दाना दास्टियार उचोटिक हॉमस्धन फार्र

در سال‌های اخیر، با توسعه هوش مصنوعی، تعامل کاربران با رایانه‌ها و ابزارهای فناوری محور دائماً در حال تغییر است. مخاطبان این عرصه به دنبال راه های ساده تری برای استفاده از فناوری هستند. دستیارهای صوتی گوگل و الکسا نیز ابزارهایی هستند که کار با فناوری را برای افراد آسان تر می کنند. می توان گفت در بین تمامی ابزارهای تکنولوژی محور، استفاده از صفحه کلید مجازی برای مرور در تلویزیون های هوشمند یا جعبه های اندرویدی یکی از گیج کننده ترین کارها است. مشکل اصلی استفاده از تلویزیون های هوشمند این است که کیبوردهای مجازی بد و استفاده از آنها زمان بر است.

یکی از ویژگی های پلتفرم سرگرمی های خانگی دستیار صوتی است که روی تلویزیون های هوشمند و اندروید باکس ایجاد شده است. هدف تیم سهولت استفاده از فناوری برای کاربران است. این هدف تیم را به فکر ایجاد دستیار صوتی بر اساس دستورات فارسی برای کاربران ایرانی انداخت.

دانا یک دستیار هوشمند فارسی زبان است که به کاربران کمک می کند بدون نگاه کردن به صفحه نمایش یا وارد شدن به نوار ناوبری و تنها با گفتن یک فرمان صوتی، محتوای مورد نظر خود را از پلتفرم پیدا کنند.

توانایی ها و توانایی های یک مرد عاقل

• فیلم یا سریال مورد نظر را جستجو و پیدا کنید:

کاربران می توانند تنها با گفتن نام فیلم، نام کارگردان، ژانر فیلم، نام بازیگر، فیلم و سریال مورد نظر را پیدا کنند.

• اعلام وضعیت آب و هوا و یا اوقات شرعی:

این دستیار صوتی قادر است آب و هوای هر شهر یا اوقات شرعی هر شهر را به کاربران بگوید.

• اعلام نتایج مسابقات فوتبال:

در جام جهانی گذشته آزمون مهارت بین خلاصه بازی های فوتبال نیز اضافه شد. دانا می تواند درخواست کاربر را پردازش کند و جزئیات بازی و اتفاقات مهم بازی را ترسیم کند و نتیجه را به کاربر گزارش دهد.

• درود و خوش آمد:

یکی دیگر از خدماتی که توسط تیم دانا توسعه داده شده است، چت محدود به استعلام روزانه با دانا است.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما