چه چیزی پارکت لمینت آرتا را کاملاً متفاوت می سازد

سطوح پارکت لمینیت آرتا در برابر لکه های ریخته شده بر روی آن مقاوم می باشد . زیرا برای وصل کردن پارکتها به هم از قفلهایی استفاده میشود که درصورت افتادن جسم سنگین روی آن این قفل ها شکسته میشود و بین پارکتها فاصله میافتد. پارکت آرتا کد 725 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC3 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. این نوع کفپوش دارای رنگ و طرحهای متنوعی است که پاسخگوی تمامی سلیقهها میباشد. از جمله نمایندگی لمینت آرتا می توان به شرکت دکورچوب اشاره کرد که البته این محصول توسط نمایندگان رسمی و غیررسمی دیگر نیز به فروش می رسد. شرکت آرتا دکور نیز از دیگر بخش هایی ست که در حوزه صنایع چوب فعالیت می کند. در این بین کم نیستند شرکت هایی که با وجود افت و خیزهای فراوان که به دلیل شرایط خاص ایران در منطقه بر آن حاکم است حرکتی رو به جلو داشته اند. این محصول به عنوان لمینتی با کیفیت، دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی ست که در پارکت های میان رده به ندرت دیده می شود به همین دلیل در این بخش به طور جزئی تر به بررسی تک تک این مزیت ها خواهیم پرداخت.

  • مقاومت بالا در برابر آب
  • آشنایی با پارکت لمینت آرتاکلیک
  • تعداد تایل در هر کارتن: 8 عدد
  • سهولت در تمیز کردن

این محصول دارای 10 سال ضمانت برای مصارف مسکونی و 5 سال ضمانت برای مصارف اداری و تجاری می باشد . پارکت آرتا کد 710 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 و AC5 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. توصیه ما به شما این است اگر در مناطقی زندگی می کنید که دارای بارندگی زیاد و رطوبت هستید، حتما از پارکت لمینت به جای پارکت چوبی استفاده کنید. بنابراین اگر قصد خرید لمینت آرتا را دارید باید بدانید که نمی توان روی آن لوازم سنگین قرار داد. سلام ، ما میخواهیم سالن خونه را که 75 متری میشه لمینت کنیم ، ایا لمینت ارتا خوبه و به نظرتون چقدر باید هزینه کنیم؟ در مورد لکه هایی که در تمیز کردن آنها از استون،الکل و … شرکت آرتا برای جلب رضایت و کسب اطمینان کامل شما مشتریان عزیز در هنگام خرید پارکت لمینت آرتا ، این برند لمینت ایرانی اقدام به گارانتی کردن محصولات خود و اعطای برگه ضمانتنامه ۱۰ ساله برای مصرف کنندگان در محیط مسکونی و ۵ ساله در محیط های اداری نموده است . شرکت آرتا برای جلب رضایت و کسب اطمینان کامل شما مشتریان عزیز در هنگام خرید پارکت لمینت آرتا ، این برند لمینت ایرانی اقدام به گارانتی کردن محصولات خود و اعطای برگه ضمانتنامه ۱۰ ساله برای مصرف کنندگان در محیط مسکونی و ۵ساله در محیط های اداری نموده است .

  • آرتا پان
  • تعداد بسته در هر پالت 60 بسته
  • تعداد تایل در هر بسته 8 عدد
  • مقاوم در برابر خراشیدگی های محیطی
  • مقاومت سایشی: AC4
  • ساخت کشور: ایران/تحت لیسانس بلژیک

اگر در هنگام نصب محصول توسط مصرف کننده اتفاقی رخ بدهد، محصول شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهد شد. درصورت هرگونه مشکل مطابق با مندرجات مشروح کارت گارانتی گروه صنعتی آرتا نسبت به رفع و ارائه پارکت لمینیت سالم با همان طرح یا طرح مشابه با ارزش ریالی یکسان اقدام خواهد نمود . می توان گفت مهم ترین محصول این شرکت متعلق به شرکت آرتا کلیک می باشد که برای اولین بار در ایران اقدام به تولید کفپوش پارکت لمینت کرده است. یکی از مهمترین ویژگیهایی که نمایندگی پارکت لمینت آرتا دارا میباشد، تولید محصولاتی مقاوم در برابر خط و خش و تغییرات دمایی است. با توجه به اینکه این برند کاملا ایرانی میباشد، حمایت از آن موجب کمک به اشتغال هموطنان نیز خواهد شد. نصب این نوع کفپوش موجب ایجاد آلودگی و سر و صدا نخواهد شد. نصب پارکت در مقایسه با سرامیک، هیچ گرد و غبار و آلودگی در هنگام نصب از خود بر جای نمی گذارد. هم چنین اگر سطح خانه شما سرامیک، موزاییک ویا سیمان دارد ، و میخواهید دکوراسیون منزل خود را تغییردهید به هیچ عنوان نگران نباشید شما به راحتی و بدون هیچ دردسری میتوانید روی همه این موارد پارکت نصب کنید.

3 روشی که می‌توانید با استفاده از پارکت لمینت آرتا خلاقیت خود را افزایش دهید.

از جمله این موارد تولید انواع نخ های PP (پلی پروپیلن) و BCF و الیاف پلی استر و پلی آمید و موکت های تافتینگ و چاپی است. گروه صنعتی آرتا با الهام از اندیشه های بلند و خلاق بنیانگذاران آن در سال 1359 با احداث کارخانه آرتا موکت پا به عرصه تولید گذاشت و فعالیتهای خود را در بخشی از صنایع نساجی به سرعت گسترش داد تا اینکه با تأسیس شرکت های آرتا الیاف در سال 1370 و آرتا تاک در سال 1373 و آرتا تافت در سال 1375 توانست محصولاتی از قبیل انواع نخهای پلی پروپیلن و پلی آمید و موکت های تافتینگ و چاپی را تولید و به موفقیت های بزرگی نائل شود . تمامی افراد مشغول بکار در این مجموعه دارای تجربهای بالا هستند و همچنین تمامی دورههای آموزشی مربوط به این کار را با موفقیت پشت سر گذاشتهاند. رنگ چوب این محصول با تداعی طرح چوب طبیعی برای مصرف کننده حس گرمای مضاعف را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.نمایندگی پارکت لمینت آرتا در غرب تهران دارای قیمتهای مناسبی است. در این طرح تکه های رنگی چوب را کنار هم قرار داده اند که در نگاه اول حس طبیعی بودن را به مخاطب القا میکند و فضا را طراحی شده با المان های طبیعی جلوه میدهد.

چگونه با یک بودجه کم یک پارکت لمینت آرتا شگفت انگیز بدست آوریم

علت این موضوع پوشش طراحی شده بر روی پارکت لمینت است. برش اره بر روی تخته ها معمولاً در لبه ها و اطراف کمد و ورودی های درب مورد نیاز است ، اما نصب کننده های حرفه ای معمولاً از اره های زیرپوش دار در جلوی درب استفاده می کنند تا فضایی را به یک ارتفاع برش دهند که به پارکت اجازه می دهد تا زیر درب قرار بگیرد و از پوستی برای نظافت بیشتر استفاده کند. لمینتهای امباس عایق حرارتی و صدا، اما فاقد شیار لبه هستند. در بالا به این نکته اشاره کردیم که پارکت لمینت آرتا، با توجه به کیفیت و همچنین قیمت مناسبی که دارد، بهترین انتخاب در میان پارکت لمینتهای ایرانی است. دلیل این مقاومت زیاد پوششی(از جنس پلاستیک) است که روی سطح این پارکت ها قرارگرفتهاست و از آن ها در مقابل خط و خش تاحدزیادی نگهداری میکند. به دلیل مرغوبیت بسیاربالای این پارکت ها در سطح جهانی جز نمونههای درجه یک پارکت شناخته میشود.

  • از خیس کردن یا استفاده از پاک کننده قوی خودداری کنید
  • در رنگ های متنوع
  • سازگار با سیستم گرمایش از کف
  • طرح سنتی
  • پارکت لمینت را تهیه کنیم؟
  • طرح های مدرن

پارکت آرتا با 45 سال سابقه تحت عنوان گروه صنعتی آرتا در بازار صنعت چوب ایران یکی از برندهای شناخته شده و معتبر بازار ایران محسوب میشود. سابقه و تجربه گروه صنعتی آرتا سبب شد که نیاز بازار را سنجیده و با سرمایه گذاری جدید با نام آرتا کلیک به تولید پارکت لمینت اقدام نماید و اینک با تولید سالیانه بیش از ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ متر مربع به عنوان اولین و تنها تولید کننده پارکت لمینت در ایران و خاورمیانه شناخته می شود. وجود این لایه موجب مقاومت کفپوش در برابر خط و خش نیز خواهد شد. HDF هسته ی اصلی این کفپوش ها است، اما اسم این مدل کفپوش از آن جهت لمینت نامگذاری شده است به جهت اینکه چهار لایه فشرده شده ی را روی هم با حجم بالا فشرده می سازند و یا در اصطلاح لمینت میکنند. جنس مغزی پارکت لمینت HDF که مخفف HARD DENSITY FIBERBORD می باشد، که دانسیته HDF از فاکتورهای اصلی پارکت لمینت با کیفیت می باشد و هر چه میزان فیبر HDF بیشتر شود دانسیته آن بالاتر میرود و علاوه بر افزایش استحکام قابلیت ماشین کاری آن افزایش می یابد. همچنین قیمت رقابتی پارکت آرتا در مقایسه با دیگر برندها، اصلی ترین ویژگی پارکت آرتا در بازار ایران است.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما