استفاده از 10 خرید بک لینک استراتژی‌هایی مانند حرفه‌ای‌ها

لینکهایی که در محتوای اصلی قرار دارند، ارزش بسیار بالایی دارند و به همین جهت اغلب افراد اقدام به خرید رپورتاژ مینمایند؛ در مقابل نیز لینکهایی که در ساید بار قرار میگیرند، اعتبار چندانی ندارند. نکته دیگری که در این خصوص وجود دارد، این است که نباید فقط از یک سایت بک لینکهای متعددی دریافت کنید؛ بهتر است از سایتهای گوناگونی اقدام به دریافت لینک نمایید. به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید. درواقع وقتی سایتی به سایت ما لینک میدهد، برای موتورهای جستوجویی مانند گوگل به این معنا است که سایت ما به حدی باارزش بوده که سایتهای دیگر اقدام به معرفی آن نمودهاند؛ درنهایت این مورد باعث میشود که اعتبار سایت ما افزایش یابد. روشهای مختلفی برای ساخت لینک وجود دارد که میتوانیم بهصورت مختصر آنها را بیان کنیم و در ادامه این مطلب چندین روش که میتوان با استفاده از آنها لینکسازی خارجی انجام داد را معرفی میکنیم. درواقع به زبان ساده، شما را به گوگل و دیگر موتورهای جستوجو معرفی میکند، ولی درعینحال شما را تأیید نمیکند؛ یعنی ارزش این لینک تنها به دلیل معرفی شما است. ​Art᠎icle has  been gener᠎ated by GSA Con te nt ​Generato᠎r ​DEMO!

لازم به ذکر است که وقتی کاربران به سمت سایت شما هدایت میشوند، موتورهای جستوجو متوجه میشوند که شما در وبسایت خود محتوا یا محصول و یا حتی خدمات باارزشی دارید و به همین جهت نیز موردتوجه قرار میگیرید. یکی از موضوعات بحث برانگیزی که همیشه بین سئو کاران وجود داشته است، خرید بک لینک و امکان حذف سایت از نتایج گوگل بوده است.خرید بک لینک به جهت ارتقا جایگاه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو مانند بینگ انجام می شود.اما علارغم تمام مزیت هاییی که با خرید بک لینک می توان بدست آورد،اما امکان حذف سایت از نتایج گوگل نیز وجود دارد.بنابراین در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که برای اینکه فرایند خرید بک لینک موجب حذف سایت از نتایج گوگل نشود باید به چه نکاتی توجه کرد. بک لینک از دو جهت اهمیت دارد؛ اول آنکه کاربر را به سمت سایت ما هدایت میکند و باعث افزایش بازدید سایت میشود و سپس به این دلیل که موتور جستوجو را به سمت سایت ما هدایت میکند. This c onte᠎nt w as cre ated with t he help of GSA C ontent G᠎ener at or D emov ersion !

ارتباط داشتن سایتها باعث میشود که لینک سازی شما طبیعیتر جلوه کند و موتور جستوجو به آن شک نکند و ارزشی واقعی به آن ببخشد. بنبست ها نه تنها از نظر گوگل مضر هستند بلکه باعث می شود کاربران هم از صفحه خارج شوند و شما به راحتی برای آن ها صفحه خروج یا Exit page ساخته اید. بهبود سئو داخلی به بهبود سئو خارج سایت نیز کمک می کند. این بهبود اعتبار به شما کمک میکند تا رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشید و در نتیجه، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید. از آنجایی که لینک سازی خارجی در سئو مهمترین فاکتور برای بهبود رتبه وب سایت است استفاده نادرست منجر به سئو منفی نیز خواهد شد. انکرتکستها محتواهای متنی هستند که به لینک اضافه میشوند و اگر در حد متعادل بهینهسازی شوند میتوانند ارزش لینکهای سایت را تا حد زیادی افزایش بدهند. با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. ​This post has be​en g en er᠎ated by GSA ᠎Co᠎nten t Gene ra tor DE MO !

البته ما در محتوای چگونه بک لینک بگیریم؟ هنگامی که اقدام به خرید بک لینک میکنید، باید دقت داشته باشید که سایتهای متنوعی را انتخاب کنید. نکته قابلتوجهی که درمورد خرید بک لینک وجود دارد، این است که اگرچه ارزش لینکهای فالو بیشتر است، اما برای اینکه خللی در سئوی سایت شما به وجود نیاید، باید در کنار خرید لینکهای فالو، اقدام به خرید بک لینکهای نوفالو نیز بنمایید؛ بهطور مثال، اگر 100 لینک فالو داشتید، بهتر است 3 تا 10 مورد لینک نوفالو هم داشته باشید. XSEO مشاوره خرید بک لینک این مقالات می توانید به صورت هدفمند حداقل ۲ و حداکثر ۳ تا بک لینک برای صفحات مهم خود درج نمایید. به سراغ سایت های فعال و دارای قدرت محتوایی خوب بروید تا نتیجه کارتان سودمند باشد. با ایجاد یک برنامه لینک سازی خارجی، به اینکه چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم، می رسید و در واقع با داشتن یک استراتژی لینک سازی خارجی، به یک برنامه لینک سازی که آن روند ساخت لینک خارجی در زمان های مختلف مشخص شده است، می رسید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما