهیه شده است.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما