اینترپل اولین آژانس مجری قانون اختصاصی جهان را راه اندازی کرد

پلیس بین‌المللی یا اینترپل در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که متاورس ویژه خود را راه‌اندازی کرده است. این فضا در ابتدا برای انجام فعالیت هایی مانند آموزش مجازی در رشته هایی مانند پزشکی قانونی ایجاد شده بود، اما ظاهراً می خواهد بستری برای رسیدگی به جرایم در تمامی فضاهای فرا وجهی باشد.

متاورس اینترپل، که در نودمین مجمع عمومی مکان بین المللی در دهلی رونمایی شد، طراحی شده است اولین پلت فرم اختصاصی در جهان برای اجرای قانون بودن این پلتفرم به سازمان های مختلف پلیس در سراسر جهان اجازه می دهد تا از طریق آواتارها در یک محیط خاص با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

با تعلیم جهانهای مجازی، نایریہہہہہم ہے جنایات احتمالی در فضا در میان کودکان، سرقت اطلاعات، کلاهبرداری، اخاذی و آزار جنسی نیز وجود دارد. یورگن استاک، دبیرکل اینترپل می گوید: “Mtavors فراخوانی برای بسیاری از افراد برای آینده است، اما موضوعات مطرح شده توسط این فناوری همیشه الهام بخش اینترپل بوده است و به کشورهای عضو سازمان ما در مبارزه با جرایم کمک می کند و باعث می شود بیایید برای افرادی که در آنجا زندگی می کنند چیزی مجازی و واقعی ایجاد کنیم.

متاورس اینترپل

متاورس اینترپل همچنین به اجرای قانون کمک می کند

یکی از چالش های سازمان ها این است که آنچه در دنیای واقعی جرم تلقی می شود، ممکن است لزوماً در دنیای مجازی جرم نباشد. مدان اوبروی، رئیس بخش فناوری و نوآوری اینترپل می‌گوید: «با شناسایی این ریسک‌ها در ابتدا، می‌توانیم با سازمان‌ها همکاری کنیم. چارچوب های حکومتی ما باید بازارهای جنایی را شکل دهیم و از ورود آنها به بازار جلوگیری کنیم.»

کارشناسان اینترپل نمایشی از یکی از کلاس های مجازی این سازمان را در این مراسم به حاضران نشان دادند. این کلاس مربوط به بازرسی مدارک مسافران و نظارت بر آنها بود. در پایان کلاس، دانش آموزان به طور مجازی به فرودگاه منتقل شدند تا بتوانند دروس خود را عملی کنند.

اینترپل همچنین اعلام کرده است که به برنامه «تعریف و ساختار متاورس» که مربوط به مجمع جهانی اقتصاد است که اعضایی مانند متا، مایکروسافت و مسترکارت را در خود جای داده است، پیوسته است.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما