آیدن مارکرام کاپیتان جدید سانرایزرز حیدرآباد برای فصل IPL 2023 منصوب شد | اخبار کریکت

آیدن مارکرام، بازیکن آفریقای جنوبی به عنوان کاپیتان جدید تیم سان رایزرز حیدرآباد (SRH) برای فصل آینده لیگ برتر هند (IPL) 2023 منصوب شد. مارکرام جانشین کاپیتان سابق نیوزلند، کین ویلیامسون، که پس از فصل گذشته توسط فرنچایز آزاد شد، هدایت می‌شود.

بازیکن Protea همچنین بخشی از فرنچایز Sunrisers Eastern Cape متعلق به Sun Group بود که در اوایل این ماه برنده نسخه افتتاحیه لیگ SA20 T20 شد. گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه مایانک آگاروال، که توسط SRH به قیمت 8.5 کرور روپیه خریداری شده بود، نیز می تواند در رقابت باشد، اما مارکرام از تیم پادشاهان پنجاب سابق استفاده کرده است.

فرنچایز SRH متعلق به Kaviya Maran صبح روز پنجشنبه (23 فوریه) در حساب رسانه های اجتماعی خود اعلام کرد. این بازیکن آفریقای جنوبی در IPL 2022 با میانگین 47.63 ران با 381 دوش با نرخ ضربه بالای 139 در سه دهه پنجاه، به ثبت رسید.

مارکرام سومین دونده برتر در لیگ SA20 با 366 دوش از 12 مسابقه با میانگین 33.27 با صد و 150 در مسابقات بود. کیپ شرقی مارکرام سانرایزرز در فینال مسابقات پرتوریا کپیتالز را شکست داد.

مارکرام قبل از فینال SA20، علاقه خود را برای تبدیل شدن به کاپیتان جدید SRH ابراز کرد. صادقانه بگویم، چه اتفاقی قرار است بیفتد. در هر صورت، ما از تصمیم مدیریت در مورد اینکه چه کسی می‌خواهد مسئول باشد، حمایت می‌کنیم.»

«کاپیتان شدن همه چیز نیست. شما نیز می توانید به نوعی نقش رهبری داشته باشید. اما من با کاپیتانی مشکلی ندارم، این کاری است که از انجام آن لذت می برم.” او پیش از فینال SA20 مقابل پرتوریا کپیتالز گفت.

من قبل از شروع این مسابقات مدتی کاپیتان بودم. من می‌گویم، تجربه خوبی بود، شروعی تازه.»

مایانک آگاروال بازکننده کارناتاکا توسط پنجاب کینگز پس از یک دوره نه چندان چشمگیر به عنوان کاپیتان آنها به جای KL Rahul در سال 2022 آزاد شد. او به مبلغ 8.25 کرور در حراج IPL 2023 خریداری شد و بسیاری معتقدند که SRH به او به عنوان یک کاپیتان نگاه می کند. او در اواخر بازی Ranji Trophy در فرم هیجان انگیزی قرار داشت و در مراحل حذفی نیز یک قرن دوبل درخشان را مقابل ساوراشترا به ثمر رساند.

با این حال، سانجی منجرکار، بازیکن سابق هند معتقد است که SRH نباید به آگاروال به عنوان کاپیتان جدید نگاه کند. منجرکار پیش از اعلام کاپیتانی SRH به ستاره اسپورت گفت: «اگر به من سپرده می شد، به مایانک آگاروال نمی رسیدم.

تیم SRH برای IPL 2023

عبدالصمد، آیدن مارکرام، راهول تریپاتی، گلن فیلیپس، بوونشوار کومار، تی ناتاراجان، عمران مالیک، هری بروک، نیتیش کومار ردی، آنمولپریت سینگ، آکال حسین، آبیشک شارما، مارکو جانسن، واشنگتن ساندار، فاضالحقک فاروقیا آگاروال، هاینریش کلاسن، عادل رشید، مایانک مارکانده، ویورانت شارما، سامارث ویاس، سانویر سینگ، اوپندرا یاداو، مایانک داگار

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما