برد تیم ملی مقابل آرژانتین

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان 2022 امروز شنبه 14 شهریور 1401 در اسلوونی به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

تیم ایران در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان مردان با ترکیب محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین اسفندیار، میلاد عبادی پور، امیرحسین توختا، علی اصغر مقدار و محمدرضا به مصاف آرژانتین رفت. حضرت پور (لیبرو). توخته مدافع میانه تیم ملی در این دیدار با چهره ای متفاوت و موهای کاملا تراشیده به میدان آمد.

آرژانتین در دور اول با دفاع بهتر با نتیجه 25 بر 22 ایران را شکست داد. در این صورت ایران 12 امتیاز از حمله، 1 امتیاز مستقیم از سرویس و 9 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. تیم ملی آرژانتین نیز 13 امتیاز از حمله، 3 امتیاز از دفاع روی تور و 9 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کرد.

مدافعان آرژانتین به تحلیل و شناسایی نوع کمپین های امین اسماعیل پرداخته اند و در مقابل، کمپین ها در مرحله دوم بیشتر از ایران موثر بوده است. بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران در وقت استراحت به شاگردانش گفت باید از کمپین های دو سر آنتن نهایت استفاده را ببرند و با دفاع از ریباند نیز امتیاز بگیرند. در حالی که شاگردانش 16 بر 11 عقب بودند، عطایی درخواست تایم اوت دوم کرد و به مدافعان روی تور هشدار داد که هنگام دفاع دست خود را زیاد باز نکنند. تذکر و زمان استراحت کاملا موثر بود و سرویس بی نقص میلاد عبادی پور باعث شد ایران 19 بر 17 پیش بیفتد و روند بازی را تغییر دهد. دوم اینکه به دلیل اشتباهات مکرر بازیکنان دو تیم، سرویس طولانی شد و در پایان سرویس مرتضی شریفی برنگشت.

зден саривысы расски ама подробнее، برنامه تیم ایران در روز سوم بود که از این تاکتیک جواب گرفت. تیم ایران در این روز 25 بر 18 پیروز شد.

در کوارتر چهارم تیم ایران بر کشفیات حریف اول فشار آورد تا قدرت بازی از لوسیانو دیچو پاسور و مغز آرژانتین گرفته شود. نوبت به تیم ایران رسیده بود تا چند اشتباه از سوی بازیکنان ایران انجام شود و در مقابل دفاع و شوت توپ بازیکنان آرژانتین بازی را برای این تیم سخت تر کرد. عطایی در زمان استراحت خود با جدیت به شاگردانش یادآور شد که بازی را آسان نگیرند. بازی دو تیم باز هم به بالای ۲۵ امتیاز کشیده شد و در نهایت آرژانتین ۳۴ بر ۳۲ پیروز شد. به ناشر میرسید، دلیلش هم اشتباهات بازیکنان ایران تا سرحد خستگی است. تیم آرژانتین در دفاع برتری محسوسی نسبت به ایران داشت.

بازی در پایان بازی یکنواخت بود و با مهارت کادر فنی در مطالبه ویدیو چک، ایران با اشتباه روی تور یک پنالتی به ثمر رساند و نتیجه 8 بر 7 به سود آرژانتین شد. این دیدار با حساسیت حداکثری و با درخشش میلاد عبادی پور دنبال شد اما تیم آرژانتین در توپ های برگشتی و دفاع روی تور کاملاً برتر از ایران بود اما شاگردان عطایی توانستند از موقعیت های خود بهتر استفاده کنند و در نهایت تیم ایران با نتیجه 21 بر 19 پیروز شد. این میدان مهم بود.

تیم ملی ایران در مسابقات واگنر لهستان که پیش از این برگزار شد، آرژانتین را ۳ بر ۲ شکست داد.

این برنامه روز بعد یکشنبه به شرح زیر خواهد بود:

کوبا – قطر
برزیل – ژاپن
آمریکا – بلغارستان
آلمان – کامرون
فرانسه – اسلوونیایی
لهستان – مکزیک

برنامه دیگر دیدارهای گروه F به شرح زیر است:

دوشنبه 7 سپتامبر 1401
آرژانتین – هلند، ساعت 16:30
ایران – مصر 20:00

کارشنبه 9 شهریور 1401
آرژانتین – مصر، ساعت 13:30
ایران – هلند 20:00

ادامه مطلب

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما