هشت درخشان روش‌ها به استفاده از فوت فتیش

باعرض سلام با توجه به اینکه شما درگیر با مسیله جدی در حوزه جنسی می باشید بصورتی که این اختلال شما را درآینده دچار مشکل خواهد نمود ، بهتر است هرچه زودتر برای درمان به روانشناس مراجعه بفرمایید زیرا با اقدام هرچه سریع تر شما برای درمان ، امکان بهبودی را در شما افزایش می دهد . با عرز سلام من بیماری فوت فتیش دارم از هر سایتی هم که در مورد بیماری ام می پرسم میگویند باید به روانشناس مراجعه کنید ولی من 16 سال دارم و نمی توانم تنهایی به روانشناس مراجعه کنم پس مجبور هستم با پدر و مادرم به روانشناس مراجعه کنیم که امکان پذیر نیست چون من نمی توانم به آن ها بگویم که چه بیماری دارم برای همین من تا چند سال آینده نمی توانم به روانشناس مراجعه کنم خواستم ببینم اگر این بیماری درمان نشود در آینده دچار مشکل می شوم؟ بیمار در درمان فتیشیسم ، عادت آموزی باید مدام با افکار و خیالات تحریک آمیز خود مواجه شود.

1. فرد تخیلات مکرر، شدید، تحریک آمیز جنسی و تمرکز بسیار ویژه در مورد اجسام غیر زنده (مانند لباس زیر زنانه و کفش) یا بر روی اعضای غیر تناسلی بدن را حداقل برای شش ماه داشته باشد. و طبیعتا” این قبیل از ناکامی ها و همچنین انتظارات و توقعات غیر قابل اجابت که اطرافیان و خانواده از فرد شیء پرست دارند ، باعث سرخوردگی و افسردگی بیشتر فرد فتیشیسم خواهد شد . 1. تجربه تخیلات، تمایلات یا رفتارهای مکرر تحریک کننده جنسی که شامل استفاده از اشیاء غیر زنده در یک دوره حداقل شش ماهه است.

بتدریج احساس غم می کند و مایل است روش های ترک خودارضایی را تجربه کند. اغلب کسانی که تمايلات فوت فتیش دارند بیشتر از هركسي مي دانند که این حس ، جز ضرر چيز ديگري ندارد اما باز اصرار دارند که الگویی برای تحقیر دیگران تجویز کنند که شامل فانتزی ها و تجربه های متنوع جنسی ست . به نظر می رسد فتیشیسم بو (مربوط به بوی پا) نقش مهمی در فتیشیسم پا دارد و ارتباط نزدیکی با آن دارد: در یک مطالعه در سال 1994، 45 درصد از کسانی که فوت فتیش داشتند مشخص شد که با جوراب یا پاهای بدبو تحریک می شوند. نکته: انتشار این مقاله ( درمان قطعي فوت فتيش ) صرفا جهت افزایش آگاهی والدین است و مطالعه آن ، برای همه رده های سنی توصیه نمی شود. فتیشیستها به طور معمول یک شیء عادی را با بزرگنمایی از آن ِ خود میکنند. درمانگر در درمان فوت فتیش انزجاری تلاش میکند تا به وسیله شیء محرک واقعی یا خیالی بیمار را در موقعیت تحریککننده قرار دهد. فتیش پا یا فوت فتیش یا پودوفیلی رفتار جنسی است که پاها، انگشتان پا ، قوزک پا و یا جورابهای ساق بلند، کفشها باعث تحریک جنسی در فرد میشود.

اون با دوستاش خیلی رفتار معقولی داره اما وقتی با من صحبت میکنه همش راجع به این چیزهاس. مثلا” فردی اظهار میدارد وقتی من سه یا چهار ساله بودم پای یکی از محارم اعضاء خانواده را می بوسیدم و از ناخن های لاک زده خوشم می آمد .و یا فرد دیگر می گوید وقتی اعضاء خانواده دور میز ناهار خوری برای صرف غذا می نشستند من در زیر میز به پای آنها نگاه می کردم و گاهی نیز با آنها ور می رفتم . وقتی پاهای یک خانم جوان با جوراب شیشه ای ، در محیط اینستاگرام که تصویرمحور است ، بیش از هفده هزار لایک می خورد نشانگر اهمیت این موضوع است . و یا اگر هم قادر باشند به دشواری می توانند رابطه ای را به وجود آورند. فردی که تمايلات فوت فتیش دارد، در رابطه جنسی حواسش بيشتر به یک نقطه است و در صورت زیاده روی، کمتر احساس رضایت دارد زیرا هر چه پیش می رود، به پوچ و بی معنی بودن رفتار خود بیشتر پی می برد. از چه موقع فتیشیسم جنسی در فرد بروز مییابد؟

فروید و بعضی از روانشناسان دیگر بر این عقیده اند که شیء پرستی یك نوع جایگزین برای کمبود هایی است که فرد فیتیش برای پر كردن آن خلاء به پا پناه می برد . به عقیده این روانشناسان فرد شیء پرست هیچ جایگزینی نمی تواند برای تمایلات فیتیشیزمی خود پیدل کند. درضمن اینکه شما برای ارجاع به روانشناس به هیچ وجه به همراهی والدین خود نیاز ندارید . انسان های خوش فکر ، منضبط و متشخص حتی اگر در موقعیت های اغواکننده قرار بگیرند و حس شما را داشته باشند ، هیچ وقت حاضر نیستند به پا، کفش و یا جوراب زنانه تا این حد فکر کنند چون برای وقت خود ، خيلي ارزش قائل هستند.

برای گرفتن وقت مشاوره و انجام درمان فوت فتیش می توانید با مطب دکتر نجفی توانا ارتباط برقرار کنید . چقدر برای این بیماری ناشناخته وقت گذاشتي؟ اگه می دونستید پا چقدر خوشگل و دوست داشتنیه، پول می دادید تا مثل ما فوت فتیش بشید و از پا فیض ببرید. برای درک درمان فتیشیسم ( درمان فوت فتیش ) باید تعریف این اختلال را بدانیم. بیش از آنکه تصور کنیم افراد در فتیشیزم جنسی دارای اختیار و استقلال هستند، باید روی اشیای مورد توجه فتیشیستها متمرکز شویم. کسی که پایین می آید، زندگی را می بازد و آنکه بالا می رود ، زندگی را پُر نشاط تر می سازد.

نیچه Nietzsche ، فیلسوف بزرگ آلمانی می گوید : زندگی یعنی بالا رفتن از سربالایی، نَه پایین آمدن از آن ! در محیط های زنانه با اعتماد به نفس بالا ، بسیار عادی و انگار نه انگار باشید . در این حوزه از روانکاوی، نظریه دوم منبع مورد اعتماد این است که افراد ممکن است در دوران کودکی روی یک شیء خاص تثبیت کنند، که باعث می شود با دیدن آن به عنوان یک شی خوب از نظر جنسی روی آن تثبیت شوند. همچون دیگر انحرافات جنسی افرادی که دارای تمایلات جنسی فتیشیسمی هستند ، از آنجایی که این افراد قادر به ایجاد رابطه طبیعی و سالم مخصوصا” با جنس مخالف نیستند ، با گذشت زمان دچار پریشانی روانی و افسردگی می گردند .از آنجایی که مرکز توجه جنسی افراد شیء پرست به پای جنس مخالف می باشد ،نتیجه این می شود که این گونه افراد قادر به رابطه جنسی طبیعی نبوده و ناچارا” نمی توانند تشکیل خانواده بدهند ،و البته آنهایی هم که تشکیل خانواده می دهند مجبور به جدایی می شوند . دیگر سلبریتیهای معاصر که به مصاحبهکنندگان گفتهاند، “من یک فتیش پا دارم” (یا جزیی از آن) شامل بروک برک، انریکه ایگلسیاس،تامی لی،لوداکریس، ریکی مارتین خواننده، و تاد فیلیپس می باشند.

در حالی که بسیاری از اشخاص در تلاش برای درمان فتیشیزم هستند، از نحوه پیشگیری آن مطلع نیستند. فتیشیزم از دیرباز تحت عناوین شیء باوری و یا شیء پرستی وجود داشته و تاریخچه آن به قرن ۱۸ میلادی بازمیگردد. میتوان گفت فتیشیسم به طور کلی یک نوع بت پرستی بوده که افراد طی ابتلا به آن یک شیء انتخابی را تقدیس مینمایند. اینگونه اشخاص یا به صورت کلی قادر به ایجاد کردن رابطه جنسی نمی باشند. این گونه افراد یا به طور کلی قادر به ایجاد رابطه جنسی طبیعی نیستند و یا اگر باشند به سختی می توانند ایجاد رابطه بکنند .

جوامع مثبت جنسی به رابطه جنسی به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده نگاه می کنند، در حالی که این جوامع فقط رابطه جنسی را راهی برای تولید مثل می دانند. از آنجا که فتیش در بسیاری از افراد به صورت طبیعی اتفاق میافتد، تشخیص اختلال فتیش فقط در صورت وجود پریشانی روانی از جمله اختلال اضطراب، وسواس و یا مشکلات شدید در زمینههای اجتماعی، شغلی یا سایر زمینههای مهم زندگی است. در جایی که ترس از بدن (اخته) زن خیلی زیاد است، میل نه به کفش روی پای زن، بلکه فقط به کفش زنانه هنگامی که کسی آن را نمی پوشد احساس می شود. فتیش پا یا فوت فتیش که به عنوان پودوفیلیا نیز شناخته میشود، جایی است که پاها، ساقها، جورابهای ساق بلند، کفشها یا جورابها عامل تحریک جنسی فرد هستند. گاها علایق و دلبستگی فتیشیست تا جایی پیش رفته که سعی بر کلکسیون سازی از اشیای محبوب خود کرده و گاها برای به دست آوردن آنها دست به دزدی و زد و خورد میزنند.

کفش و جوراب و غیره به لذت جنسی خود دست پیدا می کنند. برخی از ایجاد حس و برانگیختن اعصاب این ناحیه از بدن لذت میبرند. به لذت جنسی می رسند . فتیشیسم یکی از انحرافات جنسی محسوب می شود. تعریف فیتیشیسم یا پا پرستی :فتیشیسم یکی دیگر از انحرافات جنسی است که مترادف های گوناگونی مانند : ، فتیشیسم ، شیء پرستی، پا پرستی و یا بت پرستی که همه دارای یک معنی می باشد . فتیشیسم جنسی تحت عناوین شیء پرستی جنسی، نمادکامی و صنم پرستی شناخته شده است. بر اساس تجربیات بالینی این نوع از انحراف جنسی و یا بیماری جنسی و یا به قول افراد شیء پرستی سلیقه جنسی ، ریشه در تجربیات دوران کودکی فرد دارد .

بر طبق تجربیات بالینی این گونه انحرافات جنسی و یا بیماری های جنسی . و همینطور شی پرستی، در تجربیات دوران کودکی شخص ریشه دارد. فتیشیزم نوعی از اختلالات و انحرافات جنسی شمرده شده که به طور معمول در دوران کودکی تا نوجوانی بروز مییابد. اشخاصی که دارای اینگونه انحرافات جنسی فوت فتیش میباشند. دزموند موریس فوت فتیشیسم را نتیجه گذار سلول های مغزی در سنین پایین می دانست، فشار لمسی پا/کفش در این امر می تواند مهم باشد. فتیشهای اشیا بیجان را میتوان به دو نوع دسته بندی کرد: در دستهای از فتیشها، فرم و شکل مهم است، مانند کفشهای پاشنه بلند. این رایج ترین شکل فتیشیسم جنسی برای اشیاء غیرجنسی یا اعضای بدن است. پس از مدتی مرور، این افکار و خیالپردازیها برای بیمار به منزله نوعی عادت میشود. خوشبختانه کساني که فوت فتیش را کنار می گذارند، بعد از مدتی از میسترس متنفر می شوند و می فهمند که به چه چیز بیهوده ای علاقه داشته اند. درمانش به چه صورته؟

فوت فتیشیسم به عنوان یک علاقه جنسی آشکار به پاها تعریف شده است. افرادی که دارای انحراف جنسی فوت فتیش یا فتیشیسم هستند از طریق تصور کردن ، دیدن ، و لمس کردن و حتی لیسیدن پا و اشیاء مرتبط با آن همچون کفش و جوراب و … پای یکی از اعضای خانواده را به بوس کردن میپرداختم. من زیر میز به پای آنها می نگرم. هنگامی که اعضای خانواده دورهم در میز ناهار خوری . مثلا شاید فرد به شما بگوید که پاهایتان در فلان کفش بسیار جذاب است یا زمانی که لاک میزنید، پاهایتان را خیلی دوست دارد. شاید هم علاقه عجیبش به پاها را با پیشنهاد ماساژدادن پاهایتان ابراز کند. فوت فتیش یا علاقه به پا چیست؟ تا به حال فوت فتیش به گوشتان خورده است؟ مثلا زمانی که فرد در حال استمنا کردن با شی یادگار خود است، او را در معرض تنبیه قرار می دهند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما