به دوره تکنسين داروخانه فکر می کنید؟ 10 دلیلی که چرا زمان توقف فرا رسیده است!

هر چند اپلیکیشن فتوشاپ تمام ویژگی های نسخه اصلی را ندارد اما ویژگی های ضروری را دارا می باشد. شامل؛ آرشیو تصاویر png و پرسوناژها، مجموعه مبلمان و مدلهای گرافیکی psd ، فولدرهای طبقه بندی شده وکتور، مجموعه تکسچرهای ضروری و تخصصی معماری در طراحی با فتوشاپ (با کیفیت فول پیکسل)، شیتها و طرحهای لایه باز psd جهت شیت بندی سریع در کمترین زمان و تمرینات دانشجویی، مدلها و فرنیچرهای داخلی جهت راندوی پلان و معماری داخلی و مجموعه لندسکیپهای آماده برای ساخت پوستر و پست پروداکشن در فتوشاپ. اما اکنون همانطور که بالاتر دیدید، می توانید یک مجموعه کامل از فتوشاپ را به قیمت تنها 10 دلار در ماه نصب کنید.

باید همواره به خاطر داشت که سه مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست اثرات هم افزایی بر یکدیگر دارند و اثر همزمان آنها در بهره وری کار به مراتب بیشتر و وسیع تر میگردد. این بدین معنی است که اگر تصور رو بر این بگذاریم که فتوشاپ یک نرم افزار برای رتوش و کار بر روی عکس است فقط با خودمان شوخی کرده ایم. یکی از امکانات فتوشاپ اینه که اجازه میده با هر فرمتی تصویر که درست کردی رو خروجی بگیری و ببری داخل یه برنامه دیگه. ضمنا هر چند وقت یک بار احتمالا دروس به روز می شوند. حتی پیچیده تر از این هم می شود چون بعضی کاربران با هربار به روز رسانی، نسخه کامل را خریداری نمی کردند، بلکه فقط برای بروزرسانی پول می دادند.

همچنین این روش های پرداختی بدون خطا هم نبوده اند- مثل زمانی که در سال 2014 خدمات اداب به مدت یک روز تمام از کار افتاد و هیچکس نمی توانست از برنامه اش استفاده کند، یا مشکلاتی که شرکت اداب با خدمات فضا ذخیره سازی ابری اش داشته است، و یا زمانی که خدمات پرداختی هک شد و خرید همه آموزش کمک هاي اوليه کاربران منقضی شد. در دوره درجه 2 شما با مبانی و مفاهیم اولیه کامپیوتر آشنا می شوید و برای تخصصی تر و کار با نرم افزارهای کاربردی میتوانید دوره درجه 1 ICDL را شرکت نمایید.

حتی می توان از قابلیت های دستکاری تصویر فتوشاپ نتایجی فراتر از این بیرون کشید، تا جایی که کانسپت سازان بازی های کامپیوتری و فیلم سازان برای فتوبش ایده ها و طرح ها با یکدیگر از آن استفاده می کنند- یعنی بیت ها و اجزا تشکیل دهنده تصاویر مختلف و منابع دیگر را گرفته و آنها را باهم ترکیب می کنند تا یک نقاشی یا تصویر کانسپت جدید ایجاد کنند. روی هم رفته، کارهایی که در زمینه تغییر و دستکاری تصاویر می توان با فتوشاپ انجام داد، شگفت انگیز است. و البته این قابلیت یک دامنه گسترده است- تصحیح تصویر شامل هرگونه ویرایش و یا دستکاری در تصویر می شود، از برداشتن چند لکه رنگ اضافی در تصویر گرفته تا گذاشتن سر حیوان خانگی تان روی بدن باجناقتان!

در غیراینصورت باید یک برنامه ویرایش گرافیکی دیگر را امتحان کنید. یکی از هنرمندان مفهومی مورد علاقه من در حال حاضر، ماسیج کوچیارا، راهنمای فتوبش کردن را تالیف کرده است که در آن می توانید بیشتر راجع به این کار یاد بگیرید. البته امکان استفاده از کلاسهاي اساتيد به صورت آفلاين نيز وجود دارد. امیداست در این مسیر دانشگاهها حضور خود را در میان جوامع و صنایع در رفع مشکلات فوق وحصول به شهرهای شاد و سرزنده و مولد اثبات نمایند.موسسه آموزش عالی انرژی در این رهگذر و در ضمن توصیه اکید به پایش امور ایمنی با توجه به حوادث ناگوار اخیر و بلاهای طبیعی برنامه هائی را با حضور اساتید برجسته به صورت رایگان به شرح جدول ذیل دردست اجرا دارد.

حرف این افراد این است که در بلندمدت، بسته به نوع پرداختی که انتخاب می کنید، ممکن است هزینه ای که پرداخت می کنید از قیمت مجموعه کامل بیشتر شود، و بنابراین خریدن مجموعه کامل از همان ابتدا برایتان به صرفه تر باشد. جریان پویای کار یعنی شما بتوانید بین فتوشاپ، ایلاستریتر، و دیگر برنامه های گرافیکی آداب به سادگی و به گونه ای موثر تغییر فضا دهید. و همانطور که می دانید، بحث راجع به اینکه آیا فتوشاپ گران است یا نه، همیشه داغ بوده است. گرچه برنامه هایی مثل ایلاستریتر یا ایندیزاین برای طراحی های لی اوت مثل پوستر، کارت تبلیغ، و بروشور مناسب تر هستند، اما فتوشاپ هم میتواند این کارها را بکند. شما نه تنها می توانید با فتوشاپ عناصری همچون آیکون ها، بنرها، و علامت ها را طراحی کنید، بلکه می توانید لی اوت و طراحی های وب را هم بسازید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش ICDL لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما