(ویدئو) نجات سعیدها هیون فازی از جهان جنگ در اوکراین

نیروهای امدادی با همکاری سازمان حفاظت از حیوانات اوکراین، 300 حیوان از جمله شیر، ببر، خرس و سایر حیوانات وحشی را به پناهگاه های در نظر گرفته شده برای پناه دادن به این حیوانات منتقل می کنند.

بر اساس این گزارش، ارتش اوکراین برای کنترل و انتقال حیوانات به داوطلبان کمک می کند. بسیاری از آنها حیوانات وحشی بودند که قبل از فرار صاحبانشان از گلوله ها و موشک های روسی به عنوان حیوان خانگی در خانه های شخصی نگهداری می شدند.

ناتالیا پوپووا، یکی از داوطلبان این کار می گوید: باید مهارت های زیادی مانند بیهوشی را یاد می گرفتم، زیرا وقتی حیواناتی مانند شیر، ببر و خرس تحت استرس هستند، انتقال آنها به مکان دیگری غیرممکن است.

ناتالیا پوپووا هدف جدیدی در زندگی پیدا کرده است: نجات حیوانات وحشی و اهلی از نابودی ناشی از جنگ در اوکراین. این زن 50 ساله که مثل بچه گربه شیر را نوازش می کند می گوید: آنها جان من هستند.

حیواناتی که در انتظار تخلیه به لهستان بودند از مناطقی مانند خارکف و دونتسک در شرق اوکراین که هر روز شاهد بمباران ها و درگیری های فعال هستند نجات یافتند.

این زن می گوید: هیچکس نمی خواهد به آنجا برود. همه می ترسند من هم می ترسم اما به هر حال می روم. من برای آنها بسیار متاسفم. می توانم تصور کنم که حیوانات به دلیل جنگ تحت استرس هستند و هیچکس نمی تواند به آنها کمک کند.

در بیشتر موارد، او هیچ چیز در مورد حیواناتی که نجات می دهد، نه نام، نه سن و نه صاحب آنها نمی داند. وی به شوخی گفت: حیوانات وقتی به ما مراجعه می کنند خود را معرفی نمی کنند.

پوپووا گفت: رکورد تخلیه ما 16 دقیقه است که یک شیر را بین کراماتورسک و اسلوویانسک نجات دادیم.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما