لیگ برتر کشتی | جدال بری سرگروهی در مازندران

کد خبر : 1852084 |
15 فروردین 1401 ساعت 10:30 |
1.6 هزار بازدید |

0
نقطه نظر

2 مبارزه تا پایان مرحله مقدماتی

با کسب نتایج، تعداد دیدارهای لیگ برتر تا هفته سوم باز است و حالا دو دیدار دیگر تا پایان مرحله مقدماتی باقی مانده است که گروه های اصلی را مشخص می کند.

لیگ برتر کشتی |  جدال بری سرگروهی در مازندران

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی که تیم ها هنوز ترکیب اصلی خود را مشخص نکرده اند، چهار تیم هوتن قائم شهر و پترو پالاش بلیش از گروه اول. و همچنین بانک شهر و ستارگان ساری صعود خواهند کرد که گروه دوم در مرحله نیمه نهایی مشخص شده است.

در هفته سوم لیگ برتر تنها دو تیم بانک شهر و ستارگان از حضور ملی پوشان استفاده کردند و بلیش و هوتن به ملی پوشان استراحت دادند.

هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد

دور رفت: پترو پالاش بلیش تاکستان 9 – دانشگاخ AZAD 1

دور برگشت: پترو پالاش بلیش تکستان 10- دانشگاه آزاد صفر

تیم بلیش در هر دو مسابقه از پوشش ملی خود استفاده نکرد، اما بازیکنانی مانند احمد جوان، آرمین حبیب زاده، سبحان یااری، محمدصادق و امیرحسین فیروزپور، امیرعلی آذرپیرا و امیررضا معصومی از جمله بازیکنان این تیم بودند.

دور رفت: اوره سازان حوتن قامشهر 8- نیروی جمینی ارتش 2

دور برکس: اوره سازان هوتن قامشهر 10- نریو کرینی آرتش سفر

تیم هوتن در این دیدار از هیچ یک از لباس های سه تیم ملی استفاده نکرد اما بازیکنان جوان و مطرحی چون مبین عظیمی، علی شعبانی، حمید رشیدی و ایمان صادقی در آن حضور داشتند.

دور: بانک شهر 5 – مقاومت البرز 5 (برنده)

دور برکس: بانک شهر 7 – مقاومت البرز 3

تیم بانک شهر که در مبارزه بامدادی مقابل مقاومت غافلگیر و شکست خورده بود، در جدال بعدازظهر از رحمان عموزاد و محمدحسین محمدیان در دو لباس خود استفاده کرد و بازیکنان کلیدی مانند امین طاهری و حسین شهبازی را نیز در ترکیب خود داشت.

دور رفت: ستارگان سری 9 – شهودای پاس سری 1

دور برکس: ستارگان ساری ۶ – شهدای پاس ساری ۴

این مبارزه پوشش نظامی هم داشت. رضا اطری این هفته برای تیم ستارگان کشتی گرفت و یاسین رضایی را شکست داد. ستارگان همچنین از بازیگرانی چون عرفان الهی، اسماعیل نجاتیان، امیرحسین کاووسی و امیرمحمدی استفاده کردند.

چهارمین و آخرین مرحله مقدماتی لیگ برتر روزهای 19 و 20 آبان ماه در شهرهای قائم شهر و ساری برگزار می شود.

عمده فروشان روز 19 اردیبهشت باغ پترو پالایش تکستان را می پذیرند. هوتن قائم شهر در دور اول مقابل رقیب خود تکستانی شکست خورد.

در 20 اردیبهشت ماه جدال بانک شهر و ستارگان نیز به پایان رسید و جدال دو تیم در سود بانک شهر با نتیجه 5 بر 5 به پایان رسید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما