شریعتمداری: در کجای دنیا نیروهای غیر مسلح با تروریست های مسلح می جنگند؟

سردبیر روزنامه کیهان گفت: دشمن از سلبریتی ها و برخی رسانه های داخلی به عنوان ابزار سنجش حساسیت نظام در برابر اغتشاشگران استفاده می کند. به عبارت دیگر جداول حساسیت هستند.

حسین شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان گفت: حمله تروریستی به مردم در بازارهای شهرهای ایزه و اصفهان نشان از استیصال دشمنان خارجی از اغتشاشات و اغتشاشاتی است که در کشور به راه افتاده است. در پنجاه و چند روز گذشته، اما این اقدامات تروریستی و چند اقدام مشابه دیگر که در دو سه روز گذشته اتفاق افتاد و منجر به شهادت عزیزان، ماموران امنیتی، مردان غیور، زنان و کودکان مظلوم شد، بار دیگر و برای بار دوم در صورت لزوم نظام با تروریست های داخلی و داعش با قاطعیت و تأسف برخورد خواهد کرد.

وی افزود: نیروهای امنیتی بدون استفاده از سلاح نه تنها در ایفای نقش خود در مقابله با تروریست ها و دفاع از جان و مال و ناموس مردم با مشکلات جدی روبرو هستند، بلکه همانطور که شاهد بودیم در برخی موارد قربانی عملیات تروریستی نیز می شوند.

مدیر مسئول کیهان گفت: ای کاش مسئولان و سیاسیون نظامی و امنیتی کیشورمان به این دو سوال پاسخ می دادند. اولاً در برابر هرج و مرج از چه الگو و مدلی پیروی می کنند؟! و اگر الگوی خود را داشته باشند، این الگو از کدام باورهای دینی و ارزشهای ملی و تجربی اقتباس و استخراج شده است؟!

شریعتمداری افزود: در کجای دنیا نیروهای غیرمسلح با تروریست های مسلح مبارزه می کنند؟! و به مشتی رائل آزارای که می خواهم فلان فلان هه

وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین اشتباهات این است که فکر کنیم اغتشاشگران با تشویق سلبریتی ها و فلان ورزشکار یا اصلاح طلب به صحنه می آیند، تصریح کرد: سلبریتی ها نسبت به اغتشاشگرها پست ترند، تروریست ها دستورات خود را از سرویس های اطلاعاتی بیگانه می گیرند. .

مدیرمسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: دشمن از سلبریتی ها و برخی رسانه های داخلی به عنوان ابزار سنجش میزان حساسیت نظام در مقابل اغتشاشگران استفاده می کند. به عبارت دیگر، آنها نشانه های حساسیت هستند و وقتی با آنها به عنوان خائن، مامور مخفی و دشمن برخورد نمی شود، آشوبگران از این فعالیت پیام امنیتی دریافت می کنند و حضور خود را در صحنه امن می دانند.

وی افزود: بنابراین سوال دوم این است که چرا تصمیم گیران و سیاستمداران به این نکته توجه نمی کنند؟! آیا شما توانایی تحلیل این پدیده را ندارید؟! اگر اینطور نیست چرا این تصاویر وطن پرستانه را به دست دشمن می سپارند و از همکاری و همکاری سلبریتی ها در قتل و جنایت چشم پوشی می کنند؟! چرا فرق سلبریتی های وطن پرست و آشوبگران وحشی با داعش را توضیح نمی دهند؟!

شریعتمداری ادامه داد: همانطور که اعلام شده دلیل اصلی جدایی صفوف هیجان زده ها و فریب خوردگان علت واقعی اغتشاشات بوده و این اقدام هوشمندانه در خور تقدیر است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: این نکته نیز مطرح است که اقدامات اولیه برای حضور عوامل واقعی در میدان و شناسایی و دستگیری آنها انجام شد که این حرکت نیز هوشمندانه و هوشمندانه است. پاسخ قابل قبولی نیز دنبال شد. چرا باید اجازه دهد که یک مشت بیگانه کارگر تروریست آرامش و امنیت را از مردم غارت کنند و برخی از آنها را مجبور به ترک تجارت کنند؟!

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما