خانه برای فروش در کانکتیکات و نیویورک

لیچفیلد | 35 UNDER MOUNTAIN ROAD، CANAAN، CONN.

خانه ای با هفت اتاق خواب، شش پر و دو حمام، 8654 فوت مربع، ساخته شده در سال 2001، با سرسرا دو طبقه. کف گرم؛ درهای جیبی; توکار چوب ماهون; پنجره های کف تا سقف؛ شومینه های متعدد؛ یک عرشه پیچیده 110 فوتی؛ یک آشپزخانه غذاخوری با کابینت های چوب برچوود، میزهای گرانیتی، یخچال ساب زیرو و اجاق دو نفره Wolf. اتاق خواب اصلی اختصاصی با دسترسی به عرشه، وان جت، سینک دوتایی و دوش. یک سطح دوم با اتاق خواب های باقی مانده و یک اتاق زیر شیروانی. یک زیرزمین با یک اتاق خانوادگی، استودیوی هنری، دفتر و طاق. و یک گاراژ ضمیمه سه ماشین با یک سوئیت خانواده در سطح بالا با یک ورودی خصوصی. جان اولیویرا، 914-806-6981، جیلیان پاجر، 4202-591-845، داگلاس الیمن؛ elliman.com

مالیات

35335 دلار در سال

طرفداران

اتاق خواب های رو به عقب دارای بالکن مخصوص به خود هستند. بسیاری از چوب های سخت مورد استفاده برای کف در ملک برداشت و در محل آسیاب شد. خانه دارای انباری فراوان است و برای سرگرمی طراحی شده است.

منفی

مالک از هیچ جزئیاتی دریغ نکرده است، اما وسایل و تزئینات ممکن است با همه سلیقه ها مطابقت نداشته باشد. سطح زمین زیبا و در عین حال سنگین نسبت به یک حیاط خلوت معمولی به نگهداری بیشتری نیاز دارد.

ناسائو | خیابان 19 نیویورک، لانگ بیچ، نیویورک

یک خانه معاصر چهار خوابه، دو و نیم حمام ساخته شده در سال 1992 با آشپزخانه غذاخوری که دارای جزیره، بار توکار، شومینه گازی و کف گرانیتی در سطح اصلی است. اتاق خواب، کف لمینت و یک اتاق رختشویی در سطح دوم. و یک گاراژ یک ماشین، در 0.08 هکتار. جویس کولتی، داگلاس الیمن، 516-432-3400; elliman.com

مالیات

20857 دلار در سال

طرفداران

این خانه چند سال پیش بازسازی شد و چند قدم تا ساحل و اقیانوس فاصله دارد. یک استخر خصوصی گرم در عقب وجود دارد.

جونز

زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی وجود ندارد. یک ستون و نوار توکار در اتاق نشیمن با شکل عجیب ممکن است قرار دادن مبلمان را محدود کند.

با توجه به سرعت بازار فعلی، برخی از املاک ممکن است در زمان انتشار دیگر در دسترس نباشند.

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما