موتور برق ژنراتور برق لیست قیمت برترین برندها نید صنعت

معمولا در موتور برق از موتور درون سوز تک سیلندر و چهارزمانه یا در ابعاد کوچکتر از موتور دو زمانه استفاده می شود. براساس حجمی که موتور احتراق داخلی دارد، ظرفیت باک سوخت نیز تعیین می شود.

موتور برق
موتور برق

برندهای مختلف کیفیت و آپشن های مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بهترین قیمت ژنراتور برق را می توانید از کارشناسان نیدصنعت استعلام کنید. موتور برق ها را از نظر نوع سوخت، توان تولیدی، تعداد فاز خروجی، نوع راه اندازی دسته بندی می شوند.

موتور برق بنزینی :

کیپور از جمله شرکت های چینی است که سعی کرده با تناسب کیفیت و امکانات و ارائه قیمت ارزان، در بازار فروش مشخصات موتوربرق با برندهای معتبر رقابت نماید. این شرکت در ایران دارای نمایندگی انحصاری فروش بوده و خدمات پس از فروش خوبی دارد. موتور برق ها از منظر برق مصرفی به دسته اصلی موتور برق تک فاز و موتور برق سه فاز تقسیم می شود.

همچنین یکی دیگر از مواردی که سبب کاربرد بیشتر آن ها شده است، بازدهی و کارکرد بسیار خوبی می باشد که در مدت زمانی طولانی دارند که این عامل سبب افزایش استحکام موتور نیز گردیده است. ولی در صورتیکه میزان صدا و مصرف سوخت برایتان از اهمیت برخوردار است، بهتر است که از موتور برق اینورتری استفاده کنید. زیرا سرعت کارکرد موتور در این موتور، آهسته بوده و به انرژی زیادی برای تولید جریان نیاز ندارد. برای خرید ژنراتور مولد برق می توانید به شرکت ها یا فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

نظر در “چگونه موتور برق یا ژنراتور انتخاب کنیم”

با انتخاب موتوربرق لانسین، سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مجموعه ابزارینو تحویل بگیرید.

موتور برق

مخزن سوخت برای نگه داری و به کارگیری سوخت موردنیاز موتور برق درنظر گرفته شده است. ظرفیت مخزن نقش مهمی در استفاده و میزان ساعت کاری موتور برق برعهده دارد. موتور برق با کانوپی یا کاوردار از محفظه ای برای جلوگیری از تولید صدای زیاد بهره مند است. در نتیجه صدای این نوع ژنراتور برق پایین بوده و برای استفاده در شرایط مختلف نظیر ساختمان مسکونی و مراکز درمانی مناسب است.

موتور برق 2.3 کیلووات سایلنت لانسین GR2300is

موتور برق‌ سه فاز به شکل اتوماتیک به سیستم برق متصل است و در لحظه قطع برق فوراً برق را در مدار به جریان می‌اندازد. قیمت موتور برق سه فاز بی صدا در مقایسه با کاربردهای آن بسیار مقرون به صرفه است و خریداران با خیالی آسوده می توانند اقدام به خرید موتور برق سه فاز نمایند.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.