نظر | سارا هاکبی سندرز، ملکه داشتن هر دو طرف

در ستونی در سال 2017 نوشتم: «تذکرات او نفس گیر است.» برای حدود 20 دقیقه هر بعدازظهر، پایین است، فلج پیشرفت است، دشمنی هماهنگی است، احمق باهوش است، شرور قربانی است، ننگ شرافت است، پلوتوکراسی پوپولیسم است. و هیلاری کلینتون با روسیه تبانی کردند اگر کسی اعصاب خود را برای تحقیق احضار کند هر یک (زیرا می دانید که هرگز و هرگز اتفاق نمی افتد).

هر انگیزه ای؟ او به صراحت گفت که مخالفت اعلام شده ترامپ با سقط جنین و وعده‌هایی را که در این زمینه داده بود – و به آنها عمل کرد – گرامی می‌دارد. و بنابراین او تمام راه هایی را که او به طور آشکار به اصول مسیحیت توهین می کرد، به حداقل رساند و منطقی کرد.

اما پس از آن او ملکه داشتن آن از هر دو طرف است. او روزنامه‌نگاران را در ملاء عام مورد ضرب و شتم قرار داده است – پایگاه این را می‌خورد – و سپس در خلوت با آنها خوش‌رفتاری می‌کند. او یک دقیقه بر مسائل مربوط به نان و کره تاکید می کند و دقیقه بعد، لایحه ای در آرکانزاس را به اجرا می گذارد که اجرای درگ در خارج از کلوپ های استریپ و محیط های مشابه را ممنوع می کند (انگار میلر گفت: “او هرگز از میموزاهای بی انتها و لب ها لذت نبرده است. همگام سازی با دختران”).

او رابطه خوبی با ویرانگرهایی دارد که کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان را عذاب می‌دهند و در عین حال با او رابطه خوبی دارند. میلر می‌گوید: «مقایسه‌های خوب MAGA او غیرقابل قیام هستند، اما مک کارتی نباید نگران باشد که درباره ماشین‌های Dominion یا چیز دیگری صحبت کند.

شریفر به یک اقدام متعادل کننده مشابه اشاره کرد. او گفت: «جمهوری‌خواهانی که از ترامپ حمایت می‌کنند، می‌توانند او را دوست داشته باشند، اما جمهوری‌خواهانی که از دیسانتیس حمایت می‌کنند، می‌توانند او را دوست داشته باشند».

آیا این به دوست داشتن جهانی اضافه می شود؟ یا رتبه اپورتونیسم؟ من با دومی همراه می شوم، به ویژه با توجه به پاسخ او، در جریان مقدماتی خود در آرکانزاس در سال گذشته، به این سوال که آیا او معتقد است که انتخابات ریاست جمهوری 2020 به سرقت رفته است یا خیر.

به گزارش آرکانزاس دموکرات-گازت، او گفت: «فکر نمی‌کنم ما هرگز عمق تقلب‌های صورت گرفته را بفهمیم، و افزود: «می‌دانیم که در هر انتخابات تقلب وجود دارد. فکر نمی‌کنم این موضوع تا کجا پیش رفت، چیزی باشد که مشخص شود.”

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما