روی آوردن سرآشپزها و نانوایان اینستاگرام به آجر و ملات

به فهرست تی خوش آمدید، خبرنامه ای از سردبیران مجله تی. هر هفته، چیزهایی را به اشتراک می گذاریم که اکنون می خوریم، می پوشیم، به آن ها گوش می دهیم یا آرزو می کنیم. اینجا ثبت نام کنید تا ما را هر چهارشنبه در صندوق پستی خود بیابید. و همیشه می توانید با ما تماس بگیرید [email protected].


از این بازدید کنید

بیش از 20 سال پس از راه اندازی، گروه هتل آس شهرت خود را برای پذیرایی از انواع خلاقانه با طراحی جالب و غیر متعارف خود حفظ کرده است. در یکی از جدیدترین مکان‌های آن، در تورنتو، و به‌ویژه در منطقه مد بوتیک‌های شهر، از مهمانان لابی با طاق‌های بتنی سر به فلک کشیده و لبه‌های فولادی، پوشش دیواری بلوط قرمز و یک اینستالیشن هنری سه طبقه توسط A. هوارد ساتکلیف که آبهای درخشان دریاچه انتاریو را به یاد می آورد. با طراحی داخلی توسط Shim-Sutcliffe Architects (که خود ساختمان را نیز طراحی کرده است) و Atelier Ace، این و محوطه نوار مجاور آن با مبل‌ها و صندلی‌های کلاسیک اواسط قرن، و پلکسی مات و چراغ‌های چوبی که از بادبادک‌ها الهام گرفته شده‌اند، برجسته شده‌اند. ۱۲۳ اتاق مهمان به‌عنوان کابین‌های شهری در نظر گرفته شده‌اند، بنابراین هر کدام دارای یک نیمکت پنجره‌ای عمیق و مجموعه‌ای از وینیل است که توسط شرکت ضبط محلی Arts & Crafts تنظیم شده است. آس در سیدنی، استرالیا، با شرکت معماری بیتس اسمارت و شرکت داخلی فلک استودیو برای بازسازی – و اضافه کردن هشت طبقه – ساختمان تاین، که در بالای اولین سایت کوره کشور در سال 1916 ساخته شد تا به عنوان یک داروخانه و به عنوان یک داروخانه کار کند، همکاری کرد. انباری برای یک داروساز سرشناس. اکنون 18 طبقه ارتفاع دارد و 257 اتاق دارد که با دیوارهای حصیری بافتی و فرش‌های نارنگی رنگشان، حس یکپارچه‌سازی و جذابی دارد. در طبقه بالا و پایین، میهمانان می توانند از گزینه های ناهار خوری دعوت کنند، چه غذاهای الهام گرفته از ایتالیایی و ژاپنی در رستوران بعدی روی پشت بام، Kiln، یا غذاهای سبزی در رستوران طبقه همکف، Loam. از 290 دلار (سیدنی) و 305 دلار (تورنتو)، acehotel.com.

طبیعی است که اولا جانسون در حال گسترش به سمت جین های ممتاز است. بنابراین بسیاری از قطعات از قبل موجود این برند با شلوار جین عالی به نظر می رسند و خود طراح همیشه آنها را دوست داشته است. با این حال، تا زمانی که خودش را طراحی نکرد، در یافتن جفت‌های فوق‌العاده‌ای که سال‌ها می‌پوشید و دوست دارید، مشکل داشت. “هر چیزی که همیشه می خواستم [in denim] در این است محدوده – کیفیت بی عیب و نقص ساخت و کاردستی، و قطعات دست ساز با شستشو و تکمیل پایدار،” او می گوید. در واقع، هر لباسی که در یک کارخانه قدیمی لس آنجلس تولید می‌شود و از سنگ‌های دوستدار محیط‌زیست برای شستشو استفاده می‌کند و استفاده از مواد شیمیایی و آب را به حداقل می‌رساند، ساخت آن یک روز طول می‌کشد. چهار مدل شلوار جین وجود دارد، از جمله یکی با سنجاق در قسمت جلو و دیگری با ساق گشاد و یک ژاکت. جانسون می‌گوید، همه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در تمام طول سال پوشیده شوند، و به گفته جانسون، “نقش غیرفصلی اساسی که جین در زندگی ما ایفا می‌کند.” اما این بدان معنا نیست که آنها غیرقابل توصیف هستند. پرچ‌ها و دکمه‌ها، بسته به نوع شستشو، از مس، طلای مات یا طلای جلا داده می‌شوند، و همه شلوار جین دارای یک حلقه چکش دستی است که با مشارکت صنعتگران کنیایی که روی جواهرات و کیف‌های این برند کار می‌کنند ساخته شده است. حلقه کمربند پشتی از 425 دلار، ullajohnson.com.


این را ببینید

ژیل دی براک بیشتر به خاطر طراحی پوسترهای ابریشمی بسیار معروف است که تصاویر یافت شده، ارجاعات فرهنگ پاپ و پالت گیج کننده را با هم ترکیب می کند. در سال‌های اخیر، این طراح گرافیک و مدیر هنری مقیم هلند، که قبلاً برای شرکت‌هایی مانند نایک و ردبول طراحی می‌کرد، توجه خود را به بررسی نحوه نمایش رنگ و فرم در رسانه‌های دیگر، یعنی لباس، فرش و کاشی‌های سرامیکی معطوف کرده است. . . برای دومی، دی براک، که علاقه مند به دسترسی طراحان به ابزار تولید خود است، بیشتر سه سال گذشته را با استودیو GDB، استودیوی طراحی که او با Jaap Giesen اداره می کند، برای ساخت کاشی و سرامیک CNC صرف کرده است. چاپگری که طرح های دیجیتال خود را به دنیای فیزیکی ترجمه می کند. قطعات حاصل با نقوش انتزاعی پوشیده شده اند که با لعاب های سبز درخشان، قرمز ملایم و آبی کبالتی ارائه شده اند که به نظر می رسد حرکت و نور را به تصویر می کشد. از زمان تکمیل چاپگر، Studio GDB به یک کارخانه کاشی و سرامیک کوچک تبدیل شده است و با مشتریان خود کار می کند تا کالاهای خود را به ویترین فروشگاه ها، فضای داخلی خانه و کافه ها بیاورد. بیشتر کاشی‌های دو براک، و همچنین گزیده‌ای از پوسترها و آثار نساجی او را می‌توانید در نمایشگاهی در مرکز ملی طراحی گرافیک Le Signe در Chaumont، فرانسه مشاهده کنید. این عنوان به درستی “اگر کار می کند، فقط یک راه حل موقت نیست.” قابل مشاهده تا سپتامبر 23، centrenationaldugraphisme.fr.


در روزهای اولیه همه گیری، آشپزی می کند به اینستاگرام هجوم آوردند تا اجناس خانگی مانند کروسان های پولکی و شیرینی های گوشتی جامائیکایی طلایی بفروشند. برخی به دلیل تعطیلی رستوران ها بیکار بودند. برخی دیگر نانوایان آماتوری بودند که تلاش می کردند به سمت صنعت غذا حرکت کنند. علی‌رغم چالش‌هایی که با پیمایش تولید مواد غذایی و سفارش پیکاپ در آپارتمان‌های تنگ پیش می‌آمد، تعداد کمی طرفداران پرشور پیدا کردند و از آن زمان مکان‌هایی با آجر و ملات باز کردند. در ماه مه، نانوایی فرانسوی L’Appartement 4F از آن خارج شد آپارتمان، واقع در محله کوبل هیل بروکلین، که در خارج و داخل یک مغازه کوچک در شمال در بروکلین هایتس قرار داشت. انبوهی از مردم به امید اینکه باگت خمیر ترش و کروسانت بادام تمشک را بخرند، قبل از باز شدن در بیرون به‌طور منظم صف می‌کشند. در اوایل این ماه، شیرینی‌پز و آرشیودار دوریس ه-کین از Bản Bè، که از طریق قوطی‌های حاوی کلوچه‌های ویتنامی با طعم پاندان نارگیل و کنجد سیاه (در یک نقطه، لیست انتظار به 10000 نفر رسید) به شهرت رسید، شروع به فروش کرد. خوراکی‌های مورد علاقه او و همچنین پیشنهادهای جدید مانند بان می‌چای و بستنی دوریان، از در هلندی ویترین فروشگاه Carroll Gardens. هاکین می‌گوید: «احساس می‌کردم بازنمایی فیزیکی از کار و هنر ما به‌عنوان مردم ویتنامی مهم است و تعاملات فرد به فرد بسیار ارزشمند است». در ساحل غربی، Jihee Kim of Perilla، که به‌خاطر بانچای فصلی‌اش مانند نامول سبز قاصدک معروف است، آماده می‌شود تا پاییز امسال یک مکان ناهار در پارک اکو لس‌آنجلس باز کند. برای کاسه‌های برنج پر شده و گیم‌باپ دست‌غلتان، به علاوه آماده شوید مقدار زیادی کیمچی گوجه فرنگی تازه برای بردن به خانه.

اگرچه تمام پرینت‌های خط لباس‌های لوئیزا بالو از نقاشی‌های او اقتباس شده‌اند، او در واقع در حالی که در استودیوی خود در چارلستون کار می‌کرد، لباس‌های تمام‌شده را تصور نمی‌کند. نه وقتی نقاشی می‌کشد، بیشتر به رنگ و شادابی در مناظر اطراف چارلستون، زادگاهش فکر می‌کند، که تا زمانی که چند سالی را در لندن گذراند و در حالی‌که در سنترال سنت مارتینز مد تحصیل می‌کرد، کاملاً از آن قدردانی نمی‌کرد – مطمئناً، بوم‌های نقاشی او اغلب نقاشی می‌کنند. از آبراه ها و جزایر حائل منطقه، یا از گیاهانی مانند سرئوس شب شکوفه که برای نسل ها در کارولینای جنوبی وجود داشته است. او همچنین به این فکر می‌کند که هنرمندان دیگر چگونه حرکات و ریتم را در آثارشان به اشتراک گذاشته‌اند، مانند عکس‌های شارلوت رودولف در دهه 1920 از رقصندگان، یا خطوط لایه‌ای بریس ماردن. او می‌گوید تنها زمانی که یک نقاشی به صورت دیجیتالی اسکن می‌شود، تمرکز خود را بر این می‌گذارد که چگونه، به‌عنوان یک چاپ انتزاعی، «روی بدن بنشیند و بدن را در آغوش بگیرد». “من می خواهم شما احساس کنید که در قطعات نقاشی شده اید.” در حالی که برندی که او در سال 2018 راه اندازی کرد، در شنا موفق شده است و شنا در مجاورت طراح می خواهد دسته بندی لباس های آماده خود را گسترش دهد و بر روی مجموعه ای از لوازم جانبی کار می کند: او می گوید تلاشی برای تصور زن لوئیزا بالو نه فقط در یک منطقه گرمسیری. تعطیلات اما هنگام ناهار در پاریس یا شام در نیویورک. louisaballou.com.


از اینستاگرام تی

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما