جینا مک کارتی، مشاور ارشد آب و هوای بایدن، در سپتامبر استعفا می دهد. 16

جینا مک کارتی، مشاور ارشد جو بایدن، رئیس جمهور بایدن، کار خود را در سپتامبر ترک خواهد کرد. 16، تنها چند هفته پس از امضای لایحه مهم آب و هوایی رئیس جمهور برای کاهش سرعت گرمایش جهانی، دو نفر از آشنایان با برنامه های او جمعه گفتند.

خانم. مک کارتی که دوره تصدی نزدیک به دو ساله‌اش با تلاش‌ها برای انتقال قوانین آب‌وهوایی در کنگره تمام شد، با موفقیت از این سمت خارج می‌شود.

قانون جدید شامل نزدیک به 370 میلیارد دلار مشوق‌های مالیاتی و برنامه‌هایی است که برای تسریع انتقال کشور از اقتصاد مبتنی بر نفت، گاز و زغال سنگ به اقتصادی با انرژی بادی، خورشیدی و سایر انرژی‌های پاک طراحی شده است.

انتظار می‌رود که به کاهش انتشار کربن در کشور کمک کند، که به تغییر آب و هوا کمک می‌کند، به سطوحی که از زمان ریاست‌جمهوری لیندون جانسون دیده نشده است، دستاوردی که خانم لیندون جانسون را به دست آورد. مک کارتی در مصاحبه اخیر خود به عنوان “تاریخی ترین گام در آب و هوا که تا به حال دیده ام یا صادقانه پیش بینی کرده ام” توصیف کرده است.

خانم. مک کارتی 68 ساله که نقش اصلی را در یکپارچه سازی سیاست های آب و هوایی در آژانس های فدرال و افزایش حمایت دولت از توسعه باد و خورشیدی ایفا کرد، ماه ها انتظار می رفت که از سمت خود کناره گیری کند. او به همکارانش گفته است که سفرهای مرتبط با شغلش خسته کننده بوده و او هرگز قصد ندارد برای دوره کامل چهار ساله رئیس جمهور بماند.

وقتی آقای بایدن ماه گذشته لایحه آب و هوا را امضا کرد و این یک نقطه محوری طبیعی برای خانم بود. مک کارتی به گفته دو تن از مقامات دولتی که خواستند نامشان فاش نشود، انتظار می رود که معاونش علی زیدی جانشین او شود، زیرا آنها مجاز به صحبت علنی نیستند.

خانم می‌دانید، من اکنون واقعاً دهه‌هاست که روی مسائل آب و هوایی کار می‌کنم. مک کارتی در مصاحبه اخیر خود گفت. او گفت که این لایحه “تغییر تحول آفرین” را آغاز خواهد کرد.

خانم بومی ماساچوست با لهجه خاص بوستون، خانم. مک کارتی به عنوان مشاور محیط زیست چندین فرماندار ماساچوست، از جمله میت رامنی، که اکنون سناتور یوتا است، خدمت کرد. او پیش از پیوستن به آژانس حفاظت از محیط زیست به عنوان دستیار مدیر در سال 2009، کمیسر حفاظت از محیط زیست کانکتیکات بود. در سال 2013، رئیس جمهور باراک اوباما برای اداره EPA انتخاب شد و به شکل گیری سیاست های این کشور برای مبارزه با گرمایش جهانی برای بیش از یک دهه کمک کرد.

در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020، او بر آقای او تأثیر گذاشت. وعده های بایدن برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی بیش از هر رهبر دیگری در تاریخ این کشور انجام دهد. پس از انتخاب، او به او روی آورد تا آن برنامه بلندپروازانه را به عنوان اولین مشاور ملی آب و هوا در کشور به واقعیت تبدیل کند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما