بیلی آیلیش، کندریک لامار، فلفل قرمز تند چیلی از جمله بازیگران برجسته در Lollapalooza 2023



CNN

ترکیب برای Lollapalooza امسال بود اعلام کرد در روز سه‌شنبه، و برخی از آثار مهم موسیقی را در جشنواره موسیقی محبوب شیکاگو اجرا می‌کند.

بیلی آیلیش، کندریک لامار، رد هات چیلی پپرز و لانا دل ری همگی به همراه The 1975، Odesza، Karol G و Tomorrow x Together سرفصل این جشنواره خواهند بود.

Tomorrow x Together که با نام TXT نیز شناخته می شود، اولین بازی کی پاپ است که تیتر Lollapalooza می شود. ظهور تاریخی TXT به دنبال نقطه عطف قبلی اعلام شده توسط Blackpink به عنوان اولین گروه کی پاپ در جشنواره موسیقی Coachella در ایندیو، کالیفرنیا در آوریل خواهد بود.

در طول جشنواره Lollapalooza که از 3 آگوست تا 6 آگوست برگزار می شود، بیش از 170 گروه موسیقی در گرنت پارک شیکاگو در 9 صحنه مختلف روی صحنه خواهند رفت.

دیگر بازیگرانی که در تابستان امسال در شهر بادی اجرا خواهند شد عبارتند از: گروه Jared Leto’s 30 Seconds to Mars، مگی راجرز، کارلی رای جپسون، سوکی واترهاوس، Lil Yachty و Pusha T.

لتو گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که برای سومین بار در @lollapalooza به صحنه بازگشتیم توییتر پس از انتشار این اطلاعیه، افزود که آنها “بی صبرانه منتظر دیدن شما در آنجا هستند.”

Lollapalooza در سال 1991 توسط Jane’s Addiction و Porno برای خواننده Pyros، Perry Farrell، تأسیس شد و قبل از یافتن یک خانه دائمی در شیکاگو، به عنوان یک جشنواره تور شروع شد.

پیش فروش برای Lollapalooza ’23 در تاریخ 23 مارس ساعت 10 صبح CT آغاز می شود و فروش عمومی برای بلیط های باقی مانده در تاریخی که هنوز اعلام نشده است دنبال می شود.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما