اختصاصی – بانوان پرسپولیس تشکیل می شوند

کد خبر : 1893809 |
13 مارس 1401 در 17:10
8.6 هزار بازدید |

8
نقطه نظر

با خرید امتیاز تیم ها به لیگ برتر صعود کرده اند

پرسپولیس و سایپا در لیگ برتر فوتبال بانوان، فصل آینده را مدیریت خواهند کرد.

اختصاصی - بانوان پرسپولیس تشکیل می شوند

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که از سال گذشته شایعات زیادی مبنی بر حضور سرخ پوشان پایتخت در فوتبال بانوان شنیده می شد؛ اما در ادامه این گزارش آمده است. حالا منابع آگاه از حضور پرسپولیس در لیگ برتر در فصل آینده خبر داده اند و این احتمال را بیش از 90 درصد می دانند.

ماجرا از این قرار است که سال گذشته در مراسم خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و انتقال آنها به بورس، وزیر ورزش تاکید کرد که هر دو باشگاه باید در فصل آینده تیم های بانوان خود را سامان دهند. اتفاقاً با واکنش سریع مواجه شد و لیلا سادات محمدیان مدیرعامل سابق آبی ها از عنوان دستیار بانوان باشگاه رونمایی کرد و این وظیفه را به او واگذار کرد. در آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان تا آخرین لحظات همه منتظر حضور لیدرها در این لیگ به خصوص در باشگاه استقلال بودند.

1828274

حالا در پایان فصل پانزدهم، ماجرای حضور این دو باشگاه در عرصه بانوان بر سر زبان ها افتاده است، البته با یک تفاوت؛ به گفته مسئولان، پرسپولیس این بار عزم بیشتری برای حضور بانوان در فصل آینده دارد. به ویژه اینکه در چند ماه گذشته حبیب الله شیرازی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران در گفت و گو با “ورزش سه” این موضوع را فاش کرده و خبر از توافقات لازم با حسین خبیری که یکی از اعضای هیئت فوتبال استان تهران است را اعلام کرده است. هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

چند روز پیش دستیار تیم فوتبال بانوان استان تهران یعنی منصوره سادات هاشمی نیز در گفتگو با “ورزش سه” اعلام کرد که پس از مذاکرات نهایی با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در لیگ برتر برای فصل آینده. هاشمی در این مصاحبه گفت: به عنوان یک مدیر وقتی می گویم کاندیدای حضور این دو باشگاه در لیگ فصل آینده هستیم، مطمئنا اطلاعات دقیقی در این زمینه دارم. می توانم بگویم که این موضوع احتمالا در فصل آینده اتفاق خواهد افتاد و آقای درویش نظر مثبت و نهایی خود را در این زمینه بیان کردند.

اما پرسپولیس فصل آینده چگونه در لیگ برتر حضور خواهد داشت؟!
ماجرا از این قرار است که فصل گذشته دو تیم قهرمان (ستاره های تیکا تهران) و نایب قهرمان (وکان مهام ایریا) لیگ دسته اول فوتبال بانوان از استان تهران بودند. و در فصل بعد در لیگ برتر حضور خواهند داشت. به گفته یک منبع آگاه و مورد اعتماد خبرنگار ورزش سه، این دو تیم قرار است امتیازات خود را به پرسپولیس و سایپا منتقل کنند و این انتقالات تقریبا قطعی است. این منبع که از حضور استقلالی ها در فصل آینده لیگ مطلع است، گفت: به نظر نمی رسد استقلالی ها عزمی برای شروع این کار داشته باشند.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما