آشنایی با روش‌های خرید آنتی ویروس و محاف

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که در حال حاضر از رایانه استفاده می‌کنید، حتماً با مفهوم آنتی ویروس آشنا هستید. زیرا در دنیای دیجیتال امروزی، خطرات امنیتی برای کامپیوترها و دستگاه‌های الکترونیکی به شدت افزایش یافته است. بنابراین، نیازمندیم که خود را دربرابر ویروس‌ها و نرم‌افزارهای خبیث محافظت کنیم.

هر کد مخرب شناسایی شده را حذف میکند – گاهی اوقات از ویروس مطلع می شوید و از شما سؤال می شود که آیا می خواهید فایل را پاک کنید، برنامه های دیگر به طور خودکار این کار را در پشت صحنه انجام می دهند. ▪️ بعد از تمام شدن فعال سازی، می‌توانید از ویژگی Verify Subscription استفاده نمایید تا نرم افزار McAfee را با حساب جدیدتان تطابق دهید. G Data آنتی ویروس جی دیتا شاید به اندازه رقبایش معروف نباشد اما قطعا انتظار شما را به عنوان یک آنتی ویروس صرف برآورده میکند، نسخه رایگان جی دیتا امکانات خوبی دارد و منابع چندانی از سیستم را اشغال نمی کند. واژه ای که برای این نوع از تهدیدات استفاده می شود Scareware یا ترس افزار است. Scareware ها همچنین برای معرفی خود از تبلیغات گوناگون در سایت های مختلف استفاده می کنند.

روش‌های خرید آنتی ویروس

فروش ویژه لایسنس کسپرسکی آنتی ویروس 2018 دو کاربره

اولین قدم برای آشنایی با روش‌های خرید آنتی ویروس این است که با نیازهای خود آشنا شوید. این به معنای تعیین نوع سیستم عاملی است که بر روی رایانه یا دستگاه خود دارید. بیشتر آنتی ویروسها برای سیستم‌عامل‌های مختلفی مانند ویندوز، مک و اندروید قابل استفاده هستند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که نوع سیستم عامل خود را به درستی تشخیص داده‌اید.

خرید آنتی ویروس

این نرم افزار امنیتی، مجموعه‌ای کامل از موتورهای شناسایی برای انواع بد افزار همچون ویروس‌ها و جاسوسان و Rootkit‌ها ‌است و همچنین از تکنولوژی Defense + کومودو نیز برخوردار است که یک لایه مضاعف امنیتی را برای کاربر ایجاد می‌کند. محیط کاربری کومودو بسیار ساده است و منابع چندانی هم از سیستم اشغال نمی کند. اینترنت سکیوریتی ها (Internet Security) ضد ویروسهای اینترنت سکیوریتی به صورت پایه ای شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس (AntiVirus)، فایروال (Firewall) و آنتی اسپم (ضد هرزنامه) هستند. برخی شرکتها به این گروه از محصولات خود ویژگی های بیشتری نیز افزوده اند مانند کنترل والدین بر فرزندان، حفاظت از اطلاعات حساس، بهینه سازی سیستم (System Tune) و مدیریت پسوردها.

بعد از شناسایی سیستم عامل، می‌توانید به جستجوی آنتی ویروس‌های موجود در بازار بپردازید. روش‌های خرید آنتی ویروس عبارتند از:

فروش ویژه لایسنس اوریجینال محصولات ESET – آنتی ویروس نود 32، اسمارت سکوریتی و موبایل سکوریتی

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه آنتی ویروس و نرم افزار آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال آنتی ویروس تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا هزینه خرید آنتی ویروس اورجینال با وقتی که برای کسب و کار خود صرف میکنیم جبران میشود پس ما با خرید آنتی ویروس اورجینال وقت بیشتری را برای کسب و کار خود خرید کرده ایم. اینترنت سکیوریتی علاوه بر موتور قدرتمند آنتی ویروس نود 32 به فایروال بسیار پیشرفته ای هم مجهز شده. که این امر از شما در برابر کامپیوتر های مجاورتان در شبکه محافظت می کند.آنتی ویروس ESET Internet Security به دلیل استفاده بسیار کم از منابع رم و سی پی یو بدون ایکه سرعت کامپیوتر را پایین بیاورد اوج امنیت در فضای مجازی را برای شما به ارمغان می آورد. مرور همیشگی برنامه هایی که از HTTP و POP3 استفاده میکنند یکی دیگر از مشخصه های این آنتی ویروس قدرتمند می باشد.

    در بخش ساپورت فروشگاه اورجینال کی شما میتوانید بعد از خرید آنتی ویروس اورجینال به بخش پشتیبانی آنتی ویروس اورجینال خریداری شده توسط خودتان دسترسی داشته و از خدمات پشتیبانی انواع آنتی ویروس اورجینال نیز بعد از خرید بهره مند شوید. اما خدمات این فروشگاه فقط به خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال ختم نمیشود. در این فروشگاه نقد و بررسی آنتی ویروس اورجینال کسپرسکی ، بیت دیفندر ، ای ست نود32 و همچنین نورتون به صورت تخصصی انجام شده است. اگرچه ویروس‌های MacOS Apple وجود دارند، اما نسبت به ویروس‌های ویندوز رایج نیستند، بنابراین محصولات آنتی‌ویروس برای دستگاه‌های مبتنی بر Mac استاندارد کمتری نسبت به ویندوز دارند. چندین محصول رایگان و پولی در دسترس هستند که ابزارهای درخواستی را برای محافظت در برابر تهدیدات بدافزار بالقوه از طریق اسکن بدافزار تمام سیستم و توانایی غربال کردن رشته‌های ایمیل خاص، پیوست‌ها و فعالیت‌های مختلف وب ارائه می‌کنند.

  • خرید آنلاین: می‌توانید از طریق وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین آنتی ویروس موردنظر خود را خریداری کنید. در این حالت، باید به اعتبار و معتبر بودن فروشنده دقت کنید و فقط از منابع قابل اعتماد خرید کنید.
  • خرید از فروشگاه‌های فیزیکی: می‌توانید به فروشگاه‌های الکترونیکی یا فروشگاه‌های مربوط به رایانه‌ها و لوازم الکترونیکی مراجعه کنید و آنتی ویروس موردنظر را خریداری کنید. این روش، به شما اطمینان می‌دهد که محصول را در دست دارید و قبل از خرید آن را بررسی کنید.

محافظ خرید آنتی ویروس

نصب رایگان آنتی ویروس را از راه دور با استفاده از نرم افزار AnyDesk به صورت کاملا رایگان. محصولات امنیتی شرکت “ESET” به عنوان یکی از بهترین محصولات امنیتی جهت حفاظت از گوشی های تلفن همراه و همچنین نسخه مدیریت شبکه آن به عنوان محصول مدیریتی قدرتمند از سوی لابراتوار “AV-Comparatives” در سپتامبر سال 2011 معرفی شد. نسخه شبکه ای نرم افزار “ESET Smart Security” در آزمونهای مستقل سازمان “PassMark Software” موفق به کسب رتبه اول به عنوان سریعترین و کارآمد ترین نرم افزار امنیتی گردید. این آنتی ویروس برای مدت ها جزو 10 آنتی ویروس برتر دنیا بوده و دارای امکانات نظیر محافظت از پرداخت ها، رمزنگاری فایل ها و… می‌باشد. Trend Micro در مباحث امنیتی مربوط به شبکه های کامپیوتری قطعا نام ترند میکرو یکی از معتبرترین هاست اما هزینه بالای لایسنس و کاربری پیچیده آن باعث می شود ما آن را برای کاربران خانگی توصیه نکنیم.

  • با خرید آنتی ویروس نود 32 برای اندروید امنیت دستگاه تلفن همراه خود را تضمین کنید.
  • شرکت “ESET” توانست در سال های متوالی بالاترین امتیاز (100% ) از سازمان معتبر بولتن  ویروس را به خود اختصاص دهد.
  • لطفاً برای خرید، لایسنس مورد نظر را از لیست زیر انتخاب نموده و با پر نمودن فرم مقابل، بر روی پرداخت کلید نمایید.
  • در بخش مایکروسافت آفیس شما می توانید هر دو نسخه آفیس یعنی، آفیس 2019 و آفیس 365 و انواع مختلف نسخه های آن را از فروشگاه اینترنتی باما سافت تهیه بفرمایید.

هنگام خرید آنتی ویروس، باید محافظ خرید باشید تا از مشکلات آینده جلوگیری کنید. در ادامه تعدادی از نکات مهم در خرید آنتی ویروس را بررسی می‌کنیم:

علاوه بر یادگیری ماشین ، اینترنت سکیوریتی در فضای ابری، این لایه فعال به صورت محلی اجرا می شود. این به طور خاص برای شناسایی بدافزارهای پیشرفته و هرگز دیده نشده طراحی شده است، در حالی که تأثیر کمی بر عملکرد دارد. شرکت ما در حال حاضر با بیش از 40 نفر متخصص در حال فعالیت است، افرادی نخبه، که اغلب زمان خود را صرف دفاع از کاربران میلیونی ما می‌کنند. اما امسی‌سافت با داشتن کارکنانی که در تمام مناطق زمانی هستند، حضور جهانی دارد. شرکت Emsisoft در کشور نیوزلند و توسط Christian Mairoll در سال 2003 تاسیس شد.

عملکرد نسخه های ESET Endpoint از نظر کارایی با نسخه های خانگی نود 32 و اینترنت سکیوریتی مشابه است با این تفاوت که ایست اندپوینت را علاوه بر سیستم عامل های خانگی روی ویندوز های سرور هم میتوان نصب کرد. نسخه های اندپوینت شامل ESET Endpoint Antivirus و ESET Endpoint Security می شود. نسخه ESET Endpoint Antivirus فقط موتور آنتی ویروس را دارا می باشد نسخه ESET Endpoint Security علاوه بر آنتی ویروس از فایروال قدرتمندی نیز بهره می برد. نصب و به روز بودن این ابزارهای آنتی ویروس برای کاربران بسیار مهم است، زیرا رایانه ای بدون نرم افزار آنتی ویروس در عرض چند دقیقه پس از اتصال به اینترنت آلوده می شود. بمباران و حملات بدافزاری دائمی است، به این معنی که شرکت های آنتی ویروس باید به طور مرتب ابزارهای تشخیص خود را به روز کنند تا با بیش از قطعه بدافزار جدید ایجاد شده روزانه مقابله کنند. نرم افزار آنتی ویروس در ابتدا برای شناسایی و حذف ویروس های رایانه ای توسعه یافت، از این رو نام آن به این نام است.

  • اعتبار فروشنده: مطمئن شوید که فروشنده‌ای که از آن خرید می‌کنید، به رسمیت شناخته شده است. بررسی eset smart security premium لایسنس کنید که آیا وبسایت یا فروشگاه اینترنتی مطابق با قوانین و مقررات مربوطه عمل می‌کند یا خیر.
  • در نهایت، به کاربران توصیه می شود که کــُندی سرعت را تحمل کرده و آنتی ویروسی را انتخاب کنند که تضمین کننده‌ی حداکثر امنیت باشد؛ هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، همین است. لایسنس به صورت یک کد لایسنس 20 رقمی اورجینال میباشد و زمان تحویل بلافاصله پس از پرداخت کد لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus در حساب کاربری تحویل داده میشود. جهت دانلود نرم افزار اصلی میتوانید از لینک رسمی سایت eset.com اقدام به دانلود نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز نمایید .و یا از طریق پشتیبانی آنلاین با کارشناس سایت در ارتباط باشید . هدف نودسرو ارائه لایسنس های آپدیت آنتی ویروس نود32 با قیمت کم برای همه کاربران ایرانی است و این کار در نودسرو ، زیر نظر افراد متخصص صورت می گیرد. بازخورد هایی که همیشه از شما کاربران گرامی گرفته ایم خیلی امیدوار کننده بوده و همواره سعی در جلب رضایت شما خواهیم داشت. کد لایسس اورجینال آنتی ویروس نود 32 و یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به صورت یک کد 20 رقمی ارائه می شود.

  • نسخه به روز: اطمینان حاصل کنید که نسخه آنتی ویروسی که خریداری می‌کنید، به روز و قابل بروزرسانی است. زیرا تهدیدات امنیتی روزبه‌روز در حال تغییر هستند و شما باید از به روزرسانی‌های مداوم برنامه استفاده کنید.
  • پشتیبانی: اطمینان حاصل کنید که برند انتخابی شما پشتیبانی مناسبی دارد. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، باید به راحتی به تیم پشتیبانی آنتی ویروس دسترسی داشته باشید.
  • این شرکت تنها شرکتی در صنعت آنتی ویروس است که کاملا بصورت Remote فعالیت میکند. با ما همراه باشید تا نگاهی به فروشندگان فعال آنتی ویروس در ایران داشته باشیم. اطلاعات مورد نیاز برای خرید لایسنس را تکمیل کرده و معادل ریالی هزینه آن را پرداخت کنید. مایکروسافت را می‌توانیم به عنوان بزرگ ترین سازنده محصولات نرم افزاری در دنیا…

قابلیت کنترل برنامه پیشرفته آن به شما امکان بلاک/اجازه دادن به برنامه ها بر روی کامپیوتر محلی را می دهد، بنابراین شما را از تهدیدات بحرانی حفظ می کند. کنترل برنامه eScan شامل ماژول لیست سفید است که امکان اجرای تنها برنامه های منتخب را می دهد ، در حالی که اجرای مابقی را محدود می-کند. باتوجه به محبوبیت و میزان استفاده کاربران از سیستم عامل ویندوز، تمامی هکر ها تلاش خود را می کنند تا به هر نحوه ممکن بتوانند به این سیستم عامل نفوذ کرده و از کاربران سو استفاده کنند. بله، شما می‌توانید درخواست خرید خرید لایسنس nod32 یا خرید لایسنس kaspersky و یا هر آنتی‌ویروس دیگری را در سایت ایرانیکارت ثبت کنید. برای خرید انواع لایسنس اورجینال آنتی ویروس، از خدمات بین‌المللی ایرانیکارت استفاده کنید.

در نهایت، برای خرید آنتی ویروس بهتر است به توصیه‌های افراد دیگر نیز توجه کنید. ممکن است دوستان و آشنایان شما تجربیات مفیدی در این زمینه داشته باشند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

طراحی شده توسط آن لایسنس — 2021 © تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است. پیشگیری از نفوذ از طریق حفره های امنیتی برنامه های رایج مثل مرورگرها و …. دارای هسته مرکزی قدرتمند و چند لایه در برابر نفوذ و تهدید های آنلاین و آفلاینی که توسط کابران و هکران در اینترنت صورت می گیرد. در صورتی که در موبایل خود سیم کارت را عوض کنید دستگاه قفل می شود و از روی نقشه موبایل خود را رصد کنید. لایسنس های ما به صورت عمده خریداری میشه و تعداد زیاد و البته حاشیه سود پایین .

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و بر اساس داده‌های اینترنتی ایجاد شده و مسئولیتی در برابر محتوای ارائه شده نیست و استفاده از آن را تشویق نمی‌کنیم.