یکی از گزینه های غیرمنتظره در لیست، تیم ملی برای قهرمانی جهان است

در حالی که در روزهای اخیر تیم های انگلیس، آمریکا و ولز لیست رسمی خود را به عنوان گروه ایران در گروه دوم جام جهانی قطر اعلام کردند، همه در ایران به دنبال مشخص شدن لیست کارلوس کی روش هستند.

با وجود اینکه سرمربی پرتغالی چند روز اخیر برای بررسی وضعیت بازیکنان تیمش مینی کمپی برگزار می کند، لیست تیم ملی با تاخیر نسبت به سایر تیم های این گروه اعلام شد.

زمزمه ها تا جایی پیش رفته که منابع غیر رسمی پیش از اعلام رسمی فدراسیون، نام هایی مانند امید نورافکین، میلاد سرلک، محمدرضا اخباری و همچنین سامان فلاح را مطرح کرده و مدعی عدم حضور این افراد در تیم ملی جدید هستند. ، که قرار است از امروز آغاز شود.

نورافکن شاید یکی از عجیب ترین نام هایی باشد که کارلوس کی روش به یاد دارد. بازیکنی که در تمام اردوهای اخیر به جز اردوی اتریش حضور داشت و در گفتگو با شبکه مدعی شد غیبتش باعث عقب ماندن از سایر بازیکنان شده و به دنبال فرصت باقی مانده است.کارلوس کی روش نکات جبرانی و یادگیری را در نظر بگیرید.

دفاع چپ سپاهانی ها که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد در آخرین بازی مقابل نیکاراگوئه به عنوان مهاجم نامتعارف تیم ملی مورد استفاده قرار گرفت، تیم های اروپایی حضور دارند، باید تصمیم گیری شود. اما طی ساعات گذشته شایعاتی مبنی بر غیبت رسمی این بازیکن در تمرین پایانی تیم ملی در هتل المپیک شکل گرفت و شاهدان در این مکان موفق به دیدن این بازیکن جوان و ساکت نشدند. این شایعات به واقعیت نزدیک تر است.

میلاد سیرلک نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که شایعاتی را درباره او مطرح کرده است. هافبک دفاعی تیم ملی پرسپولیس به امید کسب عنوان کارلوس کی روش یکی از بازیکنان جام جهانی رقابت سختی با دیگر هافبک های تیم ملی داشت. جایی که پس از مصدومیت امید ابراهیمی و خروج این بازیکن، کی روش همچنان بازیکنانی چون سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علی کریمی، احمد نوراللهی، رزبه چشمی و میلاد سرلک را در پست شماره 6 در اختیار دارد و شاهد ترافیک بسیار خوبی بوده است. باید دید یا کرلک از آن جمع جا منده است ای کر.

محمدرضا اخباری نیز در اواخر اردو و تهران به جمع کارلوس اضافه شد. بیرانوند، سید حسین حسینی، پیام نجز و محمدرضا اخباری در رقابت 3 سهمی حضور در قطر بودند. البته طبق شنیده ها ممکن است تعداد دروازه بان های جام جهانی به چهار دروازه بان افزایش یابد که شاید دور از ذهن نباشد. با این حال گفته می شود این لیست رقابتی است، به گفته محمدرضا اخباری، بر اساس شنیده ها رویکرد کارلوس برای حضور قطر باقی مانده است.

سامان فلاح نیز دیگر بازیکنی است که گفته می شود نتوانست رویکرد کارلوس را برای حضور تیم ملی در قطر به چالش بکشد. مدافع میانی تیم ملی جوان که گفت شاید لیست شگفتی ساز عنوان سرمربی پرتغالی را بگیرد و بتواند با شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مجید حسینی و مرتضی پورعلیگنجی توافق ویژه ای انجام دهد. با این حال شایعه دیگری درباره لیست تیم ملی مربوط به این بازیکن هشتاد ساله است و باید دید چقدر به واقعیت نزدیک خواهد شد.

منبع: ورزش

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما