پیاین کار دومیدانی ایران با 16 سهمیه Paralympic

کد خبر: 1951375 |
26 تیر 1402 ساعت 21:59 |
1.8K بازدید |

1
نقطه نظر

سجاد محمدیان آخرین مدال آور ایران

سجاد محمدیان با کسب عنوان نایب قهرمانی آخرین مدال ایران در رقابت های پارادومی قهرمانی جهان.

پیاین کار دومیدانی ایران با 16 سهمیه Paralympic

به گزارش “ورزش سه” و کپی شده از تسنیم، آخرین روز از دهمین دوره مسابقات قهرمانی پارادووم قهرمانی جهان امشب با برگزاری مسابقات پرتاب وزنه کلاس F63 پیگیری شد. جایی که سجاد محمدیان ورزشکار کیشورمن با رقبایی از برزیل، آفریقای جنوبی، کامرون، یونان، بریتانیا، فرانسه و اتریش به رقابت پرداخت.

محمدیان که پیش از این دو مدال نقره در پارالمپیک 2016 و پارالمپیک ریو 2020 توکیو کسب کرده بود، در مسابقات امشب رکورد 14.38 متر را به نام خود ثبت کرد و عنوان نایب قهرمانی آخرین مدال ایران در این رقابت ها را از آن خود کرد.

بدین ترتیب تعداد مدال های کاروان ایران به 12 مدال و تیم کیشورمان به 4 طلا، 6 نقره و 2 برنز رسید.

از بین ورزشکاران ایران، یاسین خسروی و سعید افروز به همراه رشید مسجدی مدال طلا، مهدی اولاد مدال طلا و نقره، امیر خسروانی، صادق بیت سیاه، سجاد محمدیان، الهام صالحی و علی پیروج به مدال نقره رسیدند. هاشمیه متقیان و هادی کایدی مدال برنز را نیز کسب کردند.

همچنین صدیق بیت سیاه، سجاد محمدیان، هادی کایدی، یاسین خسروی، علی پیروج، سجاد نیک پرست، سیدعلی اصغر جوانمردی، سعید افروز، مهدی اولاد، الناز دارابیان، امیر خسروانی، الهام صالحی، امان الله پاپی، هاشمیان، راحیت مقدس و … علیرضا مختاری در این مسابقات سهمی از پارالمپیک پاریس را به دست آورد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما