محمدرضا خباز: آیا به دلیل کمبود مردان است که عبدالمالکی به عنوان رئیس مناطق مستقل منصوب می شود؟

محمدرضا خباز، اصلاح طلب سیاسی درباره انتصاب عبدالمالکی به سمت سرپرستی دبیرخانه مناطق مستقل گفت: به نظر می رسد وظایف دولت در مورد شرکت، سهام بین گروه ها تقسیم شده است و آن ها هستند. به دنبال مدیران شایسته نیستیم زیرا اگر به دنبال حقوق مناسبی هستند باید بدانند فردی که می‌خواهد مسئولیت آن را بر عهده بگیرد باید حداقل اطلاعات مربوط به شغل را داشته باشد. اما بسیاری از مسئولانی که در مناصب هستند اطلاعی از آن ندارند.

به گزارش آفتاب یزد، وی افزود: یکی از ایراداتی که ما به آقای رئیس جمهور داشتیم این بود که کابینه دولت کار نمی کند، اما مقصر اصلی کسانی هستند که انتخاب اشتباه می کنند. و افراد نامناسب خود را در موقعیتی قرار می دهند که به هیچ وجه لیاقت آن را ندارند.

خباز گفت: اکنون سوال رئیس جمهور و تصمیم گیران این است که اگر آقای عبدالمالکی مناسب بود در هما منازیرت کار کردی کار میداد; چرا برای استیضاح نشدن در صحن شورا مجبور به استعفا می شود؟ کار او در وزارت واقعا ناکارآمد بود و دستگیری هایش برای وزارت بود.

این مصلح چهره افزود: اما اکنون دوباره در موقعیتی قرار گرفته اند که بسیار حساس است که اگر بخواهند اقتصاد کیشور را بهبود بخشند یکی از حوزه های حساس کیشور آزاد و ویژه است. اما قحطی مردان وجود دارد که چنین اقداماتی انجام می شود.

وی در پایان گفت: این انتصاب نشان می دهد که پست ها بین گروه های خاصی توزیع شده است که همه باید بدون داشتن صلاحیت های لازم در یک سمت باشند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما