خدمات پستی ایالات متحده بالاخره خودروهای برقی دریافت می کند

راه طولانی برای رسیدن به اینجا بوده است، مردم. انتقاد مداوم، نامه ای قوی از سوی آژانس حفاظت از محیط زیست، درخواست ریاست جمهوری و شکایت از 16 ایالت تمام آن چیزی است که این آژانس متعهد به ترک خرید خودروهای جدید گازسوز شده است.

بیایید نگاهی به طرح USPS برای تغییر به خودروهای برقی بیندازیم و آنچه را که برای رسیدن به اینجا لازم است مرور کنیم. و به عنوان یک پیشنهاد پایان سال، من برخی از پوشش‌های آب و هوای مورد علاقه‌ام در بررسی Tech را در سال جمع‌آوری کرده‌ام. بیایید وارد آن شویم.

انتخاب بدیهی

تا سال 2020، حمل و نقل بزرگترین محرک تغییرات آب و هوایی در ایالات متحده بود و 27 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای را به خود اختصاص داد. و دولت فدرال ایالات متحده بزرگترین ناوگان در جهان را با 650000 وسیله نقلیه اداره می کند که USPS حدود یک سوم آن را تشکیل می دهد.

جو بایدن ناوگان فدرال را به یکی از اهداف برنامه های خود برای خودروهای برقی تبدیل کرده است و هدفی را برای تمام خودروهای فدرال جدید خریداری شده پس از سال 2035، الکتریکی بودن تعیین کرده است و خودروهای سبک تا سال 2027 به این هدف خواهند رسید.

اما USPS به سمت یک درامر متفاوت حرکت کرده است. حتی زمانی که دولت بایدن از برنامه‌هایی برای برق‌رسانی و کاهش گازهای گلخانه‌ای حمایت می‌کرد، به نظر می‌رسید که USPS به دنبال طرح‌هایی برای خرید وسایل نقلیه با سوخت فسیلی بیشتر است. سال گذشته، زمانی که آژانس برای اولین بار قراردادی را برای جایگزینی کامیون ها اعلام کرد، تنها 10 درصد قرار بود خودروهای برقی باشند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما