ریپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی به طور کلی باید در یک چهارچوب خاصی نوشته شود که علاوه بر جذاب بودن باعث ترغیب افراد به بازدید از سایت شود. هر چه سایت بازدید بیشتری داشته باشد و مخاطبان آن بیشتر علاقه مند باشند، تاثیر بیشتری روی شما خواهد داشت. سعی مطالبی را بنویسید که کار شما و محصول شما را از محصولات دیگر شرکت ها متمایز می کند و یک ویژگی مثبت برای محصول تان تلقی می شود. این کار باعث افزایش تعداد بازدید از سایت و در نتیجه کمک به بهبود رتبه سایت شما می شود. نگاهی به بازدید سایت بیندازید و بررسی کنید که این سایت در زمینه کاری چند بازدید دارد. به عنوان فرد و گروهی که سالهاست در زمینه سئو، طراحی سایت و موضوعات مشابه فعالیت می کنیم، در این مطلب می خواهیم چند نکته بسیار مهم قبل از درج ریپورتاژ و خرید لینک را برای شما هموطن عزیز یاداوری کنیم. سایت های خبری معمولا سایت های بسیار خوبی برای انتشار گزارش های تبلیغاتی هستند. نکته مهم برای گوگل این است که خوانندگان رپورتاژ آگهی متوجه نشوند که متن آگهی است. بدین ترتیب که با انتشار یک رپورتاژ در وب سایت های معتبر علاوه بر معرفی برند تان از این سایت ها لینک دریافت می کنید و این دریافت لینک بدان معنی است که گوگل شما را به عنوان یک وب سایت معتبر و مطرح شناسایی کرده و به تدریج شاهد بالا آمدن سایت خود در گوگل خواهید بود.

در دسته بندی ریپورتاژ آگهی می توانید با سایت های معتبر دیگری که در زمینه های مختلف اما کمی مرتبط با حوزه ارز های دیجیتال فعالیت می کنند آشنا شوید. سایت هایی با رتبه دامنه بالای ۵۰ ، سایت های خوبی هستند. به خاطر داشته باشید که اعتبار دامنه و رتبه بندی هرزنامه سایت توسط عوامل moz تعیین می شود و کمی با فاکتورهای SEO ارائه شده توسط گوگل متفاوت است، اما می توانند تا حدودی به ما در ارزیابی دقیق سودمندی ،کمک کنند. در درجه اول به این نکته دقت داشته باشید که هر چقدر تعداد لینکهای یک مقاله بیشتر باشد، اعتبار کمتری به هر صفحۀ لینکشده منتقل میشود. شما با توجه به مقدمه مطلبتان و مخصوصا پاراگراف اول آن می توانید کاربر را به ادامه خواندن محتوا ترغیب کنید. استفاده از تصاویر و ویدئوهای مرتبط با محتوا در رپورتاژ آگهی به ارزش و اعتبار صفحه تبلیغاتی می افزاید و اثربخشی آن را افزایش می دهد.

گزارش خود را در سایت های مرتبط با کسب و کار خود منتشر کنید و مطمئن شوید که سایت تبلیغ کننده از نظر موضوع و محتوا به سایت شما نزدیک است. اینکه به رتبه دلخواه رسیدید برای شما پایان ماجرا نیست، این تازه شروع کار شماست. رپورتاژ آگهی در واقع وظیفه نوشتن یک پست مهمان را دارد که با قرار دادن لینک سایت شما در متن رپورتاژ تبلیغات می تواند سیگنال رتبه بندی قدرتمندی را به موتورهای جستجو ارسال کند. در دنیای تبلیغات، یک اصل وجود دارد که می گوید: بهترین نوع تبلیغات، عدم نمایش تبلیغات است.یکی از بهترین نمونه های آن شرکت سیگار مارلبرو است که به دلیل ممنوعیت تبلیغات سیگار، با قرار دادن تصویر بارکد محصولات خود بر روی بدنه خودروهای فرمول ۱ فراری، قدرت و خلاقیت خود را به نمایش گذاشت. در حال حاضر درصد زیادی از اخبار منتشر شده توسط رسانه های مختلف مبتنی بر پیام بازرگانی بوده و تبلیغاتی تلقی می شود که دلیل این امر تاثیرگذاری قابل توجه این نوع تبلیغات است.در واقع مردم دیگر توجهی به تبلیغات ندارند و روش های سنتی تبلیغات برای مردم تکراری و خسته کننده شده است، بنابراین شاید ریپورتاژ آگهی بسیار ارزشمند و مهم شده باشند.

به همین دلیل نگارش اینگونه محتواها شیوه خاص خود را می طلبد که در ادامه به نکات مهم برای اثر بخشی بیشتر ریپورتاژ آگهی برای سایتتان می پردازیم. هرچه محتوای شما خاص تر باشد، ارزش صفحه رپورتاژ آگهی بیشتر است و موقعیت شما در نتایج جستجو بهتر است. اگر مقاله شما در نتایج جستجو ظاهر شد، بدین معناست که مقاله ایندکس شده است. یکی از بهترین مزایای رپورتاژ آگهی همیشگی بودن آن است که در نتایج گوگل میتواند ظاهر شود. میزان اعتبار یک سایت: سایت های مختلف از درجه اعتبار متفاوتی برخوردار هستند برخی از سایت ها بسیار مشهور هستند لذا هزینه دریافتی آن ها برای رپورتاژ بیشتر خواهد بود. اگر به لینکهایی که در صفحات اول گوگل آمدهاند، مراجعه کنید، متوجه میشوید که این سایتها از سایتهای خبری بسیار معتبری لینک گرفتهاند. ۴٫ نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است. رپورتاژ آگهی می تواند به صورت غیر مستقیم بر سئو موثر باشد.از جمله تاثیرات غیر مستقیم آن بر سئو این است که با کمترین تبلیغات برای برند شما بیشترین بازدهی را برای محصول شما ایجاد می کند.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما