(ویدئو) سوپرماشین سلبریتی در یک تصادف آتش گرفت

تصادف آتشین در حوالی منچستر انگلیس بر اثر برخورد لامبورگینی آونتادور SVJ با مزدا CX-5 دو مجروح برجای گذاشت.

بر اساس گزارش ها، ویدئویی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود نشان می دهد که این ابرخودروی گران قیمت در حالی که امدادگران در تلاش برای خاموش کردن آن هستند، در شعله های آتش سوخته است.

دیلی میل نوشت: اورژانس اعلام کرد دو مسافر که در آوانتادور در حال تردد بودند برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. به نظر می رسد راننده مزدا آسیبی ندیده است. علت این حادثه مشخص نیست اما پلیس تحقیقات خود را در خصوص این حادثه آغاز کرده است.

گمان می رود خودروی مورد بحث متعلق به علی اقبال، ستاره شبکه های اجتماعی و مدیر عامل یک آژانس اجاره خودرو گران قیمت باشد.

این لامبورگینی که با رنگی منحصربفرد به نام ویولا عشیفه – نام مادر اقبال – رنگ آمیزی شده بود، در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی داشت.

طبق آخرین پست های اینستاگرامی اقبال، او در بریتانیا نیست، بنابراین می توان حدس زد که او پشت فرمان نبوده و این خودرو اجاره ای بوده است. در صورتی که مشخص شود شخص دیگری مسئول این حادثه است، راننده با هزینه های سنگینی مواجه می شود و از ودیعه خود راضی نمی شود. اما مهمتر از همه این است که در این حادثه کسی به طور جدی کشته نشده است.

کاربران شبکه های اجتماعی از گم شدن این خودروی لوکس در اینستاگرام ابراز تاسف کردند.

اقبال علیم که با نام Lrd Aleem نیز شناخته می شود، همین یک هفته پیش تصویری از خود در کنار یک لامبورگینی به اشتراک گذاشت. وی هنوز در مورد این حادثه اظهار نظری نکرده است.

به گفته شاهدان عینی، نیروهای اورژانس به مدت سه ساعت راه را بستند و برای اطفای حریق به مبارزه پرداختند. حالا که لامبورگینی رسما تولید آونتادور را متوقف کرده است، به نظر می رسد که اقبال شاید هرگز نتواند ابرخودروی محبوبش را بازسازی کند.

(ویدئو)

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما