قدرو شاند; همه چیز در مورد لیفت صورت ساینا مدرن

در رفتن– قرار است در سال آینده به عنوان خودروی اقتصادی وارد بازار شود. در نگاه اول به نظر می رسد که با هم طرف هستیم که اخیراً صحبت هایی در مورد توقف تولید به دلیل ناامن بودن آن شده است. ход ساйпа این موضوع را می پذیرد و نام ساینا مدرن را به عنوان لیفت صورت می گیرد. در عمل، تفاوت ظاهری این است که در مقایسه با ساینا، چند گزینه مانند دکمه استارت و کیلومتر شمار دیجیتال اضافه شده است.

مشخصات قابل مشاهده است

لطفا فرار کنید، رسما فیس لیفت یک سدان جدید است و از نظر ظاهری با مدل جدیدی روبرو نیستیم. با نگاهی به عکس هایی که از خودرو منتشر شده است، در نگاه اول جذب پلت فرمی مشابه این دو مدل می شویم که البته مدیران سایپا نیز این موضوع را تایید کرده اند. با این حال می توان تفاوت ظاهر خودرو، طراحی سوپر مدرن، کاپوت، چراغ ها، اگزوز و آینه ها را تشخیص داد. چراغ های جلو بلندتر از بغل هستند و چراغ های عقب از صندوق عقب تا کنار خودرو امتداد دارند. مهم ترین تفاوت ظاهری سهند نسبت به ساینا در فضای داخلی خودرو است. جایی که فرمان عوض شده و دکمه های کنترلی سیستم صوتی روی آن قرار گرفته است. اضافه شدن مانیتور هفت اینچی به فضای داخلی اتاق نیز بخشی از ویژگی های جدید طراحی سایپا است که قبلا این گزینه را روی محصولات سایپا مانند تیبا 2 پلاس آزمایش کرده است. دایره دو رنگ و طراحی خروجی های هوا به صورت دایره ای، تغییرات بیرونی سهند را نسبت به ساینا ایجاد کرده است. البته ناگفته نماند که ویژگی هایی مانند دکمه های کنترل روی فرمان، روکش چرمی صندلی ها، روکش درهای داخلی، نمایشگر هفت اینچی و دوربین دید عقب قرار است تنها در مدل های نسل دوم موجود باشد. و در مدل اول خبری از این آپشن ها نیست. هنوز اطلاعات رسمی در مورد ظاهر مدل از طریق سایپا اعلام نشده است و هیچ چیزی در مورد این مدل در سایت این شرکت دیده نمی شود. اما گزارش های غیر رسمی حاکی از آن است که وزن سهند نسبت به ساینا 170 کیلوگرم افزایش یافته و به 1220 کیلوگرم رسیده است.

مهمترین گزینه ها

پس از نظر آپشن با فیس لیفت قبلی خود یعنی ساینا چند تفاوت دارد. اضافه شدن سانروف، سیستم کروز کنترل، استارت دکمه ای و کیلومتر شمار دیجیتالی را باید به عنوان چهار گزینه کلیدی در مقایسه با ساینا در نظر گرفت. البته سانروف برقی فقط در همین نسخه موجود است. سیستم کروز کنترل سرعت خودرو را در مسیرهای طولانی در تعداد دلخواه نگه می دارد و گزینه ای جذاب برای راننده محسوب می شود. همچنین مجهز به دکمه استارت است و سایپا سوئیچ استارت را از این مدل حذف کرده است.

مشخصات فنی

با موتور مشابه M15 فروخته می شود اما موتور تقویت شده است. به طوری که شیر گاز به صورت استاندارد برقی می شود تا 8 درصد گشتاور بهتر و 9 درصد قدرت بیشتر ارائه دهد. حداکثر گشتاور خروجی موتور 137 نیوتون متر و این رقم برای موتور 128 نیوتن متر است. حداکثر توان خروجی موتور نیز به 90 اسب بخار افزایش یافته است. سایر مشخصات فنی تفاوتی با ساینا ندارد. سرعت خودرو از صفر به 100 کیلومتر در ساعت در 12.8 ثانیه می رسد و سرعت خودرو نیز در همین زمان از صفر به 100 کیلومتر در ساعت تغییر می کند. ترکیب مصرف سوخت و حجم صدا یکسان به نظر می رسند. مصرف سوخت ترکیبی هر دو مدل 1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در هر دو مدل حداکثر 41 لیتر بنزین مصرف می شود.

مقایسه مشخصات فنی سهند و ساینا

مشخصات فنی

ساینا

سهند

حجم موتور

1.5 لیتر

1.5 لیتر

حداکثر گشتاور خروجی

128 نیوتن متر

137 نیوتن متر

حداکثر توان خروجی

87 اسب بخار

90 اسب بخار

حجم را ببینید

41 لیتر

41 لیتر

مخلوط سوخت

هفت لیتر در 100 کیلومتر

هفت لیتر در 100 کیلومتر

عجله

12.8 ثانیه

13 ثانیه

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما