انتخابات مجلس نمایندگان: وزیر سابق آخوند پراتاپ سینگ به AAP ملحق شد و آرویند کجریوال را “ماهاپوروش” خواند | اخبار هند

دهلی نو: پیش از انتخابات مجلس مادیا پرادش، وزیر سابق آخوند پراتاپ سینگ یاداو روز سه شنبه با حضور سانجی سینگ، نماینده این حزب و دیگر رهبران، به حزب Aam Aadmi (AAP) پیوست.

یاداو که برای اولین بار در سال 1977 به عضویت مجلس مادیا پرادش انتخاب شد، در بیش از چهار دهه فعالیت سیاسی خود، با احزاب مختلفی از جمله حزب جاناتا، کنگره و حزب حاکم بهاراتیا جاناتا (BJP) ارتباط داشته است.

آرویند کجریوال یک “ماهپوروش” است

در این کنفرانس مطبوعاتی، آخوند پراتاپ سینگ یاداو از آرویند کجریوال، نماینده ملی AAP به خاطر اینکه او را به جمع حزب دعوت کرد، تشکر کرد و او را “بت “اعتماد و صداقت” خواند.

رهبر کهنه کار در حالی که از وزیر ارشد دهلی تمجید می کرد، گفت: «چنین مردان بزرگ (ماهاپوروش) بسیار کمی روی زمین می آیند.

وی افزود: «من کاملاً معتقدم که با حمایت مردم، حزب اعم ادمی نه تنها دولت مادیا پرادش را تشکیل خواهد داد، بلکه آرویند کجریوال را نیز پس از انتخابات بعدی لوک سبها نخست وزیر خواهد کرد.»

آخوند پراتاپ سینگ حضور AAP را در مادیا پرادش “تقویت” کرده است.

گنجاندن آخاند پراتاپ سینگ یاداو یک تقویت بزرگ برای AAP است زیرا او سه بار عضو مجلس مادهیا پرادش بوده است. او همچنین به عنوان وزیر در ایالت در طول رژیم های کنگره و BJP خدمت کرده است.

او ابتدا در سال 1977 و سپس در سال 1993 و 2003 به عضویت مجلس مادیا پرادش انتخاب شد.

سانجی سینگ، نماینده AAP در این کنفرانس گفت: “با پیوستن به AAP، آخند پراتاپ سینگ یاداو حضور ما را در مادیا پرادش تقویت کرده است… ما با هم با قدرت و عزم دوباره به پیش خواهیم رفت و موفقیت حزب Aam Aadmi را در مادهیا پرادش و فراتر از آن تضمین خواهیم کرد.” پرس

پس از تشکیل دولت در دهلی و پنجاب، AAP در حال حاضر خود را برای رقابت در انتخابات مجلس مادیا پرادش که قرار است اواخر امسال برگزار شود، آماده می کند. این حزب که اکنون برچسب “حزب ملی” را به خود اختصاص داده است، قبلا در چندین ایالت از جمله گجرات، گوا، کارناتاکا، هیماچال پرادش و اوتاراکند آب‌ها را آزمایش کرده است، اما نتوانسته اثری از خود بر جای بگذارد.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما