(عکس) بحران آب آشامیدنی در می سی سی پی

فرماندار ایالت می سی سی پی پس از سیل اخیر در جکسون، بزرگترین شهر این ایالت، وضعیت فوق العاده اعلام کرد و از گارد ملی آمریکا برای توزیع آب آشامیدنی درخواست کمک کرد.

بر اساس این گزارش، NBC News در این گزارش نوشت: در پی وقوع سیل چند روز پیش در ایالت می سی سی پی و جاری شدن سیل تاسیسات تصفیه آب در این منطقه، تیت ریوز، فرماندار این ایالت وضعیت فوق العاده اعلام کرد. و گفت: بحران آب در شهر جکسون نیازهای اولیه ساکنان این شهر را تهدید می کند و مشخص نیست چه زمانی عملیات احداث تصفیه خانه های آب در منطقه به پایان می رسد.

فرماندار می سی سی پی وضعیت اضطراری اعلام می کند، در حالی که قبلاً در Chukwue، انتاریو، شهردار Lumumba، جکسون، وضعیت اضطراری آب را در این شهر اعلام کرد، زیرا خسارت ناشی از سیل به تاسیسات تصفیه آب باعث اختلال در تامین آب آشامیدنی برای مردم شد. ساکنان این شهر بود

جکسون بزرگترین شهر ایالت می سی سی پی است که 80 درصد جمعیت آن سیاه پوست هستند و آب آشامیدنی حدود 180 هزار نفر از ساکنان این شهر و حومه آن از تصفیه خانه فاضلاب آن تامین می شود. ب. با مشکل مواجه شوید.

در همین راستا قبل از آخرین سیل و از اواخر تیرماه (تیرماه) فرماندار به مردم جکسون توصیه کرده بود که به دلیل مشکلات کیفیت آب، آب را قبل از مصرف بجوشانند.

به گزارش سیهان، مقامات محلی و ایالتی در حال توزیع بطری های آب آشامیدنی و غیر شرب برای مصرف ثانویه بین ساکنان منطقه هستند. اما توزیع آب در این روند کافی نبود و فرماندار از گارد ملی آمریکا کمک خواست.

این گزارش می افزاید: مردم برای یک بطری آب آشامیدنی حداقل 2 ساعت در صف منتظر می مانند.

شهردار جکسون گفت: آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی نیز قرار است با توزیع 30 تانکر آب در شهر به مدیریت بحران آب کمک کند.

بر اساس گزارش رسانه ها، زندگی مردم این شهر به دلیل کمبود آب و نبود آب تصفیه شده مختل شده است. رستوران ها، مدارس و مراکز خدماتی یا تعطیل هستند یا به سختی به کار خود ادامه می دهند. گزارش های مردم حاکی از آن است که در حال حاضر پس از جوشیدن، آب لوله کشی را نمی توان نه تنها برای مصارف غذایی، بلکه برای مصارف غیرغذایی نیز استفاده کرد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما