پولانسکی به اتهام افترا به متهم در فرانسه محاکمه می شود

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور:

یک منبع نزدیک به این پرونده روز چهارشنبه گفت که رومن پولانسکی، فیلمساز کهنه کار فرانسوی-لهستانی، به دلیل تهمت ادعایی خود به یک هنرپیشه بریتانیایی که او را به سوء استفاده جنسی متهم کرده بود، در فرانسه محاکمه شده است.

در حکم دادگاه پاریس تاریخ محاکمه پولانسکی 89 ساله که در اکتبر سال گذشته متهم شد مشخص نشده است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود با یک سری ادعاهای تجاوز جنسی روبرو شده است، اگرچه قبلاً هرگز به خاطر آنها در فرانسه محاکمه نشده بود.

پرونده افترا توسط شارلوت لوئیس، متولد 1967، که در سال 1986 در فیلم پولانسکی “دزدان دریایی” بازی کرد، تشکیل شد. در سال 2010، او در لس آنجلس او را به آزار جنسی در آپارتمانش در پاریس در دهه 1980 متهم کرده بود، زمانی که او 16 سال داشت.

پولانسکی در مصاحبه ای طولانی با مجله پاریس مچ در سال 2019، لوئیس را به عنوان یک “دروغگو” و “افسانه نویس” رد کرد و به نقل قول هایی اشاره کرد که در مصاحبه ای با روزنامه بریتانیایی “نیوز ورلد” در سال 1999 به او نسبت داده شد و تمایل خود را برای او ابراز کرد. لوئیس ادعا می کند که نقل قول ها دقیق نبوده اند.

هروه تمیم، وکیل پولانسکی، اکتبر گذشته به خبرگزاری فرانسه گفت که طرح اتهامات در پرونده های افترا «خودکار» است و از چشم انداز محاکمه به عنوان راهی برای افشای حقیقت استقبال کرد.

این کارگردان به دلیل تجاوز قانونی به یک دختر 13 ساله در سال 1977 در ایالات متحده تحت تعقیب است و همچنین با اتهامات دیگری مبنی بر تجاوزات جنسی روبرو شده است که او آنها را رد می کند.

در سال 2019، والنتین مونیر، عکاس فرانسوی، پولانسکی را متهم کرد که در سال 1975 هنگامی که او 18 ساله بود در کلبه سوئیسی خود به او تجاوز کرد و به عنوان یک مدل و بازیگر کار می کرد و گفت که او سعی کرده است به او قرص بدهد که او را «تسلیم» می کند.

ستاره او همچنین در پی جنبش MeToo که هالیوود را تکان داد کم رنگ شد و ستاره های فرانسوی از جمله بازیگر مشهور آدل هنل از جشن سالانه سینمای فرانسه، Les Cesars، در سال 2020 پس از دریافت جایزه پولانسکی برای فیلم “یک افسر و یک افسر” کنار رفتند. جاسوس».

(AFP)

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما