دستور العمل های گیاهی ارزان: پاستا گوجه فرنگی، مک و پنیر، توفو کاری و غیره

مواد گران قیمت یک غذای خوشمزه درست نمی کند. در واقع، برخی از رضایت‌بخش‌ترین دستور العمل‌های گیاهی از آشپزی نیویورک تایمز مقرون به صرفه‌ترین نیز هستند، که بر تطبیق پذیری سبزیجات، حبوبات و توفو تأکید می‌کند – و مهارت آشپزهایی که بارها و بارها ثابت می‌کنند که کمتر واقعاً می‌تواند بیشتر باشد. .

این دستور غذا از Genevieve Ko برای هر نوع سبزیجاتی که در دست دارید – کلم بروکلی، لوبیا سبز، نخود فرنگی، مناسب است – بنابراین نیازی نیست فقط برای تهیه آن به فروشگاه بروید. فراتر از سبزی(های) دلخواهتان، به چیز دیگری نیاز ندارید: مقداری توفو، یک قوطی شیر نارگیل، یک پیاز و یک قاشق غذاخوری پودر کاری این کار را انجام می دهند.

این دستور العمل هوشمند از Alexa Weibel در تقاطع غذاهای ورقه ای و پاستاهای 30 دقیقه ای قرار دارد. لوبیا سفید و گوجه گیلاسی قبل از اینکه با شکل ماکارونی انتخابی شما مخلوط شوند، روی یک تابه تفت داده می‌شوند تا یک سس خامه‌ای با کمی بافت و طعم زیاد داشته باشید.

دستور آشپزی: پاستا لوبیا سفید و گوجه فرنگی بو داده

مطمئناً، این روزها یک کارتن تخم مرغ به سختی «ارزان» است. اما زمانی که یک دستور غذا تنها به پنج ماده (بدون نمک، فلفل یا روغن) نیاز دارد، سرمایه خود را بازده خواهید داشت. ناز دراویان در اینجا برای دوستداران صبحانه برای شام پذیرایی می کند و تخم مرغ ها را در جیب های سیب زمینی کاملاً پخته و گوجه فرنگی می چیند.

مارچوبه و نخود برای بهار؟ پیشگامانه. اما چند سبزی تازه (یا منجمد!) کمک زیادی به درخشان کردن یک کاسه جو مزه دار می کنند. علی اسلاگل آبگوشت را با سس سویا، میسو، زنجبیل و سرکه برنج میل می کند، بنابراین هم آرامش بخش و هم نشاط آور است.

دستور آشپزی: سوپ جو بهاره

اگر تا به حال ذرت منجمد را بدون برنامه ریزی زیاد تهیه کرده اید، به این دستور غذا از هتی مک کینون نگاه نکنید. برای ذرت خامه‌ای بدون خامه، دانه‌های ذوب شده در مخلوط‌کن ریخته می‌شوند تا نشاسته‌شان آزاد شود، سپس با زنجبیل، سیر و پیازچه چاشنی می‌شود و با آب سبزیجات و دوغاب نشاسته ذرت مخلوط می‌شود. نتیجه یک روکش شیرین و خوش طعم برای توفوی ابریشمی خنک است.

دستور آشپزی: سوک می فاان (ذرت خامه ای کانتونی با توفو و برنج)

وقتی آشپزی شما با مواد اصلی پر طعم مانند گوچوجان، شکر قهوه ای، سس سویا و سیر پر شده است، می توانید به راحتی یک خورش دلچسب را فقط با چند سبزی ارزان قیمت و یک قوطی لوبیا بریزید. این غذای معطر یک دیگ از اریک کیم به مقدار زیادی روی سیب زمینی بچه، کلم پیچ توسکانی و لوبیا کانلینی تکیه می کند، اما سرو کردن آن با مقداری برنج سفید بخارپز شده تضمین می کند که هیچ کس میز را گرسنه ترک نکند.

“به طرز فریبنده ای ساده؛ فوق العاده خوشمزه.” آن را از نظرات بگیرید: در حالی که این دستور العمل علی Slagle برای ریفینگ عالی است، همانطور که نوشته شده است، ترکیبی ایده آل از تکنیک هوشمند و مواد اولیه مقرون به صرفه است. اگر دوست دارید ادویه های بیشتری اضافه کنید، اگر کلم بروکلی را دارید اضافه کنید – مطمئناً راضی کننده است.

دستور آشپزی: کلم بروکلی مک و پنیر یک دیگ

فریزر پسند؟ پر از پروتئین و فیبر؟ ارزان؟ این بوریتوهای سریع پر شده با لوبیاهای سرخ شده کره ای کمی از همه چیز هستند. له کردن لوبیا چیتی با مقداری پیکو د گالو، همانطور که کی چون در اینجا انجام می دهد، غنای فیلینگ را برای بوریتوهایی که طعم آن سه برابر زمان می برد متعادل می کند.

برای به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی و اقتصادی بودن، پوست پارمزان را ذخیره کنید. هنگامی که در آب یا آبگوشت جوشانده می شوند، همانطور که ملیسا کلارک در اینجا انجام می دهد، بدون نیاز به خرید مواد اضافی، طعم پیچیده ای را اضافه می کنند. کلم و برنج بدن زیادی به این سوپ می بخشد که به یکباره می تواند متواضع و مجلل باشد.

دستور آشپزی: سوپ کلم پارمزان

آیا می خواهید طعم سبزیجات ساده را گران کنید؟ آنها را در یک سس پیکاتای ابریشمی و تند که از کمی بیشتر از کره، لیمو، کیپر و سیر و موسیر تفت داده شده است، بریزید. هتی مک‌کینون گل‌های گل کلم برشته و کاراملی‌شده کمی با نخود کنسرو شده برای یک وعده غذایی کاملاً گرد تشکیل می‌دهد.

دستور آشپزی: پیکاتا گل کلم

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما