(مقابل) تیک بجیزی و تگیل جدید اکانتهای رسمی در توییتر

یکی از مدیران توییتر می‌گوید با معرفی سرویس Blue، حساب‌های رسمی برچسب جدیدی را برای نشان دادن اعتبار خود کشف می‌کنند.

به گزارش دیجیاتو، به نظر می رسد که بالاخره توییتر ارائه معیوب تیک آبی با سرویس آبی را پذیرفته است و به همین دلیل می خواهد از برچسب تحت عنوان Official به همراه تیک بژ جدید استفاده کند.

این برچسب به مقامات دولتی، شرکت ها و چهره های شناخته شده ارائه می شود تا بین این گروه و گروهی از کاربرانی که فقط توییتر بلو را خریداری کرده اند تفاوت قائل شوند.

«آستر کرافورد» که کارگردانی پروژه جدید توییتر بلو را بر عهده دارد، در توییتی در این باره نوشت: «بسیاری از شما پرسیده اید که چگونه مشترکان توییتر بلو را با تیک آبی از حساب هایی که به طور رسمی تایید شده اند، شناسایی کنید. به همین دلیل در زمان [بلو]ما در حال رونمایی از برچسب رسمی برای حساب های منتخب هستیم.»

به گفته کرافورد، حساب‌هایی که این برچسب را کشف می‌کنند شامل مقامات دولتی، شرکت‌ها، شرکای تجاری، رسانه‌های بزرگ، ناشران و برخی از چهره‌های شناخته شده می‌شود.

البته اینکه شما قبلاً تگ را دارید به این معنی نیست که به طور خودکار تگ رسمی را کشف خواهید کرد. علاوه بر این، این برچسب برای خرید نیست و خود توییتر تصمیم می گیرد که چه کسی آن را داشته باشد.

Тик бежий жиди др пага Акант товитерий

توییتر

به عنوان مثال، کرافورد تصویری را از حساب توییتر @ ارسال کرد که دارای این تگ است، اما در عمل، حتی اگر به این صفحه بروید، نمی توانید برچسب را ببینید. دلیل این اختلاف احتمالاً به این دلیل است که سرویس Twitter Blue هنوز راه اندازی نشده است. همچنین مشخص نیست که آیا این تگ فقط از داخل صفحه پروفایل افراد قابل مشاهده است یا در هنگام مشاهده توییت ها نیز دیده می شود.

از زمان معرفی نسخه جدید سرویس Twitter Blue، انتقادات زیادی نسبت به اعلام ماسک صورت گرفته است. کاربران معتقد بودند که این تغییر باعث می شود tik abi کاربرد اصلی خود را در معرفی حساب های رسمی از دست بدهد.

اما اکنون به نظر می رسد که مدیریت جدید توییتر یک گام به عقب برداشته و پس از به تعویق انداختن راه اندازی این سرویس تا پس از انتخابات میان دوره ای در آمریکا، اکنون راه حلی برای این مشکل تحت عنوان “رسمی” ارائه کرده است. “.

تنها سوالی که پیش می آید این است که اگر قرار باشد برچسب رسمی جایگزین نسخه قبلی شود، نسخه جدید چه کاری انجام می دهد؟

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما