چه کسی پشت کارزار علیه میمونیدها است؟

امروز جمعه است. ما به کمپینی نگاه خواهیم کرد که به شدت از مرکز پزشکی Maimonides در بروکلین انتقاد می کند و با یک رمز و راز همراه است: چه کسی هزینه آن را پرداخت می کند؟ ما همچنین خواهیم دید که کمیته اخلاق مجلس به دنبال چه چیزی است که اکنون تحقیقات خود را از جورج سانتوس، نماینده مجلس آغاز کرده است.

گروهی به نام Save Maimonides بودجه یک کمپین تهاجمی را برای حمله به مرکز پزشکی Maimonides در بروکلین، که کمی بیش از 700 تخت و بودجه 1.5 میلیارد دلاری دارد، تامین کرده است. این بیمارستان که یک موسسه گسترده در بورو پارک است، بیش از یک قرن پیش توسط نیکوکاران یهودی تأسیس شد و مدت‌هاست که رابطه ویژه‌ای با جامعه یهودی ارتدکس داشته است.

Save Maimonides 30000 امضا در طومارهای درخواست تغییر در بیمارستان جمع آوری کرده است. این گروه تاکنون حداقل یک میلیون دلار هزینه کرده است، اما مشخص نیست که این پول از کجا می آید. از شارون اوترمن، که مراقبت های بهداشتی میز مترو را پوشش می دهد و در مورد Maimonides نوشته است، توضیح خواستم.

در مورد اینکه چه کسی این همه پول خرج می کند تا یک بیمارستان را بی اعتبار کند، چه فهمیدید؟

این یک راز باقی مانده است.

این بیمارستان بر این باور است که این کمپین توسط الیزر شاینر، یک اپراتور ثروتمند خانه سالمندان مستقر در مونسی، نیویورک، که تا حدود یک سال پیش برای ایجاد تغییرات در هیئت مدیره آن با بیمارستان همکاری می کرد، رهبری می شود. شاینر و کمپین Save Maimonides دخالت او را رد می کنند.

از سوی دیگر، شاینر که از طریق سخنگویی صحبت می کند، می گوید که از اهداف این گروه حمایت می کند، هدفی که به گفته او صرفاً بهبود بیمارستان در حال مبارزه با تغییر مدیریت آن است.

او یکی از بیش از ده‌ها رهبر جامعه یهودی ارتدکس و نیکوکار است که علناً اعلام کرده‌اند که از تلاش‌های کمپین حمایت می‌کنند، از جمله دیوید لیختنشتاین، سرمایه‌گذار میلیاردر املاک و مستغلات که مدیر اجرایی گروه Lighthouse است و اخیراً نامه‌ای نوشته است. حمایت از Save Maimonides.

اما Save Maimonides نمی گوید که آیا این افراد بودجه را اهدا می کنند یا تلاش های خود را هدایت می کنند.

Save Maimonides طومارهایی را برای جایگزینی مدیریت بیمارستان و نظارت مستقل توسط وزارت بهداشت ایالتی سازماندهی کرده است. Save Maimonides چه کار دیگری برای انتشار پیام خود انجام داده است؟

ماه‌هاست که Save Maimonides معترضان و کاوشگران را در Craigslist استخدام کرده و آنها را در خارج از بیمارستان مستقر کرده است.

رسانه‌های چاپی محلی در جامعه ارتدکس را با تبلیغاتی پر کرده است که از مردم می‌خواهند داستان‌های مراقبت ضعیف و انتظارهای طولانی خود را به اشتراک بگذارند. مشاوران رسانه ای مانند استو لوزر که قبلاً منشی مطبوعاتی شهردار بلومبرگ بود را استخدام کرده است و از رهبران باهوش سیاسی مانند مشاوره دریافت کرده است. دیوید گرینفیلد، عضو سابق شورای شهر

همچنین چندین تظاهرات و حداقل یک ضیافت بزرگ برگزار کرده است که لیختنشتاین و وکیل آلن درشوویتز در آن سخنرانی کردند. برخی از سخنرانان از شاینر به عنوان فردی که آرزو داشتند به هیئت مدیره بیمارستان بپیوندد، تحسین شد، اما تا آنجا که من می دانم، او در ضیافت شام شرکت نکرد.

اسave Maimonides می گوید که مرکز پزشکی Maimonides غیر استاندارد است. آیا داغ است؟

مرکز پزشکی Maimonides یک بیمارستان و سیستم پزشکی گسترده است که صدها هزار بیمار را در سال درمان می کند و آن را به بزرگترین بیمارستان مستقل در بروکلین تبدیل می کند. با برخی معیارها، مراقبت عالی است، به ویژه سابقه بیمارستان در درمان افراد پس از حملات قلبی.

اما این بیمارستان از کمبود کارکنان و امکانات ضعیف رنج می برد و این در رتبه بندی بسیار پایین تجربه بیماران آن که بدترین رتبه در ایالت است منعکس می شود.

بیماران شکایت دارند که بیمارستان به اندازه کافی تمیز نیست، تهویه مطبوع خراب است، ارتباط با پرستاران خوب نیست، گاهی اوقات تجهیزات اولیه کم است و انتظار برای بستری شدن در تخت بیمارستان از اورژانس مملو از اورژانس ممکن است طولانی شود. چند ساعت

آنها همچنین شکایت می‌کنند که برای دریافت سریع‌تر و روان‌تر درمان، نیاز به “کشش” – شناختن فردی با ارتباط در داخل بیمارستان است.

مراکز مدیکید و مدیکر دو ستاره از پنج ستاره را به بیمارستان می‌دهد، که برای بیمارستانی که اکثراً بیماران فقیر را می‌بیند غیرمعمول نیست، اما مطمئناً آن چیزی نیست که بسیاری از بیماران می‌خواهند.

بیمارستان می گوید الیزر شاینر پس از اینکه در سال 2020 برای کمک به او مراجعه کردند، تلاشی برای تصاحب خود انجام داد. چه اتفاقی افتاد؟

شاینر پس از اهدای پول برای کمک به راه اندازی یک برنامه اهدای پلاسما در مراحل اولیه همه گیری کووید-19، برای دیدار با کن گیبز، مدیر اجرایی بیمارستان، و جین کیلین، رئیس هیئت مدیره دعوت شد.

اما به‌گفته مدیران، شاینر به‌جای اینکه صرفاً پیشنهاد کمک‌های بشردوستانه را بدهد، از تعداد اعضای هیئت‌مدیره پرسید و وقتی به او گفتند که 30 نفر هستند، پیشنهاد کرد که 16 عضو جدید هیئت‌مدیره را بیاورد که هر کدام 2 میلیون دلار کمک مالی خواهند کرد. اکثریت هیئت مدیره را تشکیل دهد. برای بیمارستان، این به نظر یک بازی گستاخانه به نظر می رسید.

اما شاینر می گوید که او نمی خواست هیئت مدیره را “کنترل” کند، او فقط می خواست افرادی را با تخصص و منابع برای بهبود بیمارستان وارد کند.

شما می نویسید که مقامات Maimonides می گویند که مایلند کنترل بیمارستان را واگذار کنند، نه به Scheiner. آنها چه چیزی در ذهن دارند و احتمال وقوع آن چقدر است؟

گیبز و هیئت مدیره از سال 2015 به دنبال ادغام با Northwell Health بودند و گیبس، یک بانکدار سرمایه گذاری سابق، برای کمک به تحقق آن، مدیر اجرایی Maimonides شد. اما در حالی که این دو سیستم وابستگی دارند، ادغام به دلیل وضعیت مالی بد Maimonides متوقف شده است.

قبل از شیوع بیماری همه گیر، گیبس امیدوار بود که تصویر مالی به زودی به جایی برسد که نورثول مایل به جذب میمونید باشد. اما همه‌گیری این پیشرفت را معکوس کرد و جدیدترین اسناد عمومی نشان می‌دهد که تنها در سال 2021، 145 میلیون دلار کسری داشته است.

در حال حاضر، به نظر می رسد که Maimonides باید به تنهایی از آن خارج شود، احتمالاً با حمایت قابل توجه ایالت. مایکل داولینگ، مدیر اجرایی نورث ول، با اشاره به زیان های مالی میمونیدس، به من گفت: “هیچ برنامه ای برای وارد کردن میمونیدس به عنوان عضو کامل نورث ول وجود ندارد.” “این یکپارچگی و رفاه نورث ول را به خطر می اندازد و ما این کار را انجام نمی دهیم.”


آب و هوا

خود را برای احتمال بارش باران، برف و برف در طول شب آماده کنید. انتظار وزش باد و دماهای ثابت در 40 ثانیه را داشته باشید.

پارکینگ جانبی جایگزین

تا سه شنبه (پوریم) قابل اجرا است.



جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه لانگ آیلند که در مورد سوابق خود دروغ می گفت، اکنون توسط کمیته اخلاق مجلس نمایندگان تحت تحقیق است.

این کمیته گفت که بررسی خواهد کرد که آیا سانتوس در مبارزات انتخاباتی خود در کنگره سال گذشته “درگیر فعالیت غیرقانونی” بوده است یا خیر. این کمیته همچنین گفت که همچنین به دنبال تعیین اینکه آیا سانتوس به درستی اطلاعات مربوط به افشای مالی مجلس نمایندگان خود را افشا نکرده است یا قوانین تضاد منافع فدرال را نقض کرده است. علاوه بر این، کمیته ادعای سوء رفتار جنسی از سوی یکی از دستیاران احتمالی کنگره که مدت کوتاهی در دفتر او کار می کرد، بررسی خواهد کرد.

سانتوس، نماینده بخش‌هایی از شهرستان ناسائو و کوئینز، در توییتر گفت که او “کاملاً” با تحقیقات همکاری می کند و اظهار نظر بیشتری نمی کند.


دفتر خاطرات METROPOLITAN

دفتر خاطرات عزیزم:

من از نیویورک به مینه سوتا حرکت می کردم و رئیسم یک جشن خداحافظی ترتیب داده بود.

اواسط دسامبر بود، بنابراین هدایایی که دریافت کردم در کاغذ تعطیلات پیچیده شد. بزرگترین آنها یک بیل برفی بود که یک کمان قرمز بزرگ دور آن بسته شده بود. همه خندیدند.

بعد از مهمانی، هدایای خود را به مترو بردم تا به خانه بروم.

مردی روی سکو به من نزدیک شد. به بیل نگاه کرد.

“فکر می کنی او آن را دوست دارد؟” او گفت.

– کرت ملتزر

تصویرگری توسط اگنس لی. موارد ارسالی را اینجا ارسال کنید سوگند اطلاعات بیشتر Metropolitan Diary را اینجا بخوانید.


خوشحالم که توانستیم اینجا دور هم جمع شویم. دوشنبه می بینمت – JB

PS اینجا امروز است مینی جدول کلمات متقاطع سوگند املا بی. شما می توانید تمام پازل های ما را در اینجا پیدا کنید.

ملیسا گوئررو، برنارد موکام و اد شاناهان به نیویورک امروز کمک کردند. می‌توانید در [email protected] با تیم تماس بگیرید.

برای دریافت این خبرنامه در صندوق پستی خود اینجا ثبت نام کنید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما