نظر | مسلح برای تعطیلات

در اینجا یک واقعیت مملو از ضد شادی تعطیلات وجود دارد: کشور در ماه نوامبر سه تیراندازی دسته جمعی بدنام را پشت سر گذاشت.

بله، شش نفر در والمارت ویرجینیا جان باختند. یک مرد مسلح در آن کلوپ شبانه کلرادو اسپرینگز پنج کشته و 18 زخمی بر جای گذاشت. و سپس تیراندازی در ویرجینیا بود که جان سه بازیکن فوتبال کالج را گرفت که در حال بازگشت از یک سفر میدانی بودند – آنها برای دیدن یک نمایش به دی سی رفته بودند.

ما در مورد حوادث وحشتناک و وحشتناک صحبت می کنیم. بدنام كردن تلفات اسلحه آمريكايي ها خيلي طول مي كشد. به هر حال، اگر تیراندازی دسته جمعی را به عنوان تیراندازی که حداقل چهار نفر را می کشد یا مجروح می کند تعریف کنید، در ماه نوامبر بیش از 40 نفر بوده است.

و فکر می کنید در نتیجه چه اتفاقی می افتد؟ آیا تغییر اجتماعی بزرگی وجود دارد؟ با خواندن تمام این داستان‌ها، نتوانستم چیزی را به یاد بیاورم که سناتور کریس مورفی، کارشناس مورد علاقه من در این مسائل، یک بار به من گفت: مردم فقط زمانی به موضوع اسلحه توجه می‌کنند که یک تیراندازی وحشتناک چند کشته وجود داشته باشد. و پس از آن کشور فقط بین 24 تا 48 ساعت توجه می کند.

قدرت بوت بالا. من این هفته با مورفی صحبت کردم و به نظر می رسد او نسبت به احتمال پیشرفت خوشبین تر شده است. او در مصاحبه ای گفت: «من فکر می کنم موضوع خشونت با اسلحه به شدت انگیزه رای دهندگان است. این بخشی از دلیل عملکرد خوب دموکرات ها در ماه نوامبر است. پدر و مادر به هم ریخته اند بسیاری از والدین تا زمانی که این موضوع را جدی‌تر نگیرند، حاضر به حمایت از جمهوری‌خواهان نیستند.»

مورفی، یک دموکرات کانکتیکات، قبل از ورود به مجلس سنا، عضو مجلس نمایندگان بود، با ناحیه‌ای که شامل نیوتاون می‌شد – شهری که یک دهه پیش، 20 دانش‌آموز کلاس اول دبستان سندی هوک و شش معلم در آن به ضرب گلوله کشته شدند. دانش آموز سابق.

مورفی به یاد می آورد که در آن زمان، او به شدت در تلاش بود تا با انجام … کاری به این فاجعه خدایی پاسخ دهد. اما زمانی که او به دنبال جمهوری خواهانی بود که ممکن است مایل به نشستن و صحبت در مورد قوانین احتمالی اسلحه دو حزبی باشند، در مجموع یک مورد را پیدا کرد.

بنابراین، این یک پیروزی بزرگ در تابستان امسال بود که مورفی در واقع یک لایحه جدی اسلحه را تصویب کرد – اولین قانون اساسی فدرال در مورد این موضوع در نزدیک به 30 سال گذشته.

قانون جدید پول بیشتری برای سلامت روان فراهم می‌کند، بررسی‌های سوابق خرید اسلحه را برای خریداران زیر ۲۱ سال گسترش می‌دهد و دور کردن اسلحه را از افرادی که سابقه سوءاستفاده خانگی دارند، آسان‌تر می‌کند.

این بخش آزار خانگی چیزی به نام «گذاشته دوست پسر» را می بندد، که به مردانی که به اتهام تعرض به دوست دخترشان محکوم شده بودند اجازه می داد به خرید اسلحه ادامه دهند. حالا این واقعاً یک خلأ بود. اگر به جرم تجاوز به همسرت محکوم می شدی، نمی توانستی اسلحه بخری، اما دوست دختر… حدس می زنم موجودی کم ارزش تر بود.

بعدش چی؟ خوب، پس از همه تیراندازی های دسته جمعی در ماه نوامبر، جو بایدن خواستار ممنوعیت سلاح های تهاجمی شد – که یکی از آنها در آن کلوپ شبانه کلرادو استفاده شده بود. به ندرت در کنگره فریاد شور و شوق شنیده شد و مورفی ابراز تردید کرد که حمایت کافی برای عبور از طرح اجتناب ناپذیر سنا وجود دارد.

نه اینکه او این احساس را قدردانی نکرد: «من به رئیس جمهور بایدن خیلی افتخار می کنم. من عاشق این واقعیت هستم که او اشتیاق خود را به این موضوع در آستین خود می پوشاند.»

بایدن از ممنوعیت استفاده از سلاح تهاجمی دفاع کرد که زمانی که او سناتور کمیته قضایی بود تصویب شد. در سال 94. که قرار بود بعد از 10 سال در صورت عدم تمدید به پایان برسد. مردم، من نمی‌خواهم تعطیلات خود را به این فکر کنید که چرا پیشنهاد عالی جو بایدن قبل از سال 2005 قانونی نیست. اما اگر همه چیز شکست خورد، راحت باشید جمهوری‌خواهان را مقصر بدانید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکثر رأی‌دهندگان آمریکایی از ایده قانون ایمنی اسلحه حمایت می‌کنند، اما به نظر نمی‌رسد فشار سیاسی برای تغییر به اندازه‌ای که مثلاً درباره حقوق سقط جنین وجود دارد، باشد.

خوب، مورفی پاسخ داد، کار به آنجا می رسد. فکر می‌کنم اکنون این موضوع برای تعداد زیادی از رای‌دهندگان نوسانی، یک موضوع دائمی تاپ 5 خواهد بود.

سلام، 5 برتر بهتر از هیچ چیز برتر است. متأسفانه، درخواست‌های اصلاحات با واکنش طرف مقابل مواجه شده است. شاید شما در مورد موضوع نسبتاً جدید پناهگاه های متمم دوم نشنیده باشید.

آره! این تجسم جدید مفهوم “مقدس” کمی متفاوت از تصویر سنتی کمک به افراد بی گناهی است که به دنبال پناه بردن از شرورها هستند. اکنون قرار است یک شهر یا شهرستان یا ایالتی باشد که قوانین مربوط به اسلحه را که قبلاً درج شده است نادیده می گیرد. تضمین ایمنی برای همه گلوله های محلی.

مورفی گفت: “برای جمهوری خواهان بسیار طعنه آمیز است که می گویند ما نباید قوانین جدید را تصویب کنیم زیرا باید بر اجرای قوانین موجود تمرکز کنیم – و سپس در عین حال قول بدهیم که قوانین موجود را اجرا نخواهند کرد.” “قتل عام کلرادو اسپرینگز ممکن بود اتفاق نمی افتاد اگر این شهرستان این تعهد را نمی پذیرفت. این در همه جا اتفاق می افتد.»

بله در واقع – یک مطالعه نشان داد که بیش از 60 درصد از شهرستان های کشور می گویند که قوانین موجود ایمنی اسلحه را اجرا نمی کنند. مورفی خواستار “مکالمه” در مورد این است که آیا این مکان ها – که اغلب روستایی یا جنوبی یا هر دو هستند – باید از بودجه اجرای قانون فدرال قطع شوند.

ببینید چقدر می توان در این بحث متمدن بود؟ از یک طرف مردم منتظر درگیری مسلحانه بعدی در OK Corral هستند. از سوی دیگر، آنها خواستار گفتگوی جدی هستند.

خوشحالم که طرف حرف زدن آن یکی هستم.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما