رئیس جمهور: ایران به هیچ وجه در برابر قلدری آمریکا کوتاه نمی آید

رئیس جمهور با اشاره به بد اعتمادی طرف های آمریکایی و اروپایی به روند لغو تحریم ها، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در برابر قلدری آمریکا کوتاه نخواهد آمد.

بر اساس گزارش ها، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شی جین پینگ روسای جمهور ایران و چین صبح امروز در حاشیه اجلاس سران شانگهای اولین دیدار چهره به چهره خود را برگزار کردند و درباره مهم ترین موضوعات مرتبط با فرصت های دوجانبه بحث و تصمیم گیری کردند. برای توسعه همکاری های اقتصادی

رئیس جمهور کیشورمان در این دیدار با تبریک روز ملی جمهوری خلق چین به رئیس جمهور و مردم چین، از مواضع این کشور در روند الحاق ایران به پیمان شانگهای قدردانی کرد و از تلاش های چین برای پیوستن به ایران استقبال کرد. در سازمان بریکس

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی ها هرگز متوقف نشده و نخواهد ماند و توانسته به پیشرفت و توسعه خود ادامه دهد.

وی برنامه همکاری های راهبردی همه جانبه ایران و چین را نشانه و نمادی از تمایل دو کشور به توسعه روابط همه جانبه دانست و ظرفیت های گسترده ای را در زمینه های نفت و انرژی، ترانزیت، کشاورزی، تجارت و … سرمایه گذاری بستر بسیار مناسبی برای تعمیق و توسعه روابط اقتصادی بین این دو نوجوان است.

رئیس جمهور با اشاره به بد اعتمادی طرف های آمریکایی و اروپایی به روند لغو تحریم ها، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در مقابل قلدری آمریکا کوتاه نخواهد آمد.

«شی جین پینگ» رئیس جمهوری چین نیز در این دیدار با قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مسائل بین المللی، گفت: روابط ایران و چین استراتژیک است و فارغ از هر تغییری در سطح بین المللی توسعه خواهد یافت. “

رئیس جمهور چین همچنین بر تمایل جوانان خود برای استفاده از ابزارهای تعاملی به ویژه تیم های سطح بالا تاکید کرد.

شی جین پینگ با اشاره به نقش مهم ایران در امور منطقه ای و بین المللی گفت: چین از عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان بریکس حمایت می کند.

در این دیدار آقای شی جین پینگ رئیس جمهور چین به طور رسمی از آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی برای سفر به چین دعوت کرد.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما