نظر | فترمن در مقابل اوز واقعا فترمن نیست در مقابل اوز

بنابراین، چند نفر از شما مناظره سنای پنسیلوانیا را تماشا کردید زیرا می خواهید از واضح ترین نامزد حمایت کنید؟

تمام کشور متعجب بودند که جان فترمن با توجه به مشکلات پردازش شنوایی او چقدر خوب عمل می کند. او می تواند افکار خود را به گوش دیگران برساند، اما در آینده نزدیک هیچ جایزه ای برای سخنرانی وجود نخواهد داشت.

اگر یکی از آنها سه شنبه شب اعلام می شد، مهمت اوز، نامزد جمهوری خواهان، پیروز می شد. شوک بزرگ، درست است؟ ستاره سابق برنامه های گفتگوی تلویزیونی نسبت به مردی که سکته کرده بود، خوش بیان تر بود.

اما در عمق وجود، هیچ چیز تفاوت زیادی ایجاد نکرد. بیشتر بینندگان قبل از شروع مناظره می دانستند که قرار است از چه کسی حمایت کنند. صدها هزار نفر از آنها قبلاً رای داده بودند. کاملا منطقی است مهمترین چیز در مورد این انتخابات، تا حد زیادی، این است که می تواند تصمیم بگیرد که چه کسی سنا را کنترل می کند.

در آنجا، آرای بزرگ تقریباً همیشه بر اساس حزب تقسیم می شود. صادق باشید – آیا واقعا تعجب کردید که فترمن کسی بود که می خواست حداقل دستمزد فدرال را به 15 دلار افزایش دهد؟ یا اوز کسی است که از فیلیباستر محافظت می کند؟

در این مرحله، حزب تنها چیزی است که اهمیت دارد. با این حال، ما آنجا بودیم و سعی می‌کردیم درباره نحوه عملکرد بچه‌ها قضاوت کنیم. گاهی اوقات، تشخیص این که آیا پاسخ‌های فترمن به منزله طفره رفتن سیاسی معمولی است یا سردرگمی ناشی از سکته، کمی سخت بود. به عنوان مثال، او یک بار گفته بود که هرگز از صنعت بسیار پرسود فرکینگ، که بسیاری از کارگران پنسیلوانیا آن را دوست دارند و تقریباً همه طرفداران محیط زیست پنسیلوانیا از آن متنفرند، حمایت نمی کند. بعد نظرش عوض شد. او روز سه‌شنبه گفت: «من از فرکینگ حمایت می‌کنم. و من نمی کنم، نمی کنم. من از فرکینگ حمایت می‌کنم، و ایستاده‌ام، و حمایت می‌کنم.»

همین بود، و یک مثال بسیار خوب از اینکه چگونه عواقب ناشی از سکته مغزی می تواند دستیابی به طفره رفتن کلاسیک را برای یک سیاستمدار دشوارتر کند.

متأسفانه، با توجه به مشکل فترمن با بازپرداخت سریع، او تغییر شکل اخیر حریف خود را به یک ساکن پنسیلوانیا یادآوری نکرد، یا بیشتر از یک تلنگر سریع در مورد اینکه اوز، که به نظر نمی‌رسد نگران حداقل دستمزد است، چگونه است. مردی با “10 عمارت غول پیکر.”

درست به اندازه کافی. دوست داشتم کمی این کار را دنبال کنم – نمی‌دانم که آیا اوز نمی‌تواند یکی از آپارتمان‌های خود در منهتن را به بی‌خانمان‌ها قرض دهد. یا پناهندگان آواره ونزوئلا؟

از نظر مسئله، پاس بزرگ تقلبی آن شب در واقع از اوز بود، که پاسخ خود را به یک سوال سقط جنین رد کرد. دکتر خوب از زمانی که در تلویزیون مشاوره پزشکی می داد تکامل یافته است. او در آن زمان کمی مبهم اما ظاهراً طرفدار انتخاب بود. هنگامی که او یک سیاستمدار بلندپرواز جمهوری خواه شد، متوجه شد که “100 درصد طرفدار زندگی” است. اکنون که او در یک انتخابات عمومی شرکت می کند، سعی می کند به قلمرو قدیمی بین یک زن و او پزشک بازگردد.

به نوعی او در این هفته روی صحنه، خواستار تصمیم گیری توسط “زنان، پزشکان، رهبران سیاسی محلی…” شد.

هوم، چند نفر از شما می خواهید رهبران سیاسی محلی را وارد این موضوع کنید؟ آیا می توانم نمایش دست را ببینم؟

اوز از اینکه از او پرسیده شد آیا از دونالد ترامپ برای نامزدی 2024 حمایت می کند یا نه هیجان زده به نظر می رسید. با توجه به اینکه احتمالاً فقط به این دلیل که ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان از او حمایت کرده بود، کمی ناسپاس بود.

مطرح کردن رئیس جمهور سابق یادآور دیگری بود که نگرانی اصلی ما در حال حاضر این است که کدام حزب کنترل را به دست می آورد. اگر خواهان سنایی هستید که هر چیزی را که از کاخ سفید بایدن برمی‌آید رد کند، با خیال راحت نامزدهای جمهوری‌خواه را در نظر بگیرید. وگرنه بیا…

میدونم سخته رای دهندگان کمتر از دو هفته فرصت دارند تا انتخاب کنند، و در یک دنیای منصفانه می توانند به بیش از این یک چیز بزرگ فکر کنند. در مورد پیش آگهی بلند مدت فترمن چطور؟ پس از این مناظره، سخنگوی او گفت که او “امشب را برای مردی که چند ماه پیش روی تخت بیمارستان بود عالی بود.” این درست است، اما صلاحیتی نیست که رای دهندگان بخواهند برای شش سال آینده بشنوند.

مطمئناً امیدوارید که او حداقل بتواند بلند شود و سر کار برود. اما شرایط او هر چه که باشد، نگرانی خود را با کمک به سپردن سنا به میچ مک کانل ابراز نکنید.

اگر انتخابات محلی برای فرماندار یا شهردار دارید، با خیال راحت جزئیات شخصیت را در نظر بگیرید. آنها کسانی هستند که شخصیت، انضباط شخصی و کاریزمای آنها واقعا مهم است. به عنوان مثال، با تماشای کاندیداهای فرمانداری نیویورک، کتی هوچول و رقیب لی زلدین، که این هفته در آن شرکت می کنند، می توانید بشنوید که مردم در مورد چیزهایی صحبت می کنند که واقعاً می توانند به تنهایی انجام دهند، نه در یک بسته با 49 یا 50 نفر. همکارانشان

درست است، این بحث هیجان‌انگیزترین بحث در تاریخ ایالت نبود و بینندگان عینی ممکن است زلدین را کمی بی‌تأثیر بدانند. (او با فحاشی در مورد اینکه چقدر همه چیز بد است باز کرد، که هوچول به آرامی پاسخ داد: “خب، از دیدن شما هم خوشحالم…”)

بله، اگر باید به یک مدیر اجرایی رای دهید، باید توجه زیادی داشته باشید. مقداری از زمانی را که قرار بود به آن مسابقات سنا اختصاص دهید، اختصاص دهید. در آن جبهه، شما باید در زمان مقدماتی، زمانی که آنها نامزدها را انتخاب می کردند، به خانه می رفتید. اکنون، نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات همان چیزی هستند که هستند.

و سخنرانی قطعا مهم نیست. آخرین باری که یکی از دوستان به شما گفت بعد از سخنرانی هیجان‌انگیز سناتور ایکس نظرش را در مورد یک موضوع بزرگ تغییر داده است، چه زمانی بود؟ خوب، برای جیمی استوارت در «Mr. اسمیت به واشنگتن می رود. اما این 30 سال قبل از تولد جان فترمن بود.

و یک فیلم بود.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما