(विददु) अम्हा चार यूजपलंग नर भिक गरीबु

چهار یوزپلنگ به ورودی واکنش نشان دادند و یک یوزپلنگ به قلمرو آنها پاسخ داد. این رویداد در پارک فرا مرزی کاگالاگادی در آفریقای جنوبی رخ داد.

لطفا فرار کنید، ریا و گرونن که در بازدید از این پارک این صحنه را دیدند، گفتند: صبح با جستجوی شیرها شروع شد، اما ما فرصتی نداشتیم. وقتی منتظر بودیم شیرها به آب انبار برسند، یک نفر کنارمان ایستاد و گفت که ته جاده پلنگ است. کمی کمتر راه افتادیم تا ببینیم هنوز آنجا هستند یا نه. این مکان در جاده بین سیستاس و مخزن کریگ لوچارد بود.

ما 4 تا پلنگ دیدیم که واقعا بزرگ بودند. در ابتدا، ما آنها را در حال انجام کارهای عادی، بازی، چرخیدن در چمن و غرق شدن در آفتاب تماشا کردیم. سپس در بوته های آن طرف بستر رودخانه دراز شدند و کاملاً خود را استتار کردند.

غزال ها در بستر رودخانه دیده شدند، بنابراین منتظر ماندیم تا ببینیم ممکن است یکی از آنها صبح زود کشته شود یا خیر. ماشین دیگری ایستاد و گفت یک تخته غواصی در انتهای رودخانه وجود دارد. حتی یوزپلنگ نیز به نام کورین شناخته می شود. ابتدا فکر می کردیم که یکی از چهار یوزپلنگ را غزال دنبال می کند، زیرا دیدن آنها از جایی که در بوته دراز کشیده بودند بسیار سخت بود. اما بعد از اینکه روی ویدیو زوم کردم دیدم 4 نفر هنوز با هم هستند.

ما منتظر ماندیم، اما نتوانستیم کورین را جایی ببینیم. غزال ها نزدیک جایی بودند که او بود، بنابراین ما می دانستیم که اگر قصد کشتن داشته باشد، به سمت منطقه ای می رود که 4 آهو در آن خوابیده اند. واضح است که آنها چندان خوشحال نبودند زیرا می دانستند که کورین در سرزمین آنهاست.

ناگهان او را دیدند و من می دانستم که قرار است اتفاقی بیفتد … آنها به آرامی به سمت او حرکت کردند. قبلا اشک در چشمانم حلقه زده بود.

آنها همچنین 4 بار به کره حمله کردند. حمله خیلی سریع اتفاق افتاد. وقتی برای اولین بار شروع به درگیری کردند، او سعی نکرد حرکت کند و 4 بار در فواصل 2 تا 4 دقیقه به او حمله کرد. در بین لشکرکشی ها هم زخم هایشان را می لیسیدند تا به این راحتی آماده تسلیم شدن نباشند.

هر بار فقط با بالای سر می جنگید و از زمین بلند نمی شد. فکر کردیم ممکن است کمرش شکسته باشد. دید که زخم پای راستش باز شده و خون روی دهانش نشسته و همچنین آثار گاز گرفتگی روی کمرش دیده می شود.

سرانجام او را تنها گذاشتند. می ترسم کفتار یا هر حیوان وحشی دیگری او را بکشد.
تمام زنانی که ملاقات کردم اشک ریختند. من فکر می کنم برخی از مردان نیز این کار را می کنند، اما احتمالاً آن را قبول ندارند. ما راضی نبودیم که چه بلایی سرش آمده یا زنده است یا نه.

به محل حادثه رسیدیم و او همچنان در همان محل در باغ بود. هوا فوق العاده گرم بود چهار آهو هنوز زیر درختی دوردست بودند. نیم ساعت دیگر آنجا نشستیم و در آن زمان کورین چندین بار سرش را از بین بوته ها بیرون آورد، اما این فقط برای تمرکز روی جهتی بود که 4 گوزن در آن قرار داشتند. ما می دانستیم که او به شدت مجروح شده است و نمی تواند بایستد، بنابراین به کمپ برگشتیم.

چند روز بعد از حمله به من گفتند که حالت خوب است. این اولین باری بود که پارک فرا مرزی کاگالاگادی اشکم را در آورد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما