خانه های 450000 دلاری در اوکلاهما، میسوری و رود آیلند

این خانه در پارک مستا، محله‌ای است که به دلیل خانه‌های صنعتگرانش که مربوط به اوایل قرن بیستم است، در فهرست ملی مکان‌های تاریخی ثبت شده است. این در فاصله چند قدمی یک پارک و بخش NW 23nd Street با چندین رستوران ویتنامی قرار دارد. دونات، بستنی و کافی شاپ ها؛ و تئاتر تاور، تئاتری در سال 1937 که اکنون محلی برای نمایش فیلم و سرگرمی زنده است.

رانندگی به مرکز شهر و پارک های کنار رودخانه اوکلاهما حدود 10 دقیقه طول می کشد. تولسا 90 دقیقه با شما فاصله دارد. دالاس سه ساعت و نیم با ماشین فاصله دارد.

اندازه: 2036 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 216 دلار

در داخل خانه: ورودی خانه در انتهای یک مسیر بتنی طولانی است که از چمن جلویی می گذرد و تا یک ایوان وسیع و سرپوشیده بالا می رود. درب ورودی به یک سرسرا باز می‌شود که با چوب‌های اصلی رنگ‌آمیزی نشده است، چیزی که در خانه‌های صنعتگران این دوره نادر است.

درست جلوتر یک راه پله به طبقه دوم است. سمت راست یک قسمت نشیمن با شومینه است که توسط فروشندگان به عنوان اتاق غذاخوری استفاده می شود. از آنجا، درهای جیبی چوبی اصلی به لانه ای باز می شوند که دارای پنجره هایی رو به کنار ملک است. این اتاق به آشپزخانه‌ای به‌روز با قفسه‌های باز و یک جزیره مرکزی با چهار نفر باز است.

یک اتاق گلخانه و یک حمام کامل با دوش در پشت آشپزخانه قرار دارد.

هر سه اتاق خواب در طبقه دوم، خارج از یک فرود با قفسه های کتاب داخلی قرار دارند. اتاق خواب اصلی، در جلوی خانه، دارای درهای جیبی است که به یک فضای اضافی باز می شود که می تواند به عنوان دفتر یا مهد کودک استفاده شود. یک اتاق مهمان بزرگ با پنجره ای دیگر در کنار در است و یک اتاق مهمان کوچکتر رو به حیاط خلوت است. در انتهای سالن یک حمام با یک وان خیساندنی و یک دوش با دیوارهای شیشه ای قرار دارد.

فضای بیرونی: حیاط خلوت حصارکشی شده مسطح است و فضای کافی برای باغ یا پاسیو دارد. گاراژ جدا دو ماشین را در خود جای می دهد.

هزینه ها: 5,172 دلار (تخمینی)

مخاطب: سارا جردن، ملک بین المللی سیج ساتبی، 501-230-6327; sothebysrealty.com


این خانه در خیابانی پردرخت در خیابان St. محله لویی هیلز، حدود 15 دقیقه با مرکز شهر. نزدیک به مغازه‌ها و رستوران‌ها در خیابان همپتون و کمتر از نیم مایلی تا پارک فرانسیس است که دارای حوضچه زنبق، زمین‌های ورزشی و باغ آبجو است.

کنار رودخانه و طاق دروازه معروف شهر و همچنین پست نظامی سربازان جفرسون، پاسگاه ارتش قرن نوزدهمی با زمین گلف دیسکی و چندین ساختمان تاریخی که به روی عموم باز است، با ماشین ۱۵ دقیقه فاصله دارند.

اندازه: 1624 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 276 دلار

در داخل خانه: از خیابان، مسیری سنگفرش شده به سمت ورودی بالا می رود که با طاق سنگی قاب شده است.

درب ورودی به یک سرسرا باز می‌شود که دارای کف‌های چوبی سخت و راه پله‌ای با نرده‌های فرفورژه است که با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی روشن می‌شود.

کف‌های چوبی به داخل اتاق نشیمن که دارای یک شومینه سنگی است که با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی احاطه شده است، ادامه می‌یابد. از طریق یک دری عریض و قوسی، یک اتاق غذاخوری با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی بیشتر و یک لوستر کریستالی قرار دارد.

این فضا به یک آشپزخانه به روز با لوازم استیل ضد زنگ و یک جزیره مرکزی با پیشخوان بلوک قصابی متصل می شود. یک اتاق پودر و یک ایوان سرپوشیده با پنکه سقفی از آشپزخانه خارج شده است.

هر سه اتاق خواب در طبقه دوم هستند. اتاق خواب اصلی، در بالای پله ها، دارای پنجره های رو به حیاط خلوت و دو کمد دیواری است و به اندازه کافی بزرگ است که یک تخت کینگ را در خود جای دهد. یک اتاق مهمان، که در حال حاضر به عنوان دفتر خانه استفاده می شود، در مجاورت قرار دارد. اتاق مهمان دیگر آن طرف هال است. همه اتاق‌های خواب یک حمام مشترک با وان و دوش ترکیبی و یک پنجره شیشه‌ای رنگی دیگر دارند.

یک ماشین لباسشویی و خشک کن ساید بای ساید و یک فضای باز که به عنوان ورزشگاه خانگی استفاده می شود در سطح زیرزمین قرار دارد.

فضای بیرونی: پاسیو کوچک پشت خانه دارای فضایی برای میز و صندلی و همچنین منقل است. حیاط خلوت چمن پوشیده از درختان بالغ است. گاراژ جدا دو ماشین را در خود جای می دهد.

هزینه ها: 5016 دلار (تخمین زده شده)

مخاطب: Trevor Olwig, Berkshire Hathaway HomeServices Alliance Real Estate, 314-605-7406; bhhsall.com


کرانستون حدود 15 دقیقه با پراویدنس فاصله دارد و برای کسانی که می خواهند به راحتی به شهر دسترسی داشته باشند محبوبیت زیادی دارد. این خانه در خیابانی آرام در چند بلوک استخر Budlong، یکی از بزرگترین استخرهای عمومی کشور قرار دارد. در فاصله چند قدمی پارکی با زمین بازی، مدرسه ابتدایی عمومی و مرکز خرید با سوپرمارکت قرار دارد.

نیوپورت 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. بوستون و ورسستر، ماساچوست، حدود یک ساعت فاصله دارند.

اندازه: 1080 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 417 دلار

در داخل خانه: از حیاط جلوی چمن، پله‌ها به ورودی خانه منتهی می‌شوند. درب ورودی به یک اتاق نشیمن با کف‌های چوبی سخت، پنجره‌های رو به خیابان و یک شومینه با کاشی باز می‌شود.

کف‌های چوبی سخت از طریق یک دری عریض به سمت ناهارخوری ادامه می‌یابد که دارای یک لوستر به سبک کره‌ای و درهای فرانسوی است که به اتاق آفتابی با دیوار شیشه‌ای رو به حیاط خلوت باز می‌شوند. آشپزخانه اپن، مجاور ناهار خوری، دارای لوازم استیل ضد زنگ، کانترهای کوارتز و جزیره مرکزی با سینک یکپارچه است.

یک راه پله نزدیک درب ورودی به سه اتاق خواب در طبقه دوم منتهی می شود. اتاق خواب اصلی دارای کمد دیواری بزرگ و پنجره های مشرف به محله است. دو اتاق خواب دیگر هر کدام به اندازه ای بزرگ هستند که یک تخت دونفره و یک میز را در خود جای دهند. هر سه حمام مشترک با دوش.

فضای بیرونی: حیاط خلوت پوشیده از چمن با یک درخت بالغ سایه می اندازد و فضای زیادی برای سرگرمی دارد. گاراژ یک ماشین نو است. در مسیری که اخیراً بازسازی شده است، فضایی برای پارک خودروهای بیشتر وجود دارد.

هزینه ها: 4680 دلار (تخمینی)

مخاطب: میکی سیلوا، کوت شرکای ملکی، 401-464-2158; mickeysilva.com

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما