دادگستری کمکی: هزینه تحصیل برای هر مداح ۲ میلیارد تومان است

دستیار جمعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با تاکید بر موضوع مهاجرت برخی از مداحان به خارج از کشور، پدیده مهاجرت را چالشی برای همه کشورها دانست و گفت: بر اساس آمارهای مستند، هزینه آموزش هر مداح در کشور حدود 2 میلیارد تومان است.

اصغر جهانگیر به گزارش معاونت جمعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: باید با اتخاذ رویکردها و سیاست های حمایتی و بهبود وضعیت شغلی شرایطی را فراهم کنیم که این سرمایه ملی از گرایش به مهاجرت منحرف شود. طرفداران و تضمین امنیت شغلی آنها.

وی با اشاره به جذابیت شغل پرستاری و مهاجرت پرستاران تصریح کرد: دنیا در چند سال اخیر با کمبود سختی نیروی متخصص در حوزه پزشکی و پرستار ویژه مواجه بوده و بر این اساس اقدامات تشویقی صورت گرفته است. برای جذب پرستاران از کشورهای دیگر.علاوه بر سختی ها و خواسته های این گروه، متخصص باعث شد تا خروجی هواداران جوان باز شود.

جهانگیر می داند که بهترین راه برای مقابله با این چالش مهم شناسایی جریان ها، نهادها و افرادی است که با هدف دلالی و معامله این سرمایه های گرانبها، جامعه را به مهاجرت ترغیب می کنند و همچنین حمایت از همه جانبه و حذف این گروه از این گروه هاست. کاستی های قوانین متناقض در حوزه پرستاری.

کاهش مهاجرت هواداران با تحقق خواسته های قانونی

معاون جامعه و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به برخی از خواسته های پرستاران اشاره کرد و گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا نشده است، کمبود نیروی انسانی، خطر ابتلا به انواع بیماری های واگیردار، شیفت های غیراستاندارد و طولانی مدت و … کم درآمد، پرستاران بلااستفاده رسما و قراردادهای کوتاه مدت از جمله مطالبات هواداران امیدواریم بتوانیم آنها را بالا ببریم و اصلاح کنیم و بتوانیم از دغدغه این نسل فداکاری کنیم.

आदाद सेक जुबेशी सराज र में में बा मिगाजाज

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از افزایش مهاجرت این گروه تخصصی در شرایطی که به گفته مسئولان کیشور با کمبود 100 هزار هوادار مواجه هستیم، جذب نیرو را کاهش فشار بر هواداران و تحقق آن دانست. خواسته های منطقی آنها

جهانگیر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دی ماه 1400 در دیدار جمعی از مداحان و خانواده شهدا بر اجرای قانون تعرفه خدمات پرستاری تاکید کرد و گفت: با توجه به ایشان. تاکید، برای رسیدگی به وضعیت هواداران، رفع مشکلات را وظیفه خود می دانیم تا آنها را در اولویت اقدامات قرار دهیم.

رسیدگی به مشکلات هواداران را وظیفه خود می دانیم

معاون جامعه و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: رسیدگی به مشکلات مداحان را وظیفه خود می دانیم و با ایجاد امنیت شغلی برای این پرتلاش تلاش می کنیم آرامش روحی و جسمی جامعه را تامین کنیم. گروه

جهانگیر درباره نقش مهم مداحان در حفظ سلامت جسمی و روحی جامعه گفت: مداحان یکی از نزدیک ترین افرادی هستند که با فرد بیمار و همچنین خانواده و همکاران بیمار در ارتباط هستند و قرار می دهند. تمام مشکلات پشت سرشان برای ایفای این نقش مهم است، درهای بیمارستان را باز می کنند و از بیماران مراقبت می کنند.

معاون جامعه و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به فشاری که ویروس کرونا بر جامعه پزشکی و به ویژه پرستاران وارد کرده است، گفت: در بحران کرونا پرستاران بدون توجه به امنیت و جان بیماران به آنها خدمت کردند و این نباید انجام شود. فداکار و فداکار باشید در این مدت پساکارونا نادیده گرفته می شود.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما