می خواهید پهپاد سمپاش به چه چیزی تبدیل شود؟

هافمن، جی. هوانگ، اچ. Waslander، SL; تاملین، سی جی هافمن، جنرال موتورز; راجنارایان، دی جی؛ Waslander، SL; دوستال، د. جانگ، جی اس. Tomlin, CJ Curtiss-Wright VZ-7 در سال 1958 یک هواپیمای VTOL بود که توسط Curtiss-Wright در رقابت برای فرماندهی حمل و نقل و تحقیقات ارتش ایالات متحده "جیپ پرنده" طراحی شد. VZ-7 با تغییر تراست هر یک از چهار روتور فن کانالی کنترل شد. یک کوادروتور انحراف خود را با اعمال نیروی رانش بیشتر به روتورهایی که در یک جهت می چرخند تنظیم می کند. یک کوادروتور شناور می شود یا ارتفاع خود را با اعمال نیروی رانش برابر به هر چهار روتور تنظیم می کند. اگر هر چهار روتور با سرعت زاویه‌ای یکسانی بچرخند، دو چرخش در جهت عقربه‌های ساعت و دو چرخش خلاف جهت عقربه‌های ساعت، گشتاور خالص حول محور انحراف صفر است، به این معنی که مانند هلیکوپترهای معمولی به روتور دمی نیازی نیست. کنترل پرواز با تغییر مستقل سرعت و در نتیجه بالا بردن و گشتاور هر روتور ارائه می شود.

همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، مدل پهپاد مورد استفاده در آزمایش دارای چهار روتور 680 کیلوولت (RPM/V) (1) متصل به کنترل کننده های سرعت الکترونیکی 40 A (ESC) بود (2). انرژی این پهپاد توسط یک باتری 14400 میلی آمپر ساعتی Li-Po (3) تامین می شد. مدت زمان پرواز 7 دقیقه با مخزن پر 2 لیتر (4) بود. سرعت پرواز تقریباً 1.5 متر بر ثانیه بود. روتورهای 1 و 3 در یک جهت می چرخند، در حالی که روتورهای 2 و 4 در جهت مخالف می چرخند و گشتاورهای مخالفی را برای کنترل ایجاد می کنند.

شش نکات جالب درباره Sprayer Drone از منابع بعید

در حالی که سطل تعقیب کننده بسیار مفید است، فقط می توان آن را در یک میدان یا بسیار نزدیک به آن کار کرد. کود پخش کن یا واگن عسل، یک اتصال تراکتور است که برای توزیع خودکار کود در مزرعه در حین عبور تراکتور طراحی شده است. می‌توانید پس از ایجاد طرح فیلد خود با استفاده از نرم‌افزار Terra، آن را با استفاده از هر یک از 3 روش بالا ویرایش یا تنظیم کنید. آنها معمولاً 7-12 فوت بالاتر از سطح زمین یا سایبان محصول پرواز می کنند. برای پهپادهای کوچک، کوادکوپترها به دلیل سادگی مکانیکی، ارزان‌تر و بادوام‌تر از هلیکوپترهای معمولی هستند. برای کنترل رانش و انحراف از دو پروانه کوچک با گام متغیر استفاده شد. برای بهترین عملکرد و ساده‌ترین الگوریتم‌های کنترل، موتورها و ملخ‌ها از هم فاصله دارند. Pelican Cargo دارای دو جفت ملخ ضد چرخش است که در جلو و پشت بال های آن نصب شده اند. لت‌های مهم لبه جلویی بال که به هواپیما توانایی پرواز آهسته را می‌دهد، کاملاً خودکار هستند و توسط جریان هوا روی بال‌ها بسته می‌شوند. کتاب رکوردهای جهانی گینس بیان می‌کند که دوره تولید 45 ساله An-2 برای مدتی طولانی‌ترین دوره برای هر هواپیمای تاریخ بوده است و مدت دو دهه ساخت بسیار سبک‌تر و منشأ اواخر دهه 1920 Polikarpov Po را به چالش کشیده است. -2 هواپیمای دوباله که قرار بود جایگزین شود.

آنتونوف An-2 برای برآورده کردن الزامات وزارت جنگل‌داری شوروی در دهه 1940 برای جایگزینی برای پلیکارپوف Po-2 بسیار سبک‌تر و عمدتاً چوبی طراحی شد که در تعداد زیادی در نقش‌های کشاورزی و کاربردی استفاده می‌شد. An-2 به عنوان یک هواپیمای کاربردی برای استفاده در جنگلداری و کشاورزی طراحی شد، اما بدنه اصلی هواپیما بسیار سازگار است و انواع مختلفی از آن توسعه یافته است. اینها شامل نسخه‌های مجهز به قیف برای گردگیری محصول، نسخه‌های علمی برای نمونه‌برداری جوی، بمب‌افکن‌های آبی برای مبارزه با آتش‌سوزی‌های جنگلی، آمبولانس‌های پرنده، نسخه‌های هواپیمای دریایی مجهز به شناور و نسخه‌های رزمی سبک برای انداختن چتربازان است. An-2 معمولاً به عنوان یک وسیله حمل و نقل سبک، هواپیمای پرتاب چتر نجات، کارهای کشاورزی و سایر وظایف مناسب برای یک هواپیمای دوباله بزرگ استفاده می شود. برنامه شخصی‌سازی‌شده برای پهپادهای سمپاش کشاورزی، می‌تواند مسیر چند ضلعی دلخواه را برای زمین‌های غیرقابل تنظیم، عملکرد مستقل و بهبود کارایی کار فراهم کند. قطر قطره کوچک باعث می شود آفت کش به خوبی توزیع شود و کارایی آن را بهبود بخشد. 2022aMeng, Y.; ژونگ، دبلیو. لیو، سی. سو، جی. سو، جی. لان، ی. وانگ، ز. وانگ، ام. پاشش پهپاد بر روی محصول مرکبات: تاثیر ادجوانت مخزن مخلوط بر زاویه تماس و توزیع قطرات

نه دلیل عالی بودن آبراهام لینکلن در Sprayer Drone

سمپاش کشاورزی پهپاد زراعی Xiaoizi که به دلیل ویژگی های عالی خود شناخته شده است یک پهپاد سمپاشی کشاورزی چشمگیر است. داده های تحقیقاتی کافی برای مقایسه عملکرد پهپاد (به عنوان مثال، کارایی و رانش اسپری) با سمپاش های زمینی و هواپیماهای معمولی در دسترس نیست. این یک سمپاش باغی با طراحی خاص است و می توان از آن برای پاشیدن آب، آفت کش به سطح گیاه استفاده کرد. این هواپیما مجهز به یک موتور توربوپراپ پنج پره بود که به احتمال زیاد Honeywell TPE331 قبلاً روی نسخه مدرن An-2 نصب شده بود که در سال 2014 وارد خدمت شد. به گفته شرکت هوانوردی روسیه سوخوی، این هواپیما برای نشان دادن آیرودینامیک و ساختاری ساخته شده است. تغییراتی که برای جایگزینی نهایی An-2 در 10 ژوئن 2015 اعلام شد برنامه ریزی شده بود. مواد کامپوزیتی فیبر کربن با اتوکلاو – از جمله پانل های بال، اسپارها و دنده ها – توسط کارخانه هوانوردی نووسیبیرسک تولید شد. این بدان معنی است که تغییرات در سرعت تیغه بیشتر طول می کشد، که بر کنترل تأثیر منفی می گذارد.

Sprayer Drone Sheet Cheet

تعدادی از طرح های سرنشین دار در دهه 1920 و 1930 ظاهر شد. این وسایل نقلیه جزو اولین خودروهای موفق سنگین تر از هوا برخاست و فرود عمودی (VTOL) بودند. ایرباس در حال توسعه یک کوادکوپتر با باتری است تا به عنوان یک تاکسی هوایی شهری عمل کند، در ابتدا با یک خلبان اما به طور بالقوه در آینده مستقل است. اگر بتوان این ویژگی‌های در حال توسعه را با هم ترکیب کرد، کوادکوپترها قادر به انجام ماموریت‌های خودکار پیشرفته هستند که در حال حاضر با سایر وسایل نقلیه امکان‌پذیر نیست. مسائل کنترلی ناشی از گشتاور (و همچنین مسائل مربوط به راندمان ناشی از روتور دم، که بالابر مفیدی ایجاد نمی کند) را می توان با چرخش مخالف حذف کرد، و ساخت تیغه های نسبتا کوتاه بسیار آسان تر است. تیغه های کوچکتر آنها نیز سودمند هستند زیرا انرژی جنبشی کمتری دارند و توانایی آنها در ایجاد آسیب را کاهش می دهد.

زاویه این تیغه ها را می توان با تاب برداشتن تغییر داد. تاییدیه FAA برای ازدحام سراسری برای سمپاشی کشاورزی. این امکان انجام آزمایش‌هایی با رفتار ازدحام پیچیده بر اساس سنجش اولیه پهپادهای مجاور را فراهم کرده است. من همچنین به دریافت 5 معافیت ازدحام برای سمپاشی کمک کرده ام. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات خدمات سمپاشی را در حداقل مساحت زمین از پیش تعیین شده ارائه می کنند. این عمدا با حداقل سیستم های پیچیده مبله شده است. سوخو می‌گوید که تغییر طراحی سرعت An-2 را تا 50 درصد بهبود بخشیده و آزمایش‌ها همچنین نشان داده است که حداقل سرعت پرواز این هواپیما "نزدیک به صفر" است. روتور بدون بلبرینگ Hanson Elastic Articulated (EA) به دلیل کار انجام شده در اوایل دهه 1960 در لاکهید کالیفرنیا توسط توماس اف. هانسون، که قبلاً در Convertawings روی طراحی و سیستم کنترل روتور کوادروتور کار کرده بود، رشد کرد. 2. کار بسیار خودکار مزرعه را برنامه ریزی کنید. این یک منطقه بسیار گسترده است، اما فقط بدانید که ایالت ها از شما می خواهند که نوعی مجوز آفت کش با استفاده محدود را برای سم پاشی هر گونه سم اقتصادی دریافت کنید و معمولاً شما به گواهی در دسته ای که کار را انجام می دهید (کاربرد هوایی) نیاز دارید.

هشت توضیح چرا Fb برای Sprayer Drone بدترین انتخاب است

مجهز به سیستم ترمز پنوماتیکی (مشابه آنچه در وسایل نقلیه جاده ای سنگین استفاده می شود) برای توقف در باندهای کوتاه، همراه با یک خط هوا که به کمپرسور متصل است، بنابراین فشار در لاستیک ها و کمک فنرها را می توان بدون نیاز به تنظیم کرد. نصب تجهیزات تخصصی در مجموعه مقالات بیست و سومین کنفرانس سیستم های اویونیک دیجیتال. در کنفرانس موسسه هوانوردی و فضانوردی آمریکا. در مجموعه مقالات کنفرانس استرالیا در مورد رباتیک و اتوماسیون. سکوهای سمپاشی زمینی: آنها مجبور نیستند با FAA و همه آن دردسرها سر و کار داشته باشند. سمپاش های بدون سرنشین: سمپاش های بدون سرنشین می توانند به مناطقی دسترسی داشته باشند که دکل های سم پاش زمینی نمی توانند، مانند زمین های ناهموار، شیب دار یا غیر قابل دسترس یا محیط های حساسی که وسایل نقلیه زمینی به منطقه یا محصولات آسیب می رسانند. با سقوط یک پهپاد بر روی زمین چه اتفاقی خواهد افتاد؟ برخی از ایالت ها از شما می خواهند که سمپاش پهپاد خود را در FAA و حتی ایالت ثبت کنید. قوانین ایالتی و محلی وجود دارد که در مورد سمپاشی هوایی (پاشش سرنشین دار و بدون سرنشین) اعمال می شود.

تحقیقات آینده انگیزه ای برای ادامه عملکرد دقیق توسعه نرخ متغیر با ترکیب آن با نقشه برداری از زمین های زراعی برای تعیین نیاز به آفت کش ها است، اگرچه محدودیت های دقیق در میزان سمپاشی، دستیابی به همان میزان را دشوار می کند، حتی اگر کیفیت بسیار مفید باشد.. به همین ترتیب، نیازی به پمپ سوخت خارجی برای سوخت گیری هواپیما نیست، زیرا با یک پمپ داخلی داخل هواپیما ارائه می شود، که به مخازن اجازه می دهد تا از درام های سوخت ساده پر شوند. قبل از انداختن یک ماده مرطوب کننده قلیایی (NP-1 Sulphanol) به آب اضافه می شود که از طریق اسکوپ ها آزاد می شود و همچنین آب را برای پر کردن مجدد مخازن می گیرد. برای ایمنی بیشتر پرواز، رادارهای فعالی برای جلوگیری از هرگونه مانعی مانند خطوط برق، درختان، دیوارها یا حصارها نصب شده است. هنگامی که سرعت هوا به کمتر از 64 کیلومتر در ساعت (40 مایل در ساعت) می‌رسد، نوارها گسترش می‌یابند زیرا روی فنرهای لاستیکی الاستیک قرار دارند. نازل های پاشش با کمک نوک های نازل مخصوص، مایع را اتمیزه می کنند و مایع را به قطرات ریزتری پخش می کنند تا آن قطرات بتوانند هر گوشه محصول را بپوشانند.

5 سال از دادخواست تا اعطای.

DJI Agras T20 Sprayer Drone به عنوان یک سیستم پاشش جامع، به کاربران اجازه می دهد تا پارامترهای پرواز و عملیات را به راحتی تنظیم کنند. اگر به دنبال یک سمپاش پهپاد با کارایی بالا و مطمئن هستید، این سمپاش پهپاد برند حرفه ای جهانی بهترین انتخاب شماست. من تجربه دارم. به خاطر داشته باشید که یک مجموعه کاملاً جدید از شرایط و ضوابط در یک معافیت می تواند حدود 1-1 طول بکشد. 5 سال از دادخواست تا اعطای. در واقع ، این گواهینامه ها می توانند تا 9 ماه طول بکشد. این می تواند ساقه های نیشکر را برش داده ، تمیز و خرد کند ، و مناطق بسیار بیشتری را در یک روز از آنچه می تواند دستی باشد ، پوشانده است. از لحاظ تئوریکی ، شما می توانید روز بعد بازرسی نهایی را انجام دهید. مرحله 6. برنامه را برنامه ریزی کنید و انجام دهید. فقط پس از معافیت از مرحله 1 ، محلی FSDO یک بازرسی حضوری را انجام می دهد که در آن شما دانش و مهارت خود را نشان می دهید. شما باید حداقل یک دادخواست برای معافیت ثبت شده دریافت کنید تا بتوانیم مستندات خود را قرار دهیم و جای خود را در صف قرار دهیم. مشاوران لازم نیست که بررسی شوند. امروز با کارشناسان ما در تماس باشید.

در پایان سال 1923 حدود 100 پرواز انجام شد.

طراحی و اجرای پهپادهای کشاورزی با مکانیسم پاشش بهینه. این طرح شامل دو موتور است که چهار روتور را از طریق سیستم کمربند V هدایت می کنند. دکتر جورج د بوتزات و ایوان جروم هلیکوپتر De Bothezat را با روتورهای شش تیغه در انتهای یک ساختار X شکل توسعه دادند. این هواپیما که توسط سرویس هوایی ایالات متحده ساخته شد، اولین پرواز خود را در اکتبر 1922 انجام داد. در پایان سال 1923 حدود 100 پرواز انجام شد. بالاترین میزانی که تاکنون به آن رسیده است حدود 5 متر (16 فوت 5 اینچ) بوده است.

Sprayer Drone تبلیغات یک صفر یک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما