آخرین نسخه فایرفاکس با قابلیت ویرایش فایل های PDF منتشر شد

فرارو- سر و کار داشتن با یک فایل PDF که نیاز به ویرایش و امضا دارد، حتی با مرورگرهای مدرن امروزی می تواند مشکل ساز باشد. موزیلا فایرفاکس اخیرا با آخرین آپدیت خود (نسخه 106) این مشکل را برطرف کرده است.

बह रोगल फरारो बह निकल अग रहनामातो، آخرین نسخه این مرورگر قابلیت ویرایش و امضای فایل های PDF را در اختیار کاربران خود قرار داده است. آخرین نسخه فایرفاکس اینجا قابل دانلود است، این امکان را به شما می دهد که متن و امضا را به فایل های PDF اضافه کنید و کادرها را علامت بزنید.

برای استفاده از این قابلیت فایل پی دی اف مورد نظر را با استفاده از فایرفاکس باز کرده و از گوشه سمت راست بالا تنظیمات لازم را انجام دهید.

می توانید فیلدهای موجود در فایل PDF را پر کنید یا برای بررسی بهتر یک کادر متنی به آنها اضافه کنید. همچنین می توانید فایل مورد نظر را امضا کنید. حتی می توانید فایرفاکس را به عنوان مرورگر پیش فرض برای باز کردن فایل های PDF تعریف کنید.

آخرین نسخه فایرفاکس

نسخه جدید فایرفاکس قابلیت دیگری به نام Firefox View را نیز ارائه می دهد. این توانایی باعث می شود وقتی از مرورگر تلفن همراه خود به مرورگر رایانه خود می روید، مرور شما از جایی که در تلفن همراه متوقف شده بود، از سر گرفته شود. می توانید از طریق مرورگر گوشی خود از یک سایت دیدن کنید و سپس روی تب Firefox View در دسکتاپ فایرفاکس کلیک کنید.

آخرین نسخه فایرفاکس همچنین فهرست دقیقی از سایت هایی را که اخیراً مشاهده کرده اید، صرف نظر از دستگاه شما، به شما نشان می دهد. البته برای این کار باید اکانت فایرفاکس داشته باشید و از طریق هر دو دستگاه وارد شوید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما