خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

اینها تمام مطالبی هستند که ما قصد داریم با گذراندن دوره‌ جامع آموزش سئو به آنها برسید. برای یک سئو اصولی نمیتوان تایم دقیقی را اعلام نمود زیرا بستگی به تعداد سرچ آن دارد. برای برسی دقیق تر و اعلام زمان حدودی میتوانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید. اگر بخواهید با یک شرکت سئو معتبر همکاری و نتیجه موفقیت آمیزی دریافت کنید، انتظار داشته باشید که ماهیانه حدود 5 میلیون تومان بپردازید. سئو یکی از بخش‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ است زیرا مردم هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می‌دهند که اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات است. تولید محتوی یونیک اختصاصی و غیر یونیک انبوه برای مقالات، شبکه های اجتماعی ، صفحات سئو شده.

صفحاتی که مهم‌ترین و پربازدیدترین صفحات سایت شما به شمار می‌روند، باید در دل خود با استفاده از کلمات کلیدی سایت شما، لینک‌ صفحات دیگر را جای داده باشند. وقتی صفحه جدیدی ایجاد و محتوای جدیدی آپلود می‌کنید، برای دیده شدن آن باید منتظر ورود این صفحه به ایندکس گوگل باشید تا سپس در نتایج جستجو نیز نمایش داده شود. ربات‌های خزنده گوگل به طور پیوسته در جستجوی صفحات جدید می‌گردند و یکی از ساده‌ترین روش‌های نشان دادن صفحه جدیدتان به گوگل، این است که آن را در صفحه دیگری که قبلاً وارد ایندکس شده لینک کنید.

از آن‌جا که آن سایت را معتبر می‌دانید، زمانی هم که نام برندی دیگر در آن آورده شده به آن اعتماد می‌کنید و حتما به آن سایت مراجعه خواهید کرد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که لینک بیلدینگ یا همان لینک سازی چیست و چگونه باید به بهترین شکل آن را انجام داد. اگر قبلا لینک سازی را انجام داده باشید یا در این کاملا تازه ‌وارد باشید، حتما در این مقاله می‌توانید مطالبی جدید را بیابید؛ چرا که عرصه سئو همیشه در حال تغییر است و تا امروز هیچ گاه اهمیت سئو به این حد نبوده است. اگر برای خدمات تولید محتوای متنی ، نیاز به کمک سایت بسپار دارید، این خدمات با کمال میل و کیفیت مناسب؛ خدمت شما ارائه خواهد شد. منظور از لینک داخلی متصل کردن یک صفحه از سایت به یک صفحه دیگر در همان سایت است و منظور از لینک خارجی (بک لینک) پیوند دادن یک صفحه از یک سایت به صفحه‌ای از یک سایت دیگر می‌باشد. تمامی موارد مورد نیاز از شناسایی منابع تا تدوین استراتژی بیان شده است که بتوانید به بهترین شکل ممکن سئو خارجی وبسایت را انجام دهید.

ساده‌ترین تعریف این سئو استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های غیراصولی و بدون هویت است. اگر سایت تان فارسی هست بهترست برای تاثیر بیشتر در سایت های فارسی لینک سازی کنید. اگر چه لینک سازی در سایت های انگلیسی هم تاثیر خودشان را دارند همانطور که خیلی از سایت ها از همین طریق کسب رتبه کرده اند. امروزه استفاده از بازاریابی ویروسی در بین سایت های خارجی بسیار پرطرفدار می باشد و در شبکه های اجتماعی تامبلر و فیسبوک مورد استفاده قرار میگیرد. اما همانطور که میدانید این دو شبکه در ایران فیلتر هستند اما شما میتوانید به جای آنها از دو شبکه ی اینستاگرام و لینکدین استفاده کنید. همانطور که میدانید امروزه عصر اینترنت و تکنولوژی می باشد و سایت ها و وبلاگ های بسیاری چه به زبان فارسی و چه به زبان های خارجی وجود دارند که تنها در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و فعالیت خاص دیگری را انجام نمی دهند.

البته می توان به صورت حدودی پیش بینی نمود اما این پیش بینی دقیق و قطعی نیست. جمله زیر توسط گوگل در مورد تضمین خدمات سئو توسط برخی از سئو کاران گفته شده است. اگر هر یک از این چهار نقطه درد برای کسب و کارتان به صدا درآمده، مطمئن باشید، به شرکت سئو مناسبی رسیده‌اید. بی دلیل نیست که eBgroup در حال حاضر به صدها مشتری SEO خدمات ارائه می‌دهد و راه حل های درستی را برای بهینه سازی و پاسخ به الگوریتم همیشه در حال تغییر گوگل ارائه می‌دهد.

اگر میخواهید از این طریق برای لینک سازی استفاده کنید باید به شما بگوییم که تولید محتوای ارزشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در واقع اینکه بتوانید با تولید محتوایی جذاب، کاربران را به سمت خود بکشانید و آنها را مجاب کنید تا آن را در بین دوستان و همکاران خود به اشترام بگذارند. وقتی از بهترین اقدام ها صحبت میکنیم منظور این است که با توجه به لینک سازی رقبا ، باید سعی کنید که بهتر از آنها لینک بسازید و یا به اندازه آنها لینک سازی خوبی داشته باشید. دیدن لینک سازی رقیبان به شما کمک خواهد کرد درک بهتری برای انجام روشهای لینک سازی پیدا کنید، ببینید در دسته بندی شغلی شما، رقبا در چه سایت هایی بک لینک می سازند و از چه روشهایی برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند.

دریافت کرده اند؟برای این منظور می توانید به عنوان پیشنهاد از سایتهای ahrefs.com وmoz.com بهره ببرید.

قبل از انجام امور سئو موقعیت این فروشگاه در کوچه پس کوچه‌های شهر اینترنتی قرار دارد! سئو کمک می‌کند موقعیت این دفتر یا فروشگاه در شاهراه گوگل قرار بگیرد. با این روش است که می‌توانید روزانه خدمات خود را به هزاران نفر معرفی کنید. سئو دارای اهمیت بالایی است و اگر از تکنیک‌های نامناسب برای به نتیجه رسیدن آن استفاده کنید در آینده به نتیجه عکس میرسید. روش‌های غیر اصولی اصلا مورد تایید گوگل به حساب نمی‌آید و حتی باعث جریمه سایت و یا پنالتی شدن از طرف گوگل هم میشود. دید آنلاین خود را افزایش دهید و ترافیک با کیفیت بالا به دست آورید.

به صورت کلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل بازه زمانی سه الی شش ماهه معقول است. به فرآیند ایجاد لینک از سایر وب سایت به یک وب سایت بک لینک سازی گفته می شود. جهت سفارش سئو در دارکوب کافی است آدرس وب سایت خود به همراه لیست عبارات کلیدی مورد نظر خود را در سامانه پشتیبانی دارکوب ارسال نمایید تا بهترین گزینه برای انجام فرآیند سئو به شما پیشنهاد داده شود. زمانی که محتوای سایت در یک جهت مناسب رو به حرکت باشد میتوانید تاثیر بالای آن را مشاهده کنید. زمانی که شما از مطالب بی ارزش و از هم گسیخته در سایت استفاده کنید مخاطب مطالب شما را درک نمی‌کند. بهتر است بتوانید محتوایی ارائه دهید که بتواند جواب سوالات آنها را بدهدتا مجبور نباشد وارد سایت‌های دیگر شود.

یکی از رایج‌ترین انواع لینک سازی در هر صفحه لینک سازی در دل متن است. این کار با قرار دادن یک لینک بر روی یک عبارت در میان متن انجام می‌گیرد و برای هدایت کاربر به مطالبی که پیش نیاز محتوای کنونی است، بسیار کاربردی خواهد بود. استراتژی لینک بیلدینگ یعنی انتخاب روش مناسب برای لینک سازی وبسایت.

پس از ثبت سفارش، در مرحله اول باید نرم افزار اسپات پلیر را دانلود کنید. بعد از اجرای اسپات پلیر، کد لایسنسی که در اختیار شما قرار می‌گیرد را در قسمت ثبت دوره جدید وارد کنید. سئو یک مهارت ارزشمند برای همه کسب و کارهای آنلاینه؛ تقاضا برای سئوکار به شدت بالاست و معمولاً حقوق بالایی می‌گیرند چون کارشون مستقیماً به رشد یک کسب و کار مربوط می‌شه.

در این صورت میتوانید ترافیک ساتتان را بهبود دهید و به اهداف خود با سرعت بیشتری برسید. شرکت‌های معتبر سئو به شما خواهند گفت که 4 تا 6 ماه طول می‌کشد تا نتایج سئو سایت را مشاهده کنید. به طور کلی این زمان دقیق است، اما به خاطر داشته باشید این زمانی است که شما شروع به دیدن نتایج می‌کنید. یک پروژه متوسط سئو با خدمات استاندارد بین المللی به حداقل بودجه 40 تا 60 میلیون نیاز دارد.

بر اساس همین ماندگاری است که میزان ارزشمدن بودن و مفید بودن سایت شما به گوگل اثبات می‌شود و امتیاز بالاتری به سئوی سایت شما خواهد داد. شما با ارجاع دادن به مطالب دیگر خود در یک صفحه ارزش صفحات داخلی سایت خود را افزایش می‌دهید و به قول بازاریان از این جیب به آن جیب انجام می‌دهید. با این کار اعتبار هر یک از صفحات خود را بالا برده و تا آنجا که می‌توانید به کاربران خود اطلاعات لازم خواهید داد. به عنوان مثال وقتی در دل مقاله‌ای درباره یک محصول لینکی درباره مزایا و معایب استفاده از آن محصول را به طور جداگانه قرار می‌دهید، کاربر خود را ترغیب می‌کنید که به صفحه دیگر رفته و مطلب بعدی شما را بخواند.

بهینه سازی موتورهای جستجو

برای پشتیبانی از نیازهای محتوایی و تقویت استراتژی بازاریابی محتوا شما آماده هستیم. وضعیت فعلی وب سایت، جایگاه در موتورهای جستجو، وضعیت محتوا، مشکلات فنی و لینک‌های خروجی و ورودی موجود از جمله مواردی هستند که قبل از تهیه استراتژی و شروع به کار می‌بایست بصورت دقیق تهیه و مورد بررسی قرار گیرد. رتبه وب سایت شما چند است؟ می‌خواهید در کلمات کلیدی کجا باشید؟ بهترین رویکرد برای دستیابی به اهداف سئو شما چیست؟ بودجه شما چقدر است؟ تیم استراتژی سئو ما به این سؤالات پاسخ می‌دهد تا شما به هدف مورد نظر خود برسید. سئو کلاه سیاه شامل راهکارهایی کاملاً غیرقانونی و غیرطبیعی از نظر موتورهای جستجو است.

به طور کلی لینک نوفالو برای جلوگیری از جریمه شدن در گوگل و همچنین رفع مسئولیت درباره لینک مقصد پرکاربرد و مهم است. موتورهای جستجو معمولا به دو دلیل اصلی از لینک‌ها استفاده می‌کنند. به عنوان مثال اگر شما به یک صفحه ای که تحت تاثیر کدهای مخرب است لینک دهید اگر لینک شما opener باشد ممکن است مطالب شما به سرقت رود و اطلاعات هک شده و آسیب های جبران ناپذیری ببینید. برای ساخت لینکهای داخلی و خارجی ابتدا بهتر است با مفهومی به نام انکر تکستanchor text آشنا شویم.انکر معنای لنگر می دهد پس انکر تکست در واقع به معنای متنی ست که لنگرگاه لینک شما است. از اینفوگرافی بهره ببرید و آن را گسترش دهید.با این کار می توانید لینکهای زیادی از وبسایتهای معتبرداشته باشید.

لینک بیلدینگ یا لینک سازی فرآیند به دست آوردن هایپرلینک از وب‌سایت‌های دیگر برای سایت خودتان است. هر هایپرلینک که به اختصار لینک هم نامیده می‌شود، وسیله‌ای برای مخاطبان است که به کمک آن بتوانند میان صفحات اینترنت حرکت کنند. برای لینک سازی روش‌های متعددی وجود دارد و با وجود این‌که هر روش سختی‌های خاص خود را داراست، اما همگی می‌دانند که یکی از سخت‌ترین کارها در سئو خارجی لینک بیلدینگ است. بنابراین اگر شما بتوانید در این کار مهارت پیدا کنید، واقعا شما را یک سر و گردن از رقبایتان جلو می‌اندازد. به مجموعه فعالیت‌هایی که در خارح از سایت به هدف بهینه سازی انجام می‌شوند گفته می‌شود مثل بک لینک‌ها، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، برند منشن، تبلیغات و … .

با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. اگر با تکنیک های بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید، حتماً تا به حال اصطلاحاتی مانند «لینک داخلی» و «لینک خارجی» را شنیده اید. لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت شما را به صفحه دیگری از صفحات سایت خودتان ارجاع می دهد. با این کار بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل شده و بازدید کنندگان را برای ورود به صفحه دوم تشویق می کند. در این یادداشت به تعریف و کاربردهای لینک دهی داخلی (Internal Linking) می پردازیم.

  • به همین منظور باید سئو سایتتان را به افراد متخصص بسپارید تا بتواند تمامی مشکلات سایت را برطرف کند.
  • لازم به ذکر است لازم است مقاله ها از پایه تولید گردد و در فرآیند تولید محتوا مقاله و حتی بخشی از آن از سایر سایت ها کپی نگردد.
  • سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد .
  • داشتن یک استراتژی دقیق و هوشمندانه برای استفاده از لینک‌ها در صفحات، سبب ایجاد ساختاری منسجم و کاربرپسند خواهد شد.

در نتیجه می‌توان نتیجه گرفت که لینک سازی داخلی باعث بهبود سئو می‌شود. اگر به دنبال بهترین خدمات لینک سازی هستید، به گونه ای که بتوانید به کمک آن موجب رشد و ارتقا وب سایت تان شوید؛ باید از شیوه های اصولی و درست لینک سازی استفاده کنید. به عنوان مثال لینک سازی در وبلاگ ها، فروم، سایت هایی که امکان انتشار مقاله دارند و یا ریپورتاژ آگهی می تواند از جمله روش های مناسب برای ساخت بک لینک باشد که تیم خانوم سین با بالاترین کیفیت می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

یا افرادی که به دنبال سایت شما هستند، قادر نبوده‌اند به راحتی سایت شما را بیابند. در واقع سایت شما از بین میلیون‌ها نتایج گوگل قابل پیدا شدن نیست! خب نگران نباشید تمام این مسائل به راحتی با یادگیری سئو قابل حل است. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک برای برندها و مکمل سایر کانال‌های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می‌تواند تأثیر مهمی بر نتیجه تجارت داشته باشد. سئوی کلاه خاکستری مثل سئوی کلاه سفید قانونی و پیشنهادی نیست و از طرف دیگر به شدت و ریسکی بودن سئوی کلاه سیاه نیز نیست.

لازم به ذکر است که برای تعداد لینک داخلی در یک صفحه وجود ندارد اما دقت کنید که تمامی صفحاتی که به آنها لینک دهی می کنید باید برای مخاطب مفید باشند. هرگز از موارد نامرتب استفاده نکنید چون اگر بازدیدکنندگان روی لینک شما کلیک نکنند گوگل متوجه می شود که موضوع آن مقاله با محتوای این صفحه نا مرتبط است. اگر شما هم جزو آن دسته‌ای هستید که فکر می‌کنند تولید محتوای مفید و سئو شده به تنهایی باعث می‌شود از رقیبان پیشی گرفته و در موتورهای جستجو جایگاه بگیرید، قطعا در اشتباهید. برای این کار نیاز دارید که لینک سازی یا لینک بیلدینگ را به درستی انجام دهید و لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی به دست آورید که برای برندتان ارزش و اعتبار ایجاد کند. همچنین مخاطبتان را به کمک آن لینک‌ها تغذیه کنید و ارزش محتوایتان را افزایش دهید. لینک‌های داخلی ساختار محتوای سایت شما را شکل می‌دهند و اگر سایت شما از ساختار قدرتمندی برخوردار باشد موجب بهبود تجربه کاربر ( User Experience) می‌شود.

سفارش سئو

نتایج تحقیقات ماز نشان داده که به طور تقریبی، اگر کلمه کلیدی با میزان سختی درصد داشته باشید، پس از گذشت 10 هفته با لینک سازی می‌توانید یک رتبه جایگاهتان را بهتر کنید. همه ما می‌دانیم که با بهبود رتبه، میزان ترافیک ورودی به سایت نیز افزایش پیدا می‌کند؛ چرا که اغلب کاربران روی اولین نتایج نمایش داده شده روی گوگل فقط کلیک می‌کنند. اشتباه دیگری که می توان به آن اشاره کرد لینک سازی غیر مرتبط است که می تواند آثار زیان باری برای یک سایت داشته باشد که مهم ترین آن از دست دادن کاربر ها و افت رتبه سایت شود. موضوع دیگر لینک سازی فقط در صفحه اصلی است که این موضوع چون می تواند از دید گوگل به صورت مصنوعی شمرده شود باز می تواند به قیمت پنالتی شدن سایت تمام شود اگر می خواهید تمام اشتباهات در لینک سازی را بشناسید با سئو ایران همراه باشید.

سئو از کلمه انگلیسی SEO گرفته شده است که مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. سئو به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که انجام می گردد تا وب سایت یا سایر مدیا ها برای عبارات کلیدی خاصی در صفحات اصلی موتورهای جستجو نظیر گوگل نمایش داده شود. در حقیقت امروزه سئو و بهینه سازی سایت یکی از بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ می باشد که یکی از پر بازده ترین روش های تبلیغات می باشد. مجموعه فرآیندهای بسیاری در اجرای سئو سایت انجام می گردد تا وب سایت صفحه اول نتایج جستجو برای عبارات کلیدی مورد نظر باشد.

توجه به این که کدام کلمات دارای رتبه ورودی هستند و بسته به همان برای سئو سایت اقدام کنیدو تیم تفکر برتر شما را برای یافتن کلمات مناسب و خاص همراهی میکند و به شما کمک میکند بهترین کلمات را برای سئو ارائه دهید. تفکربرتر در تلاش است که قبل از برگزاری جلسات مشاوره دغدغه‌ها و مشکلات وبسایتتان را بررسی کند. زیرا قصد دارد زمان جلسات مشاوره طولانی و خسته کننده نشود و فرد بتواند در زمانی کوتاه به نتیجه مورد نظر خود برسد. از مهم‌ترین خدماتی که تیم تفکربرتر در این سالها ارائه کرده است این است که با خدمات مشاوره سئو خود توانسته کسب و کارهای زیادی را در جهت پیشرفت همراهی کند. تکنیک سئو کلاه خاکستری ترکیبی از سئو کلاه, سیاه و کلاه سفید است. و از نظر گوگل طبیعی به نظر میرسد توجه داشته باشیداستفاده از این تکنیک خطری برای سایت ایجاد نمیکند ولی مشخص نیست در آینده هم همین روال وجود داشته باشد.

موضوع بعدی می توان به تداوم لینک ها اشاره کرد یعنی شما در محتوا هایی که می گذارید به صورت متداول باید در آن ها از لینک های داخلی و خارجی استفاده کرد که گوگل ببیند که شما به صورت تداومی از لینک ها استفاده می کنید. تگ لینک‌های فالو از مهم‌ترین ابزارهای ساخت معماری بازاریابی محتوایی یک سایت است. استفاده از تگ لینک unfollow در لینک‌های داخلی سایت اعتبار زیادی برای سئو داخلی سایت ندارد.

سئو خارجی باعث افزایش محبوبیت سایت، اعتماد و نیز قدرت سایت می‌شود. اقداماتی چون وبلاگ نویسی در پست‌های مهمان، تبلیغات از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند در بهبود سئوی خارجی موثر باشد. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . سئو سفارش بک لینک داخلی با یک درک متفاوت از عملکرد موتور های جستجو بررسی میشود . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید . بهتر است فرآیندهای سئو و بهینه سازی وب سایت به صورت دائمی ادامه یابد تا وب سایت همیشه برای عبارات کلیدی مورد نظر صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

لینک سازی داخلی وب سایت به فرآیند لینکدهی صفحات یه یکدیگر گفته می شود که در ابتدا لازم است وب سایت معماری و ساختار مناسبی داشته باشد و پس از آن لینک دهی صفحات به درستی و به صورت کاربر پسند انجام گردد. در صورتی که لینک سازی داخلی صفحات وب سایت به درستی انجام گردد وب سایت می تواند به نهایت پتانسیل ورودی خود از گوگل برسد. خدمات لینک سازی یکی از بخش های مهم در سئو سایت می باشد که باید به صورت اصولی و درست اجرا گردد تا موجب ایجاد مشکل در سایت ها نشود.

دقت داشته باشید لغت یا عبارتی که انتخاب می کنید باید با مقاله ای که به آن ارجاع داده می شود مرتبط باشد چرا که این کار به گوگل کمک میکند تا از محتوای مطلب شما مطلع شود. از طرفی دیگر با خواند این لغت مخاطب تصمیم می گیرد که روی لینک کلیک کند و مطلب را بخواند یا خیر. شما می توانید از کلمات کلیدی آن مقاله به عنوان انکر تکست استفاده کنید اما پیشنهاد می کنیم در موارد مختلف کمی خلاقیت به خرج دهید و همیشه همان عبارت همیشگی را به کار نبرید. یکی از پربازدیدترین صفحات هر سایتی، صفحه اول سایت یا همان خانه است. بنابراین چگونگی لینک سازی دیگر صفحات سایت در صفحه اول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید بهترین، محبوب‌ترین و یا کارآمدترین صفحات خود را به شکل‌های مختلف در صفحه اول لینک کنید تا بازدیدشان بیشتر شود.

حال وقتی در سایت خود قصد ساخت صفحات خوشه‌ای را دارید، کافی است مطالب خود را با توجه به موضوعات مختلف سایت دسته بندی کرده و سپس در آن‌ها به شاخه اصلی (صفحه حاوی موضوع کلی) لینک دهید. لینک‌های اسپانسری همانطور که از نام‌شان پیدا است، لینک سازی‌هایی است که با هدف تبلیغ، حمایت و یا مواردی از این دست و در ازای دریافت پول انجام می‌شود. این نوع لینک و UGC در سال 2018 توسط گوگل معرفی شدند تا در کنار فالو و نوفالو به عنوان روش‌هایی برای شناسایی دقیق‌تر نوع لینک استفاده شوند. لینک‌های فالو همان لینک‌هایی هستند که از صفحه‌ای دیگر به سوی صفحه مقصد انجام گرفته‌اند. وردپرس و دیگر پلتفرم‌های پیش ساخته افزونه‌هایی برای لینک سازی و قرار دادن آن در محتوا دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در دل محتوای خود، لینک دیگر مطالب سایت خود را نیز قرار دهید. به کمک لینک سازی می‌توانید آگاهی مخاطبانتان را نسبت به برندتان افزایش دهید.

کارشناسان سئو eBgroup برای وب سایت شما محتوای منحصر به فرد و با ارزش تولید می‌کنند، تیترها و برچسب های شما را بهینه کرده و از تصاویر با وضوح بالا استفاده می‌کنند. سئو داخلی – سئو تکنیکال – سئو خارجی سایت – بهینه سازی محتوی و تصاویر و . این موضوع بستگی زیادی به تعداد لینک های از قبل گرفته شده و عمر دامنه سایت شما دارد.

به زبان ساده، به معنی فرآیند بهبود سایت برای افزایش بازدید و ارجاع توسط موتورهای جستجو است. یعنی درست زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در موتورهای جستجو (گوگل، بینگ، یاندکس و…) جستجو می‌کنند، وب سایت شما را ببینند. برای آنکه بهتر متوجه تاثیر لینک داخلی بر سئو یک سایت شوید قصد داریم در ابتدا کمی به نحوه عملکرد ربات گوگل بپردازیم. گوگل برای آنکه بفهمد محتوای سایت شما چیست و ارزش آن چقدر است از لینک ها استفاده می کند. وظیفه دنبال کردن لینک های داخلی و خارجی سایت ها بر عهده ی رباتی به نام Google bot می باشد.

میتوانید با عضو شدن در آنها و فعالیت به سوالات کاربران تا حدود زیادی پاسخ دهید. شرکت کردن مکان هایی که باعث اعتبار سایت شده و امکان اشتراک گذاری مطالب را بالا می برد بسیار اهمیت دارد. شما می توانید در بخش اطلاعات کاربری آدرس سایت خود و همچنین در بخش امضای کاربری آدرس لینک خود را همراه با انکرتکست ایجاد کنید.

سئو داخلی به هرگونه فعالیتی (در داخل سایت) که به منظور بهینه سازی سایت و کسب ترافیک اورگانیک و ارتقا رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو (SERP) انجام می‌شود، گفته می‌شود. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا سئوی داخلی؟ اهمیت سئوی داخلی به این دلیل است که سئو داخلی معرف سایت ما به موتورهای جستجو مانند گوگل است. فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت حتما نیاز به تولید محتوای جدید دارد و لازم است به صورت دوره ای مثلا هفته ای یکبار مقالات جدید برای وب سایت تولید گردد. سئو مخفف عبارت search engine optimization و به معنای بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. به زبان ساده‌تر یعنی روش‌هایی که طی آن وب‌سایت برای کاربر و موتورهای جستجو از جمله گوگل بهینه می‌شود. سئو علمی است که به کمک آن می‌توان وب‌سایت را برای کاربر قابل اعتماد‌تر، جذاب‌تر و قابل دسترس‌تر نمود.

شما می توانید به جستجو در قدیمی ترین سرویس وبلاگدهی تعداد زیادی از این قبیل وبلاگ ها پیدا کنید که ارزش توسعه و همکاری را دارند و حاضرند وبلاگ خود را در اختیار شما قرار دهند. باید در نظر داشته باشید که لینک سازی در سایت ها به صورت رایگان بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد و اگر بتوانید لینک سازی انجام دهید باید هزینه زیادی را برای معرفی و تبلیغات پرداخت کنید. اگه تمام معیارهای سئوی داخلی و خارجی رو هم رعایت کنید، بدون تحلیل آمارها و بررسی وضعیت سایتتون، نمی‌دونید مسیرتون درسته یا نه ولی سرچ کنسول به شما کمک میکنه تصمیم‌های درستی یگیرید. معمولا افرادی که در اینترنت به دنبال مطلبی می گردند می خواهند بدانند مقاله ای که آن را مطالعه می کنند معتبر هست یا خیر. اگر می خواهید از طریق وبسایت، خدمات خود را معرفی کنید و یا محصولتان را به فروش برسانید باید حس اطمینان و اعتماد را در بازدیدکنندگان به وجود آورید. آن ها باید بدانند که کار شما چه مزیت هایی نسبت به رقیبانتان دارد و به چه دلایلی باید شما را انتخاب کنند.

  • هر قد بهتر عمل کنیم میتوانیم نیاز کاربران را به خوبی برطرف کنیم.
  • با رعایت نکات سئو در نویسندگی مطالب وب سایت بهترین بازدهی را از مطالب وب سایت خود خواهید گرفت و مطالب وب سایت شما ورودی بالایی از گوگل خواهند داشت.
  • در واقع به مجموعه اقداماتی که به منظور بهینه سازی سایت و محتوای آن برای کسب رتبه بهتردرنتایج موتورهای جستجو انجام می‌شود سئو می‌گویند.
  • هنگامی که یک محتوا به روز رسانی می‌شود، ربات‌های گوگل آن را دوباره مورد بررسی قرار می‌دهند که این بررسی دوباره می‌تواند منجر به کسب رتبه بهتر در گوگل و اندیکس شدن آن شود.
  • یکی از روش های افزایش بهره وری یک سایت از طریق لینک دهی داخلی این است که از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد.

ادمین سایت با هدف راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت آسان ایجاد شده. در اینجا میتونی یاد بگیری چطور یک کسب‌وکار اینترنتی را از صفر راه بندازی و مدیریت کنی. در چند جلسه اول مفاهیم پایه توضیح داده می‌شوند اما از جلسه‌ی پنجم به بعد تکنیک‌های سئو روی یک پروژه تست می‌شوند. در طول آموزش نحوه‌ی کار با نرم‌افزارهای مختلف هم بررسی می‌شود که این بحث‌ها هم باعث کاهش جنبه‌ی تئوری دوره می‌شود.

  • پس با لینک دهی داخلی کاری کنید که بازدید کنندگان با یک کلیک بتواند به این مطلب دسترسی پیدا کنند.
  • بهتر است صفحات با موضوعات مرتبط را بهم لینک دهید، برای مثال فرض کنید یک صفحه در مورد اصول کمپینگ و یک صفحه در ارتباط با آموزش رانندگی دارید، در این حالت لینک دادن این دو صفحه با هم کاری بیهوده به نظر می‌رسد.
  • از همین رو بهترین کار این است که لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید.

برای این‌که مطمئن‌تر لینک بیلدینگ را انجام دهید همین حالا از تریبون سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت کنید. همانطور که اشاره کردیم از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی سئو و سئو داخلی سایت لینک است حالا می خواهیم با هم یاد بگیریم چگونه یک لینک می توانیم بسازیم. در ابتدا شما باید از تگ لنگر استفاده کنید که موتور های جست و جو ببینند که شما در حال لینک سازی هستید، سپس در مرحله بعد باید شما سایتی که قراره مقصد باشد را مشخص می کنید و حتما باید برای این کار url آن صفحه مورد نیاز شما است. در این دوره اصول سئوی خارجی سایت را به صورت اصولی آموزش خواهید دید.

  • بله تمام خدمات ما از جمله خدمات سئو با فاکتور رسمی برای شرکت ها ارائه می‌شود.
  • البته می توان به صورت حدودی پیش بینی نمود اما این پیش بینی دقیق و قطعی نیست.
  • سئو دارای اهمیت بالایی است و اگر از تکنیک‌های نامناسب برای به نتیجه رسیدن آن استفاده کنید در آینده به نتیجه عکس میرسید.

می‌تونید مبلغ دوره سئو رو توی دوتا قسط به فاصله یک ماه پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر به کارشناسای پشتیبانی ما تیکت بزنید یا با شماره اعلام شده تماس بگیرید. دوره‌ای که فقط نکات و اصول رو بگه، شما رو آماده انجام کار نمیکنه. سایت بسپار، رسانه ای تخصصی در حوزه ساخت و ساز و معماری و دکوراسیون ست. اینجا برای کالا و خدمات ساختمانی، بطور تخصصی خدمات تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ارائه میشود. بدین معنی که شما کلمه ی مورد نظرتان را در گوگل کروم سرچ می کنید و بعد با راست کلیک روی آدرس سایت و ذخیره آن در scrape similar این سایتها را به عنوان یک پکیج کامل در یک لیست برای خود جمع آوری می کنید.

نخست آن‌که لینک‌سازی‌های دیگری که در این صفحه انجام داده‌اید را ویرایش کنید و سپس نشانی این صفحه را در دیگر صفحاتی که از آن‌ها به صفحه ریدایرکت شده ارجاع داده‌اید عوض کنید. اگر این کارها را انجام ندهید، کاربر شما با کلیک بر روی لینک، با خطای 404 مواجه می‌شود و بستن سریع این صفحه توسط کاربر، افزایش نرخ پرش را به همراه خواهد داشت. از آنجایی که اغلب اوقات ریدایرکت 301 (دائمی با تمام امتیازات سئو) انجام می‌گیرد، بنابراین این کار می‌تواند سابقه یک صفحه معتبر را نیز خراب کند. بنابراین نشانی صفحات ریدایرکت شده خود را در صفحاتی که از آن‌ها به این صفحه لینک سازی انجام شده تغییر دهید تا به این مسئله بر نخورید. لینک های شکسته یا (Broken Links) لینک هایی هستند که قبلاً ثبت شده اند و در حال حاضر به هر دلیلی در دسترس نیستند. یعنی وقتی کاربر یا گوگل آن لینک ها را دنبال می کنند، با خطا مواجه می شوند.

خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند. خرید بک لینک به معنای خرید بک لینک‌هایی است که قبلاً برای سایت شما ایجاد شده‌اند. یکی از پربازده ترین و زودبازده ترین اقداماتی که در فرآیند بالا آورد وب سایت در گوگل انجام می گردد سئو محلی می باشد. زمانی که کاربران در گوگل جستجو می نمایند، گوگل از نقشه خود برخی از نتایج را به کاربران بر اساس موقعیت فعلی جستجو کننده نمایش می دهد.

بهتر است از نوشتن عبارات طولانی برای توضیحات متا خودداری شود و توضیحات متا هر صفحه متناسب با محتوای صفحه باشد. برای استفاده از دوره باید با مباحث سئو داخلی آشنا باشید و سئو داخلی وبسایت را به بهترین شکل انجام داده باشید. در حقیقت سئو تضمینی از نظر گوگل پذیرفته نیست و سئوکاران حرفه ای در سرتاسر جهان هیچ گاه خدمات سئو سایت را به صورت تضمینی ارائه نمی نمایند. این دوره برای تمام وب‌سایت‌ها مناسب خواهد بود و فقط به وب‌سایت‌های وردپرس محدود نشده است. اما از این ۲۰ جلسه‌ی آموزشی در ۱/۵ جلسه به طور اختصاصی به وردپرس پرداخته‌ایم تا با جزییات افزونه‌های سئو در وردپرس هم آشنا شوید. تصور کنید بعد از تلاش و هزینه‌ی زیاد سایتی را راه‌اندازی کرده‌اید، اما با گذشت زمان و فعالیت‌هایی که تاکنون داشته‌اید آمار بازدید‌ سایتتان بسیار پایین است.

در انجام فرآیند سئو وب سایت فعالیت ها و ترفندهای بسیاری انجام می گردد تا وب سایت صفحه اول گوگل باشد. اگر لینک دهی داخلی را به درستی انجام دهید می توانید بازدید صفحاتی که برایتان اهمیت ویژه ای دارند را به میزان قابل توجهی بالا ببرید. برای این کار باید مطالب مناسبی برای لینک دهی انتخاب کنید و بازدید کنندگان را به صفحات ارزشمند سایت تان هدایت کنید. لینک دهی به سایر صفحات به مخاطب نشان می دهد که شما علاوه بر این مقاله، مطالب دیگری نیز برای عرضه دارید. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و صفحاتی را به آن ها معرفی کنید تا با خواندن آن ها پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. با این کار بازدیدکنندگان شما به شکلی عمیق تر با موضوع آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به گشت و گذار در سایت شما مشغول می شوند.

این کار می تواند موارد مختلفی را در بر بگیرد برای مثال می توان به مواردی مانند خواندن سایر مطالب، خرید یک محصول، ثبت نام در وبسایت، دانلود کردن یک فایل یا سند، دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی و… شما هم می توانید به اقداماتی که می خواهید از طرف مخاطبان انجام شود فکر کنید و آنها را به صفحات سایت تان اضافه کنید. به عنوان مثال یک سایت تخصصی فروش دمنوش‌های گیاهی را تصور کنید که درباره تمام گیاهان دارویی موجود تولید محتوا کرده و حال آن‌ها را بر اساس اقلیم آب و هوایی دسته بندی می‌کند. سپس در صفحه فرضی «خواص دمنوش گزنه» به صفحه اصلی خود یعنی «انواع دمنوش سردسیری» لینک دهی می‌کند.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما