نظر | فوق العاده مغرور – نیویورک تایمز

واشنگتن – دادگاه عالی هنوز عالی است.

این بزرگترین تجمع شکایات است که تا به حال در دادگاه عالی دیده ایم. بلوک «وای بر من» عدالت‌خواهان محافظه‌کار مرد وسواس زیادی به این موضوع دارد که چه کسی به آنها ظلم کرده است.

ممکن است زمان مناسبی برای استخدام یک سوپریم شرینک باشد تا این مردان خشمگین بتوانند درمان بسیار مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حل مشکلات خود دست بردارند.

نیل گورسوچ در حال حل و فصل برای مادرش است.

آن گورسچ بورفورد در خاطرات خود نوشت که وقتی در سال 1983 به عنوان مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست رونالد ریگان اخراج شد، پسر 15 ساله او، نیل، “واقعاً ناراحت شد.” او به او گفت: «تو هرگز نباید استعفا می دادی. تو هیچ غلطی نکردی شما فقط به دستور رئیس جمهور عمل کردید. تو مرا به گونه ای بزرگ کردی که منصرف کننده نباشم. چرا انصراف دادی؟

به گفته یکی از همکلاسی‌هایش که با نیویورک تایمز صحبت می‌کرد، زخم ناشی از آن ضربه زمانی که او برای همکلاسی‌هایش در دانشکده حقوق هاروارد آماده می‌کرد و «سعی می‌کرد مطالبی در مورد EPA اضافه کند که مناسب نبود، شعله‌ور شد».

برفورد در طول دوران طوفانی خود به عنوان دشمن محیط زیست مورد حمله قرار گرفت که قوانین و هزینه ها را کاهش داد تا EPA از بین برود. که هر آژانسی فاسد شده بود. او یک استناد تحقیر آمیز از کنگره دریافت کرد.

تایمز در آن زمان در سرمقاله‌ای نوشت: «آن گورسوچ پس از اینکه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد، یکی از کارآمدترین و تواناترین سازمان‌های دولتی را به ارث برد. او آن را به یک اصطبل اوژی تبدیل کرده است که بوی بدبینی، سوء مدیریت و زوال می دهد.

سال گذشته پسرش برای تکمیل ماموریت سمی خود نقل مکان کرد. او مشتاقانه به رای 6 به 3 پیوست تا توانایی EPA برای تنظیم انتشار گازهای گلخانه ای نیروگاه را به شدت کاهش دهد. فعالانی که برای نامزد شدن گورسوچ به دادگاه فشار می آوردند بالاخره به هدف واقعی خود می رسند: برچیدن دولت منفور اداری خود.

روز دوشنبه، دادگاه موافقت کرد که تصمیم متفق القول خود را در مورد Chevron v. شورای دفاع از منابع طبیعی از سال 1984. همانطور که چارلی ساویج در تایمز نوشت: “اگر دادگاه سابقه شورون را لغو یا به شدت محدود کند، برای صاحبان مشاغل آسان تر می شود که مقررات را در سراسر اقتصاد به چالش بکشند. اینها شامل قوانینی هستند که هدفشان حصول اطمینان از پاک بودن هوا و آب است. مواد غذایی، داروها، خودروها و محصولات مصرفی ایمن هستند. و اینکه شرکت های مالی ریسک زیادی نمی کنند.»

حکم شورون ناشی از به چالش کشیدن تصمیم مادر گورسوچ برای کاهش استانداردهای انتشار قدرت است. با لغو این حکم، او موضع سست مادرش در قبال مقررات را تایید می کند.

ساموئل آلیتو نیز احساس می کند که مورد بدرفتاری قرار گرفته است. در نوشتن نظری که Roe v. وید، این عدالت سیاسی گستاخانه که بین دیدگاه های قانونی و مذهبی خود تمایز قائل نمی شود، بی رحمانه حق تصمیم گیری درباره بدن خود را از زنان سلب کرد. اما به نحوی، او ناله می کند متعجب قربانی است

ماه گذشته آلیتو به وال استریت ژورنال گفت که از نحوه زیر سوال رفتن مشروعیت دادگاه خوشش نمی آید. ما هر روز مورد ضرب و شتم قرار می گیریم و من در بسیاری از موارد کاملاً ناعادلانه فکر می کنم. و هیچ کس، عملاً هیچ کس، از ما دفاع نمی کند.»

خنده دار. این احساس بسیاری از زنان نسبت به این دادگاه عالی است.

کلارنس توماس، که هنوز به عنوان یک آزاردهنده عاشق پورن برای زنانی که برای او کار می‌کردند، تلخ است – حتی اگر جو بایدن تمام تلاش خود را کرد تا شواهد تأییدکننده را زیر قالیچه سنا جمع‌آوری کند – در گذشته با افشاگری‌های بیشتری در مورد نادیده‌انگاری‌های اخلاقی مواجه شد. هفته

ProPublica این خبر را منتشر کرد که خیر میلیاردر توماس برای سفرهای مجلل و دارایی خانوادگی، هارلن کرو، مخفیانه شهریه مدرسه خصوصی نوه توماس را نیز پرداخت کرده است.

واشنگتن پست فاش کرد که لئونارد لئو، معاون اجرایی در انجمن فدرالیست – فرقه ای که دادگاه ها را به تصویر راست گرای خود تغییر داده است – به طور مخفیانه ده ها هزار دلار به همسر توماس، جینی، برای “کار مشاوره” ارسال کرده است. یک دهه پیش

روزنامه پست گزارش داد که لئو به کلین کانوی نظرسنجی از حزب جمهوریخواه گفته است که به یک گروه غیرانتفاعی که او توصیه می کند صورتحساب بدهد و از آن پول برای پرداخت به خانم استفاده کند. توماس، اما تصریح کرد که مدارک باید «البته هیچ اشاره ای به جینی نداشته باشد».

این روزنامه می‌گوید: «در همان سال، سازمان غیرانتفاعی، پروژه آموزش قضایی، یک پرونده مختصر در مورد حقوق رای به دیوان عالی کشور ارسال کرد.

جان رابرتز نمی تواند بپذیرد که این قاضی ها قادر به نظارت بر خود نیستند. با وجود همه لجن‌های اطرافش، او از شهادت دادن در مقابل کنگره درباره دادگاهی که اخلاق را بی‌رحمانه اهانت می‌کند، امتناع کرد.

همانطور که روزنامه تایمز گزارش داد، یکی از دلایل ممکن است این باشد که جین، همسر قاضی ارشد، میلیون‌ها دلار به‌عنوان یک استخدام‌کننده قانونی درآمد داشته است و وکلا را در شرکت‌های تجاری در مقابل دادگاه عالی قرار داده است.

با وجود اینکه از زمان بوش علیه. غم از اینکه دادگاه پر از هک است و شکوفه از لباس پوشیده شده است، دیدن تاریکی این دادگاه عالی همچنان سرگردان است.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما